Jeg gir dere verdens beste vits, og verdens dårligste

Disse to vitsene er faktisk et resultat av en ordentlig forskning utført av Briter, der de skulle finne ut hvilken vits som er verdens beste. De slo to fluer i en smekk og fant ut hvilken vits som er verdens dårligste også. Her er de!

Verdens beste:

En gruppe jegere fra New Jersey var ute i skogen da en av dem plutselig ramlet i bakken. Han så ikke ut til å puste og øynene hans rullet bakover i hodet. Den andre jegeren fisker fram mobilen og ringer nødtelefonen. Han stotrer frem til operatøren: ”Min venn er død! Hva skal jeg gjøre?” Operatøren svarer med rolig stemme: ”Ta det med ro. Jeg kan hjelpe deg. Først, la oss være sikker på at han virkelig er død”. Så blir det stille og et skudd høres. Jegeren kommer tilbake til telefonen, han sier: ”OK, hva nå?”.

Verdens dårligste:

– Hvor mange steder bor en bjørn i løpet av livet?
– I 10 hi
– Ikke le

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg synes begge var morsomme. haha

Hva synes vi om verdens beste/verdens dårligste vits?

Atle s.

15 kommentar to “Jeg gir dere verdens beste vits, og verdens dårligste”

  1. Jeanette S Says:

    De er gode de der altså;)

  2. fredrik Says:

    Synes du kan skrive et innlegg på bloggen din om hva karikari vitser er, jeg skjønner ikke de -.-

  3. Edit Says:

    HAHAH XD jeg syns nesten den dårligste var bedre jeg ;P

  4. Lotte Says:

    Ja, utrolig irriterende! Håper de kommer tilbake altså, utrolig kjipt om de blir borte :/

  5. SINNSYKE André Solvang Says:

    Oljefondet er stort nok til å asfaltere hele Norge allerede

  6. Hanne Says:

    Haha, den verdens beste var BRA 😀

    Sv: Da er vi to!

  7. Maleene Says:

    Hmm, jeg skjønte ikke den første jeg.. o.O

  8. neja Says:

    haha, jeg likte den dårligste best!

  9. Ida-Kristin Says:

    Den dårligste var jo best:)

  10. EVANETICA Says:

    Jeg synes også den «dårligste» var best, nesten xD

  11. Camomilla Says:

    Haha, Atle jeg digger deg, mitt tennis Idol ! 😀

  12. Vilde Says:

    Synes egentlig ingen av de var veldig bra, men den øverste var selvfølgelig best. Gåter er moro, her har jeg en til deg;

    Et homoseksuelt par tok feil av tapetlimet og glidekremen. Hva skjedde?

    Tapeten falt ned fra veggen. Høhø 🙂

  13. Katrine Says:

    Jeg syns helt ærlig den siste var bes, skyt meg om du vil..

  14. Iselin-den-kule Says:

    Den første bra og den siste var TØRR!:P hehe. men de var morsomme, det var de 😉
    <4

  15. Iselin-den-kule Says:

    Digger din header(eller hvordan det skrives) sånn btw!:D drit fin/kuli!<3

Legg igjen en kommentar