My new BFF

Med inspirasjon fra Paris Hilton tenkte jeg å tenke nytt. Jeg trenger en ny BFF. Nei, jeg trenger en ny BBBFF. (Beautiful-Bitchy-Best-Friend-Forever) Så da tenkte jeg at dere lesere kan prøvde å overbevise meg om hvorfor akkuratt dere skal bli min nye BBBFF. Selvfølgelig har jeg noen kriterier.

1. Man må ikke ha noen problemer med nakenhet.
2. Viktig at man kan alle Eurovision-vinnersangene fra 2000 -2009
3. Må elske Hilary Duff
4. Må elske meg
5. Må elske sjokoladekake
6. Kunne posere (for the red carpet liksom)
7. Må kunne en morsom immitasjon av en kjendis. (Jan Thomas er en sikker vinner)
8. Vite hvilken av sidene på knekkebrødet som er den riktige siden.
9. Være attraktiv. (viktig viktig viktig)
10. Være flink med barn. (barn = Atle)
11. Kunne passe blomstene mine mens jeg er på ferie.
12. Tulleringe disse personene for meg : Tom Cruise, Paven, Oprah og Fredrik Skavlan.
13. Må kunne si Paaaaa-rteeeey-eeeeh—eeh-eeehy på en perfekt og presis måte.
14. Sove hos meg når jeg redd for monstre i kjøleskapet og kunne trøste meg når noen ryker ut av «Skal Vi Danse». (Det er alltid trist, uannsett hvem)

Så dere ser at å bli min nye BBBFF blir neimen ikke piece of cake. Jeg skal nå teste dere i en situasjon, og jeg vil gjerne høre hva dere ville gjort :

Du & jeg går på gaten i Oslo. Plutselig sprenger slottet. Deretter Stortinget. Himmelen er full av jagerfly og bombefly som ødelegger vår flotte hovedstad. Et fly har blitt kjørt inn i Oslo Plaza, og Kongen har blitt kidnappet. Jeg står og lurer på… hvilken type is jeg skal kjøpe i iskrembutikken. Jeg skal ha 3 kuler, men vil ha det helt perfekt. Hvilke 3 kuler skal jeg velge. Her er det du må bryte inn. Hva ville du gjort i denne situasjonen?

Trailer :

Dessuten vil jeg gjerne høre hvorfor akkuratt du fortjener å bli min nye BBBFF. Rørende livshistorien godtas med åpne armer. Så er det noen som tar utfordringen? Her er alt lov, og jeg lover at minst en av dere kommer til å bli min nye BBBFF! (skriv i kommentarfeltet) Lykke til kandidater. T.T.Y.M (aner ikke hva det betyr)

 Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

83 kommentar to “My new BFF”

  1. Karoline R. Says:

    Jeg kan love deg at jeg IKKE tar denne utfordringen!:P

  2. Ronja Mari Says:

    Oh LETT at jeg kaster emg på denne utfordringen din altså! Altså angående den isen din så ville jeg nok ha først laget et flott usynlig skjold slik at uansett hvor du gikk sdå så du ikke denne galskapen som skjedde i den flotte hovedstaden. De 3 kulene med is skulle ha vært dine tre favorittfarger med blandingssmaker av tre ting du liker 😉
    Jeg fortjener og bli din BBBFF bare fordi jeg er meg 🙂 ganske enkelt ;p

  3. Linn Marie Says:

    T.T.Y.N er det vel hun sier, Talk to you never 😛 Eller noe sånt, de oversatte det på norsk til snakkes aldri eller noe ihvertfall 😛 haha Den serien der er så tragisk xD

  4. Belinda Says:

    gjør det!!! kom kom kom! det blir en sykt bra helg!! bloggcamp ftw!

  5. Lisa- Says:

    sv; ja, det e sant! flink e ho! 🙂

  6. Veronika Hansen Says:

    ATLEEEEE 😀 du trenger ingen BBFF, du har jo MEG :D<333

  7. Talkie Walkie Says:

    Og jeg som kvalifiserer til alle kriteriene bortsett fra at jeg ikke kan passe plantene dine. Pokker heller.

