Heia Jensemann! Nei, Erna!

1220527986652_931

Det norske folk kan se seg veldig fornøyd med at jeg ikke er gammel nok til å stemme. For hvis jeg skulle hatt muligheten til det ville jeg stemt ALT fra Arbeiderpartiet til Pensjonspartiet. Jeg synes at alle mener så og si mye av det samme, samtidig som de ikke gjør det. Men så tenker jeg slik; lever jeg på 5 års gammel grøt og opptrer som stripper på Karl Johan for å tjene til livets opphold? Nei! (men forhåpentligvis en dag i fremtiden) Så hvorfor i all verden skal vi bytte ut den regjeringen vi har? De har gjort så mye bra, men ikke holdt alt det de lovte.

Når det er sagt, så er jeg faktisk en litt Erna fan. Liker virkelig det kvinnfolket. Vet ikke helt hvorfor. Og av alle de testene (vel, mange er det vel ikke) som skulle gi et klart resultat over hvilket parti som passer for meg, har alltid svaret blitt Høyre. 

Så hvilket parti skal jeg stemme på når jeg blir gammel nok? Jeg stemmer på de alle jeg 🙂

Hva håper vi på? Rødgrønn regjering med Jensemann, eller Borgelig regjering med Erna eller Siv?

Atle s.

16 kommentar to “Heia Jensemann! Nei, Erna!”

  1. Fredrik Nyland Says:

    Siv Jensen ❤

  2. Marte Says:

    Stem rødt eller arbeiderpartiet!! 🙂 Jeg håper selvfølgelig på rødgrønn regjering med jensemannen ! 😀 Han er en trygg og god statsminister for Norge. ^^ Jeg vil ikke at Siv Jensen skal komme å ødelegge landet vårt, nei huff. Hun er så ufyselig. FrP og høyre liker jeg ikke!

  3. Thomas Says:

    Jeg liker Siv som talskvinne, men ikke all politikken «hennes». Derfor ligger jeg likt politisk som deg. Vi kan jo si det slik at min stemme også teller for både dai og mai!

  4. LM Says:

    Ulike mennesker. Like muligheter.

  5. Maria Sollie Says:

    Vi håper på blått med Erna og Siv.

    SV; ja, og jeg skjønner at du er mot FrP, men det er ikke jeg. Jeg synes at FrP har veldig mye bra (noe kjipt – men sånn er’e alltid), og Siv er utrolig flink til å snakke for seg. Høyre er det aller beste partiet, ifølge meg, og Erna er en veldig god politiker – akkurat som Siv. Jeg vil ha blått, og da selvfølgelig borgelig. Stem Høyre, og Erna som statsminister.

  6. Solfrid Helene Says:

    ja, tro meg, vi hadde det supert den kvelden 🙂

  7. Hanne Says:

    What? Trodde du var gammel nok til å stemme jeg, følger tydligvis
    ikke helt med, haha. Rødgrønn regjering med Jensemann håper vi på!

    SV: Thanks:)

  8. Helene Says:

    RØDGRØNT!!!! Ikke noe borgelig crap:P Hehe

  9. Tonje H Says:

    hehe, så søt du er, og så solidarisk! hihi, alle er flinke! Liker den tanken der… Har faktisk en konkurranse gående med samme tema. Vil du delta kanskje?

  10. stina vs. Ola Says:

    Gå for magefølelsen 😉 😉

    Her er du ihvertfall gammel nok til å gi din stemme:
    http://www.stina.vs.ola.ipublish.no

    Hehe…

  11. PowerTorsk Says:

    FrP kan dø i et hull. For noen tullete meninger de har. Dessuten vil de ha oss inn i EU, de kjøttpølsespisende mongopotetene.

    Jeg stemmer i år, ettersom jeg fyller 18 den 16. Des. Stemmen min går til KrF – vil ikke inn i EU, og vil sette sjenkstopptiden fra tre til to på natta.

    Det er greit at det finnes folk som klarer å kontrollere seg, men det at kriminalitet og vold har gått ned steder de har kortet inn sjenketiden, sier noe om hva slags enkle ting Norge kan gjøre for de som trenger det.

  12. Trine Says:

    Rødgrønt her!

    Ha en fin mandag!

  13. frk.Borg Says:

    Nei Takk Jensemann and go Jensen!
    Eller HjerneErna da om det er det som skjer 🙂

  14. Ada Says:

    Heeeey Arnold 😀 !

  15. Anonym Says:

    Stem rødgrønt, og for Jensemann! : D

Legg igjen en kommentar

