Man vet at man skal drepe seg selv når..

.. Spencer Pratt får en rapkarriere. Hørte du meg? Spence Pratt, fra serien The Hills. Den sleipe fyren som giftet seg med den fantastiske sangeren (kjenner dere ironien bare storme ut av pc-skjermen) Heidi Pratt (Montag). Vel, Spencer følte seg litt utelatt. «Hvorfor skal Heidi ha en sangkarriere, og ikke jeg?». Det blir det samme som om jeg skulle sagt «Hvorfor kan ikke jeg ha like langt hår som broren min og digge hardrock?». Altså, ingen god idee.
News_000991_Other_001
Spencer Pratt & Heidi Pratt

«America hates me `cause the media loves me» rapper Spencer om. Her er det noen som har stått opp på feil ben av containeren. Sangen heter «Im A Celebrity…Get Me Out Of Here». Vel, jeg er bare Atle, og kan noen vær så snill få meg vekk fra denne verden og opp i himmelen. Og jeg vil unødvendig oppfordre og få alle leserene mine til å ta selvmord, men denne sangen + musikkvideoen må dere bare se. Føler dere for å drepe dere selv, bare ring meg så organiserer jeg en samtalegruppe hvor vi kan få ut frustrasjonen vår ved å kaste piler på et bilde av Spencer, og å slå til en slik bokse-sekk, med selvfølgelig et bilde av en fyr som mener at hans album som kommer ut i August kommer til å selge mer enn Flo Rida.

Noen burde virkelig gi Spencer en en-veis billett ut av drømmeland. Legg gjerne ved et notat der det står: «And bring your wife Heidi with you in your suitcase».
Her kommer det dere har ventet på. Husk, hvis du blir depressiv, irritert eller bare føler for å snakke etter du har sett musikkvideoen, så bare å ta kontakt – for jeg er her. (hvis jeg ikke dreper meg selv etter å ha sett den en andre gang)


Synes Heidi & Spencer fortjener en ekstra applaus for den fantastiske skuespillerprestasjonen! (faen ta meg og den ironien)

Noen som trenger psykologisk hjelp, eller var det en ganske lovende rap-sang?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

60 kommentar to “Man vet at man skal drepe seg selv når..”

  1. Lillestoremeg Says:

    Å nei.. Jeg sitter her og håper detta bare er tull. Haha.
    SV, og ja, jeg har seriøst rare drømmer til tider:P

  2. Runa Says:

    Har aldri sett the Hills, men har hørt folk snakke om han! Æsj, er vel passende?

  3. Eirin Says:

    OMG-haha, jeg har ikke ord!

  4. Elise Says:

    ÅÅÅÅNEEI!! er det mulig ! 😛

  5. Elise Says:

    Han var heldigvis bedre enn Heidi!! Men videoen var jo bare helt på trynet

  6. EVANETICA Says:

    Neineineinei, du kødder med meg!! Er det mulig å være såå dum?! Jeg blir FLAU på deres vegne!

  7. Line Says:

    Fyfaen dette er en stor FAIL!

  8. marthin Says:

    hahhaa så skralt xD

  9. Karoline R. Says:

    Jeg tror jeg nettopp fikk en liten hjerneblødning.. Vær så snill å fortell meg at dette er en veldig sen aprilspøk!:S

  10. Marit Says:

    ånei… åhuffameien. Jeg ble nesten litt depressiv etter de 10 første sekundene.. og kan man virkelig i det hele tatt kalle det der for rapping? :O

  11. zuzanna Says:

    Jeg tror virkelig jeg trenger søttegruppe, samtaler med en proff og bli innlagt på EG(mentalsykehus i kr.sand). Tror de er litt wannabe Britney og eksmannen ho sin som jeg ikke gidder å huske navnet på.

  12. Silje Says:

    Jeg syns det var så jævlig at jeg ikke har ord!! For fucks’ sake!! Shut up!

  13. Marte Says:

    Slo av lyden etter en liten stund, men det var fortsatt pining! Veldig imponerende med den slangen må eg si.. Og ikkje minst når han står å «raper» til øglen. Tviler på at salget av platen går i taket..=P

  14. Katrine Isabell Says:

    Sv: Tusen takk for gratulasjonen:D hihi

    OMG er det mulig?Fytti helvete @%!!+&!!!!!!!!!
    PSYKOLOG? HELP ME

  15. Martine Says:

    Mææn!, så sinnsykt dårlig !, skjønte først ikke at du mente du kunne få psykiske problemer etter på, men kjente nesten de trengte seg på, så da var det bare å stoppe videoen !, guuud a meien så dålig, vet jeg har sagt det før men, :O

  16. camilla Lien Says:

    Kanskje vi skulle sendt en mail og sagt gratulerer? De har jo nettopp klart å drite seg ut foran hele verden:P Huff, det der er noe av det mest forferdelige jeg har sett, spesielt filmen!