  8. pernillekl Says:

    SV: takk skal du ha 🙂

    bra blogg du har 😉

  9. LisaByLisa Says:

    Yeeeey. Jeg ler så jeg griner!
    Jeg tør faktisk ikke ta denne utfordringen med tanke på min frykt for hva resultatet vil bli. Uansett så tror jeg vi hadde blitt BBBFFF’s.
    Rein, skjær, pure utklassing 🙂

  10. LisaByLisa Says:

    forresten, så har jeg arvet blomster Finn sine grønne fingre.
    Er en jævel med blomster.

  11. Silje Says:

    SV: Ja – det er skikkelig smart å bo sånn! Vi har skjønt det! 😉

    Testen: Dett ville skjedd videre… Jeg hadde sagt noe sånn som «Oj! Atle! Seriøst! Se til hellvette å bestem deg! Jeg tror de spiller inn Max Manus 2 rett utafor! Vi må komme oss ut og finne Axel Henni! Så vi kan smiske oss til å bli med han hjem på kaffe og henge med Tone Damli Aaberge!!!» 😛

  12. katrine Says:

    sv: hørtes koselig ut! 🙂

  13. silje gusfre Says:

    Hehe! Tusen takk for det, kjempe kos å høre sånt fra gutter også som sagt 😀 Det liker vi!
    Ha en fiin dag videre 🙂

  14. Vilde Says:

    Jeg tror jeg rett og slett ville fortalt deg hvilke kuler du burde ta. Skal man være BBBFF så skal man være BBBFF, og ikke bry seg om Plaza og kongen. Jeg ville sagt at du skulle ta en sjokolade (fordi sjokolade er best), en rom rosin (fordi den minner meg om Alexander Rybak, noe som får meg til å synge alle vinnersangene i Eurovision Song Contest mellom 2000 og 2009), og en lollipop-kule. Er det ikke lollipop de andre barna pleier å spise?

    Men slapp av, kompis, hvis monsteret (den mugne, hårete og grønne gulroten lille Atle aldri klarte å spise opp) kommer ut av kjøleskapet nå IGJEN, så skal jeg sove sammen med deg. Og neste gang skal du slippe å spise gulrøtter, i og med at de allikevel bare blir til grønne monstre. Du skal nemlig få knekkebrød med nugatti på riktig side 🙂

  15. Victoria Says:

    hehe, det er digg:) fin blogg du har!

  16. mayken Says:

    sv: haha, vær så god! 🙂 fin blogg forresten!

  17. Victoria Says:

    hehe, det er digg:) fin blogg du har!

  18. pernilleolsen Says:

    Okeii okeii okeii . Atle er kul !

  19. EVANETICA Says:

    Hahahaha! Genialt, men tror ikke jeg har sjangs i havet til å vinne :p

  20. Marte Says:

    denne utfordringen står jeg over ! xD Kriteriene er nokk ikke helt på min side 😛 Jeg kan nemlig ikke MGP sangene, jeg liker IKKE Hilary Duff, jeg aner ikke hvilken side av knekkebrødet som er den riktige, og sikkert flere og! 😀 I suck ! 😀 hahaha

  21. Andrea Says:

    Hehe, ja nå skal vi virkelig få slite rumpa av oss for å bli din BBBFF, kun den beste er god nok for deg 🙂 På is spm satser jeg på at jeg hadde ignorert hele greia og sørget for at du fikk dine tre kuler, Atle Syversen er viktigere enn kongen og Stortinget!

  22. oda Says:

    sv: taakk 🙂 fin din og.

    hahah, lo av dette innlegget, dritbra:-D

  23. Maria Sollie :D Says:

    Jeg passer til ABSOLUTT alle..!! (eller ikke..) Det jeg ville gjort i den situasjonen var:

    Hørte du noe? (stått stille i tre sekunder)
    Sikkert ikke.. jeg ville gått for 2 kuler tutti-frutti-lolli-pop-sorbe og èn pistasj..

  24. Oda Li Says:

    SV: du fikk meg til å le, gratulerer! 🙂

    Ellers så må jeg bare beklage at jeg ikke kvalifiserer til over halvparten av kravene dine.
    Jeg ville gitt deg de tre beste variantene av sjokoladeiskrem!
    Slottet og Plaza kan bygges opp igjen, og kongen kan erstattes av deg!

  25. Nhu Says:

    SV: Takk takk, den er ikke ferdig ennå :p

    Bra innlegg, fin blogg ^^

  26. Regine Says:

    haha morsomt, eg ler meg ihjel. Bra post, bra ide.. eg har ikkje alle kriteriene dine, som fks. hilliary duff, eurovision.. og for det siste så tåler eg ikkje is og har ingen ide om hvilke iskuler du skulle valgt, men eg ville nok valgt dei som tok seg best ut i farger og som ville gjort seg bra og matcha deg 😉

  27. Rebekka Says:

    Takk for det! 😀

  28. PP Says:

    oioi, ante ikke at noen ville klikke inn på min, men takk skla du ha!
    lykke til med bestevenn jakten! 🙂

  29. AnnaDale Says:

    Sv. Takk for forståelsen, hehe 🙂

    Jeg vil gjerne bli din neste BFF 😀

  30. Mariann Says:

    Sv: Tusen takk, det trenger jeg gitt!

    Lykke til med jakten, jeg hadde forventet å bli reddet selv, så stiller ikke som en aktuell kandidat 😉

  31. Monica:) Says:

    TTYL 🙂 Talk to you later..:)

    sv: jepp, kyllingen var dødsgo!!:) Tror lykken din hjalp meg på årsprøva!

  32. Sunniva Drage Says:

    Haha, Atle. Du er faktisk ganske underholdene og sjarmerende.. På en måte!

  33. Helene Says:

    jey, i dag fikk jeg premien i posten 😀

  34. Tonje Says:

    Haha Atle, du er morsom 😀 også filmen 😛

    T.T.Y.N * Talk to you never, sier hun 🙂 Koselig

  35. elihatlehol Says:

    jeg ville sagt; This is a job for Fanthomas! også hadde jeg dratt deg bort fra iskremkiosken, fått oss i sikkerhet og trøstet deg med at vi har masse is hjemme du kan få. hehe, enkelt og greit! 😛

    Veeet! det er kjempetrist når et par må dra fra skal vi danse.. men jeg skal være sterk og trøste deg! 😀
    Monstre? no prob. de er redd meg 😉 hehe.

    I’m the perfect BBBFF 😀

  36. Hanne Margrethe Says:

    Heheh, utrolig stilig innlegg, Atle! 😉
    T.T.Y.N* (Talk To You Never) 😀
    Tror ikke jeg passer i alle de kriteriene, men vi kan nå være venner 😀

  37. Thomas Says:

    Jeg ryker dessverre ut på første punkt! Ha ha. Men i det scenarioet ville jeg sagt: «Atle, du har bare tid til å kjøpe to kuler»

  38. ashilda Says:

    haha, dette blir umulig! Men vet ihvertfall at rett side på knekkebrødet er det siden med ruglene opp;D