  17. Julie Amundsen Says:

    Sv: Takk for oppmuntringen!
    Jeg liker ikke Spencer:S

  18. Kine Says:

    Kan jeg spørre hvorfor du ikke tør? 🙂 Ser ingen ting ved deg som gjør at du ikke skulle tørre…

  19. Maja Says:

    sv: takk 🙂

  20. Soleha Says:

    OMGosh håper virkelig at dette var kødd..?
    Jeg blir så flau på hans veier hver gang jeg ser han på tv, Heidi hva tenker du med..?

  21. Ragnhild Says:

    Jeg tror nok jeg trenger psykologisk hjelp, ja! sangen var jo grusom, men så liker ikke jeg hip hop, da 😛 hehe

    sv: tusen takk, gleder meg enormt masse! 😀

  22. Andrea Says:

    Åh æææsj, både til sangen og hele Spencer, han er så ekkel…:S

  23. Terese Says:

    Såg en kommentar på Belinda sin blogg. Kjem du på bloggcamp? 🙂

  24. Sara Says:

    HAHAHA! Du er syk, Atle!

  25. Sara Says:

    (oi, jeg glemte resten av kommentaren):

    Noen burde virkelig gi Spencer en en-veis billett ut av drømmeland. Legg gjerne ved et notat der det står: “And bring your wife Heidi with you in your suitcase”.

    Jeg gleder meg til du blir stor og skal få ditt eget talkshow!!

  26. Kristine Says:

    Haha, jeg ler hardt og lenge av mr og mrs Pratt! Mer patetiske mennsker skal du lete lenge etter 🙂

  27. Martine Kristine Says:

    Oh Lord! hvor patetisk er ikke det !
    huff hehehe x’D

  28. charlotte Says:

    hehe.. samma her.
    er så koselig at du skriver på bloggen min assa..
    farger er alt!!

  29. Marie Stephanie Says:

    Nei men så kosleig å høre 🙂
    Jeg hadde tenkt å bloggen om videon til Speide jeg også, men glemte
    helt. De er så latterlig 😛 Veldig underholdende. hehe

  30. AnnaDale Says:

    Det går ikke ann å spille den av 😦
    Men ironien ligger jo i at han faktisk «KAN» rappe, hahahha.

  31. Tonje Says:

    Sv. Tusen takk! 😀
    Åå seriøst så tåpelig! Har aldri likte Spencer! :p Bortskjemt liten drittunge for å si det rett ut.
    Jaja nå har jeg noe å le av hvertfall 🙂

  32. Astrid Marie Says:

    Oi da… ikke bra!

  33. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: Takk for det 😛

    Og ikke ta selvmord, da får vi ikke flere blogginnlegg!! 😉

  34. Cecilie Torp Says:

    Jeg leer!! Han er virkelig bare morsom å tenke på! Rappingen tar vel ikke lang tid før det går dårlig!

  35. Regine Says:

    Takk for kommentaren, og nei, det var nok en av de bedre skoledagene så langt!
    Isj, helt enig med deg. Spencer hørte aldri hjemme i The Hills, og når han nå entrer musikk-verdenen med et så svakt produkt så tror jeg ganske sikkert vi kan si at han ikke hører hjemme der heller! Dummheten og den ALT for høye selvtillitten hans er bare ekkel.

  36. Jeanette Says:

    ååå den funker ikke :s Har hørt sangen. jeeeez.. 😛

  37. selin Says:

    ikke bra Atle !

  38. pernillesønsteng ;-) Says:

    atle da 😉 er dt nerdebrillene du har på dej ? hukser du kommenterte de på bloggen min her om dagen . du sa no sånnt som ; åhh ‘ har du nerdebrillene på coolshop … ellrno 😉 bare koselig at du kommenterer vttu 😉 husk å svar meg på de greiene med brillene da .. ble litt nyskjerrig på om du har kjøpt dem ; )
    – klemklem (-;

  39. Vilde Hjørnevik Says:

    hahahahaha, så genial du er!! Digger bloggen din, Atle. Jeg har ikke vært fast leser, bare innom innimellom, men det skal det jammen meg bli en forandring på! 🙂

  40. pernillesønsteng ;-) Says:

    oiioii , kommenterte feil video ! sorry atle ;-/ kommentaren var ment til den greia du la ut i går . med deg og ny sånnt bff ting (-;

    men uans .. klemklem (-;

  41. Anja Says:

    Elsker han og at han kommer med et album i august (?) er jo enda bedre …

  42. Helene Says:

    Noe så dårlig tror eg ikkje eg ha hørt på leeeeeeenge! (eg måtte bruke 7 e-er for å understreke kor dårlig den e!)