  39. Anette Says:

    1. Man må ikke ha noen problemer med nakenhet……No problemo 😛
    2. Viktig at man kan alle Eurovision-vinnersangene fra 2000 -2009…..sånn nesten alle kan jeg da…olsen brothers fly on wings…bla bla.. 🙂
    3. Må elske Hilary Duff…….nah…sliter litegran der ass…det skal jo være andre veien ATle..HUN skal elske OSS 😀
    4. Må elske meg…..seff!!!! kiss kiss luv ya
    5. Må elske sjokoladekake…og alt annet med sjokolade som hovedingrd. i tillegg er jeg super god på å BAKE!!
    6. Kunne posere (for the red carpet liksom) har øvd i maaaaange år så den er i boks!
    7. Må kunne en morsom immitasjon av en kjendis. (Jan Thomas er en sikker vinner)……….teller det at jeg ser ut som *cusin IT fra addams familiy? og kan si som en delfin?
    8. Vite hvilken av sidene på knekkebrødet som er den riktige siden. den som ikke er feil selvfølgelig DOH!
    9. Være attraktiv. (viktig viktig viktig)….det får nadre si om jeg er men syns selv jeg er det 😉
    10. Være flink med barn. (barn = Atle) EEEEEEELSKER barn….
    11. Kunne passe blomstene mine mens jeg er på ferie……ser på henda mine…joa «grønne» fingre
    12. Tulleringe disse personene for meg : Tom Cruise, Paven, Oprah og Fredrik Skavlan……..eller annakat…eller finns mange andre oxo hihi
    13. Må kunne si Paaaaa-rteeeey-eeeeh—eeh-eeehy på en perfekt og presis måte….safe der! iogmed jeg er dr** flink på å immitere tonefall og sånt..
    14. Sove hos meg når jeg redd for monstre i kjøleskapet og kunne trøste meg når noen ryker ut av “Skal Vi Danse”. (Det er alltid trist, uannsett hvem)…..skal passe på deg jeg Atle…drar frem mitt store «monsterslayer» sverd og brøler til monsterne og skremmer de bort…

    Nåh?? er jeg i kvalik runden? 😉

    XXX ❤

  40. Anette Says:

    BTW… nr 11….du drar vel ikke på ferie UTE din BBBFF???? 😛

  41. Jenni Says:

    Sv; Haha, eksamen er værre da :p

  42. .tina Says:

    melder meg på eg 😉 hahahha

    TTYN :p

  43. Martine Says:

    Jeg skulle gjerne ha smigret meg til å bli din bbbff, men desverre tror jeg nok ikke at jeg står til kriteriene =( Jeg ville bestemt at du skulle kjøpe to kuler med bringebæris, altså veldig røde + en vanilje. Nemmelig av den grunn at mars er rød, og deretter ville jeg kastet brinebærkulene på romskipene som invaderte oslo, sånn at romvesnene fra mars ville tro at jeg kasta en snøball av sand fra mars, noe de er veldig redde for, og derfor ville de løpt sin vei inn i romskipene og dratt igjen. Den siste iskulen skulle du fått, siden du er søt ;P

  44. Marie Says:

    ATLE, vi kan digge Hilary Duff sammen ! 😀 Weheey, du er kul !

  45. Joakim Radiomann Says:

    Hahahaha! Du er meg en real raring. Det er retten og sletten sånn at jeg er litt ute å kjører når det gjelder å fylle kravene dine altså!

    Når det gjelder disse isene, så hadde jeg nok vært en streng liten trass jævel.. Retten og sletten! Hvis du ABSOLUTT skulle ha disse jævelige isene hadde jeg fiksa de perfekt for deg, før jeg kasta dem i trynet på deg og løpte (kan jo ikke leve med noen som velger is foran livet :P)

    SÅ det så! Når det gjelder min leilighet, skal du være forbanna god hvis du klarer å leve to stk. i den leiligheten altså 😛

  46. Nadda/Marykeds Says:

    Ntå, tusen takk:)
    Ha en fin dag, btw

  47. Emilie Says:

    sv: ja, den er vakker 🙂

  48. Ida-Kristin Says:

    Tusen takk for kommentar på bloggen min!

  49. Camilla Says:

    Mhm.. Men de er nå her nå! Så bra du har fått solbrillene nå da;) Hvilke solbriller var det da om jeg kan spørre?:)

  50. Karoline Says:

    I’m your new BFF! PromisE!

  51. Janne Says:

    Flott 😀
    Jeg fyller opp NESTEN alle kriteriene dine, men blomstrene dine ville nok dødd :/
    Såklaaart skulle du valgt tre kuler med sjokoladekakeiskrem! Med litt strø på toppen såklart! Etterpå skulle vi gått på kino!

    Jeg har en lang og veldig pen grunn til å bli din nye BBBFF:
    1. Jeg elsker sjokoladekake. Kunne spist det til frokost, middag, kvelds og nattmat. Etter trening, til skolemat, trøstespising, jeg-er-glad-mat og… Ja, så og si alt!
    2. Jeg digger deg. Mer enn alle andre! Selv om det blir lite med kommentarer fra meg *flau..* Jeg sitter og oppdaterer bloggen din hvert 10. minutt, og blir sint når jeg ikke ser ny oppådatering. (A)
    3. Den riktige siden på knekkebrødet er den med frø på. Den andre siden er et tabulagt tema!
    4. Hilary Duff er en av de søteste, beste og tøffeste!

    Såååeh… Når skal du skuffe mange tusen kvinnehjerter med at JEG er din nye bestevenn? =)

  52. Ida Marie Says:

    Takk skal du ha, får håpe det går bra 😀 Kanskje jeg er din nye BBBFF 😀

  53. Helene Says:

    Sv; ja, jeg spiste de med en gang 😀
    Dragster er jo godt 😀

  54. andrea Says:

    svar: ja hun er digg 😉

  55. Line =) Says:

    Atle! Jeg trodde jeg var din bitchy venn! Skal du liksom få en til nå? 😥 Men kan jo ikke si at jeg har noe problem med de kriteriene dine, hvertfall ikke nr 5 & 9. Men til den hendelsen med isen ville jeg ha fått deg til å bestille en perfekt is(d.v.s. alle smakene jeg elsker) før jeg hadde tatt isen fra deg.. Til slutt ville jeg ha tatt deg med ut i det nydelige bomberegnet, som så akkurat ut som fyrverkeri^^ Der ville vi sitti og mobbet alle som gikk forbi helt til en fugl bæsja deg i hodet. Da ville vi ha dratt og bada og spist skjokolade=) En perfekt dag^^

  56. Malin Says:

    Ikkje lite kravstor du da :O
    Men bare hvis du lurer, eg drømte faktisk at du var på besøk hos MEG en gang ! 😛

  57. Camilla Says:

    jeg ville gitt deg masse sjokolade, for det finnes ikke bedre, så ville jeg tatt deg med i ett bomberom hvor du kunne spist i fred 🙂 haha. Grunnen til at jeg burde være din BBBFF er fordi jeg .. syns du og jeg er fine bestevenner 🙂

    Sv: du kan få låne mitt når vi har blitt BBBFF

  58. kim andre Says:

    sV: gaga lager først og fremst BARE gutte klær 😀

  59. ingrid Says:

    sv: takk 🙂

  60. Marthe Says:

    hihi jeg vet hvem som vinner den serien ^^, tror ikke jeg skal ta denne utfordringen, falt ut på alt for mange av punktene ;p

  61. Line Says:

    Haha jeg når nok ikke opp på kriteriene dine!

  62. Ole Says:

    SV: Det er hærlig å være ferdig. Bare tre år igjen nå. Det er ikke SÅ herlig å tenke på nå, derfor så lar jeg være!!

  63. veronica Says:

    Hahaha! Lett at jeg hadde blitt din nye BFF. eller kanskje ikke :p

  64. Monica:) Says:

    sv:Helt ubeskrivelig!!=)

  65. Charl8e Says:

    Haha, genial ide. Men jeg frastår fra denne utfordringen siden jeg snart reiser til tyskland og har ikke tid til store utfordringer. Ikke passer jeg til utsagnene dine heller bortsett fra nr. 5 😉

    Me like.

  66. Stikken Says:

    Faen, mangler Jan-Thomas etterligningen!

  67. Runa Says:

    Helt klart vaniljeis med sjokoladebiter, tuttifrutti og krokan! Og hvis jeg har rett har jeg rett (har jeg ikke rett, vil jeg fortsatt late som om jeg har rett)!
    My new BFF, er jo SÅÅ bra…. Nytt favorittprogram….