  43. Jenni Says:

    Dårlig altså!

  44. Ingrid Says:

    Dette må være et mareritt.

  45. veronica Says:

    jeg så den for noen dager siden, og jeg må innrømme at jeg ikke orket å utsette ørene mine for hele sangen xD Missliker fyren sterkt og vil ikke akkurat tro han får noe særlig karriere innenfor musikk 😛

  46. phanpy Says:

    SVAR: Heh, takk!

  47. Line =) Says:

    Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Eller vent, jeg skal gråte, det verker i ørene! Hvis han hvertfall hadde kunnet rappe så hadde det jo vært greit, men han kan ikke! I det hele tatt! Og hva faen gjorde Heidi bak der? Holdt på å dæve av hu as xD Og spencer.. han er spencer.. Ikke noe håp..

  48. Veronika Hansen Says:

    atle: yeah, vi ER kule!

    æsj, ikke bra.

  49. Elin Says:

    HERRE GUUUUUD!!! Trudde faktisk han ikkje kunne bli noko værre! Trudde han hadde nådd «low» punkte i sitt liv, men tydlig vis ikkje. Detta kan jo berre ikkje bli noko værre. Eller kan det? Det e tross alt Spencer Pratt det e snakk om!
    Og ke fan e det Heidi ser i den fyren??
    ÆSJ

  50. Therese Says:

    Lolz… Sykt at nån sånne som de kan få lov til å publiser nokka så dårlig, og så e det så mange flinke folk i verden som aldri får sjangsen – tragisk!

  51. Anniken Says:

    Haha ! Jeg leeer 😀 Blir jo samme som Linni og hennes sang karriere ;p

  52. Hilde Says:

    Den sangen er ikke bra, ikke i det hele tatt! Man må jo bare le av ham. 😛

  53. AK Says:

    Hahaha, tror jeg dauer. Han er så patetisk, blir nesten litt småkvalm!

  54. Maya Says:

    OMG SÅ DÅRLIG! AT DET GÅR AN!

  55. anne randi Says:

    Shit ass… the hills kua skal melkes for alt den er verdt. Ikke bare melkes, men flås! herregud så ufattelig dårlig video, samt sant! Er flau på hans vegne.. ! Jaja.. tipper utallige fjortissjenter sitter hjemme å hyyyler av glede til denne sangen! Hvorfor kan de ikke bare holde seg til det de er god på.. penger, drama ol.. 😛

    (ps.. savner at atle tar turen innom med sine koselige kommentarer)(å husk jeg har flyttet bloggen min)

  56. Maria Says:

    Er det noen som selger seg bedre en Pratt (og da mener jeg begge) så værså snill å kontakt meg! For dette var jævlig og jeg ville serriøst hoppe over gjerde på altanen for å komme meg vekk fra bråket! En ting er sikkert, og det er at Heidi og Spencer fortjener hverandre, men de trenger ikke dele seg med resten av verden! Fikk faktisk lyst å finne de på twitter og be de holde seg langt unna media, og utenfor dagslys!

    Godt å få ut litt frustrasjon, men ja.. Dette er en sang som kan få oss «normale» til å ville gjøre sprø ting for å slippe å høre på.. Som med SANGENE til Heidi!

    sv:Det skal jeg!:D Kos deg du også!:D

  57. rene draven Says:

    omfg, kill me now, tror ikke jeg får sove i natt uten marerit om selvmord, shitt ass.

  58. Khatol Says:

    sv: takk, det samme 😀

    åfyttigrisen, dette var rett og slett bare x-tremt piinlig. det at Heidi sto i bakrunn og lekte deilig gjorde ikke akkurat saken mye bedre.

    btw, – Bloggen din er digg!

  59. Emma Says:

    Jeg skjønner ikke hvordan Heidi klarer å være gift med den geléklumpen! Hun er ikke så mye bedre selv da, men det der sugde rett og slett… 😛

  60. Line Says:

    OHSHIET! Akkurat når jeg ikke trodde han kunne synke lavere, så gjorde han det. Jeg liker The Hills, men hver gang det er snakk om han, får jeg litt lyst til å slå av. Han er så sleip og falsk, og jeg skjønner ikke hvordan Heidi finner seg i all den dritten han gjør. O.o

Legg igjen en kommentar