  68. phanpy Says:

    SVAR: Det var godt! : D

  69. Oda Says:

    Tusen takk, ha en fin dag du også:). Perfekte beskrivelsen av meg over:). Jeg burde absolutt bli din BBBFF!!

  70. Marianne Says:

    Dagens beste blogg!!! Kan du ikke bare ringe Paris Hilton a?? Hun sender et fly og henter deg!! NB! Husk chihuahua…viktig med bling på!

  71. Malin Says:

    Foresten; skreiv ikke om jeg kunne blitt din nye BBBFF. Noken av kriteriene passer til meg, men kannok ikkje so mye om eurovision. Men eg elsker alt med sjokolade i, er flink med barn; ergo vil klare å takle deg og er ikke redd for monstre 😛
    Når det gjelder den isen, så ville jeg kjøpt sjokoladekuler, kanskje med sjokoladebiter i før jeg hadde tatt deg med til nærmeste bomberom 🙂 Godkjent?

  72. Anja Says:

    Jeg hadde passet perfekt som din BBBFF fordi;
    my name is INCREDIBLE, but you can call me Anja

  73. Kristina Says:

    Atle!! Ikke avgjør noe enda! Bare vent.. jeg planlegger noe stort! jeg sier ifra når jeg har fikset det…! DU ER MIN NYE BFF! bare vent…

  74. Emma Linnéa Says:

    Å herregud så mange kommentarer du får, Atle! Vilt, haha:)

  75. Sango Says:

    Haha, å oppfylle de kravene er nok ikke lett! Jeg tror jeg står over. Hah.

  76. Vanja Says:

    Hahahaha, du er morsom! Kanskje jeg skal prøve meg?

  77. katrinekatrine Says:

    Jeg kommer til å bli din BBBFF fordi jeg bare elsker Hilary Duff og kan alle sangene hennes. Med tanke på isen hadde jeg gitt deg sjokoladekake-iskuler. Passet ekstra godt på at ikke eksplosjonen ville få noen konsekvenser for sminke min.
    Hilsen jenten som kan alle sangene i MGP siden 1988, med andre ord; din kommende BBBFF

  78. Maria Sollie :D Says:

    Forresten! Jeg ville valgt enten 3 lolli-pop-sorbet-is-ting-sak eller 2 av den lolli-pop-tingen og 1 bringebær-sorbet-is-ting-sak 🙂 YEZZ!!

    – jeg kan ALLE mgp sangen i år og ifjor, det er vel fett nok? 😉

    Jeg kan imitere Tone Damli Aaberge kjempebra (har ihvertfall folk sagt til meg..)

    OG jeg sier party helt perfekt! Ingen sier det bedre! 🙂

    I tillegg så sier jeg «hallo?! benekter du fakta?! Si innskill! Innskill! INNSKILL!» helt perfekt..

    Say hi to you new BBBFF ! 🙂

  79. Silje H Svensøy Says:

    Atle ! 😀
    Jeg tar utfordringen ! Du vet jeg kan feste og si Paaaaa-rteeeey-eeeeh—eeh-eeehy !
    Jeg kan vanne blomstene dine , og jeg elsker faktisk Hillary Duff , Belive it or not !
    Du vet også at jeg er atraktiv , bare husk siste fest ! 😀

    Og jeg har alt din nye BBBFF må ha !

    Luuv u darling ! ❤

    ;*

  80. ck Says:

    jeg er beautiful, bitchy og best og sexy !!!!!!11 nå har du sjangen til å få meg som BBBF, atleboy <3<3<3<3 det er jo en ære i seg selv

  81. Iselin-den-kule Says:

    Tror nok ikke jeg kan leve opp til slike sterke og harde krav Atle, så du må nok bare si T.T.Y.M 😦 men digga traileren!:P haha.
    xoxo<3

  82. MiaLAMPE Says:

    Det heter jo ttyl :). Talk to ya later.

  83. Tiina Says:

    Det er jo lett! Jeg digger deg jo! ^^ haha

Legg igjen en kommentar

