Bloggkarrieren legges på hylla

Sitter her og tenker: «Hva nå? Jeg har gjort det jeg kom for. Jeg har utrettet noe».

Ganske ironisk nok sitter jeg her og hører på When The Stars Go Blue. Synes at den sangen passet veldig til dette øyeblikket. Jeg gråter ikke, jeg er bare nedfor. Det er virkelig ikke gøy å forlate «babyen» min. Jeg har sett den vokse, bli stor og reise seg opp! (Det er bloggen jeg snakker om, ikke noe annet næsty. hooho).

Hvofor jeg slutter? Jeg slutter fordi blogging ble ikke like moro lenger. Det ble bare noe jeg MÅTTE. Og når jeg luftet ideen om at jeg skulle slutte til mine venner, la de seg ned på alle fire og BA MEG OM Å IKKE SLUTTE (sånn nesten). Men tro meg, jeg kommer til å savne bloggingen. Det er også litt vemodig at jeg slutter siden jeg hadde så utrolig mange gode videoblogg ideer. Så hvis de blir gjennomført, skal jeg så absolutt poste de på bloggen. 

For første gang har jeg da altså utrettet noe annet enn bra karakterer og tittelen «årets kakespiser». Jeg har hatt en blogg som har vært godt likt. Jeg har blitt gjenkjent på en flyplass i Spania. Jeg har fått respekt og ros fra folk jeg aldri ville trodd kunne si flotte ting til meg. Og ikke minst: Jeg har vært meg selv hele tiden!

Bloggen har hjulpet meg så utrolig mye. Jeg har vokst som person og menneske. Jeg vet det virker veldig vanskelig  å tro ettersom det å skrive en tekst, poste den og håpe på å få masse kommentarer ikke helt høres ut som terapi av første klasse. Eller…?

Jeg poster denne videoen som er sånn litt småflau og klein. Men det er slik jeg er: Jeg er småflau, klein, rar – men et menneske. Så nå er jeg ikke blogge-Atle lenger. Jeg er «han som en gang var en litt populær blogger Atle». En ting vet jeg at jeg kommer til å savne. DERE ! Tusen takk for alle fantastiske kommentarer! Jeg elsker dere!

Jeg håper vi sees en gang i fremtiden. Om du så finner meg på fjernsynet eller Skippergata 15 – si hei da !

Atle s.

48 kommentar to “Bloggkarrieren legges på hylla”

  1. Camomilla Says:

    ATLEEE ❤

  2. vilde Says:

    love u 2 😦 <3<3<3

  3. Line Says:

    Hahaha jeg ler meg ihjel!!
    MEN kommer til å savne deg! 😦

  4. Line =) Says:

    Hahahaha!! Dæva! xD Beste jeg har sett! xD Er sååå glad for at jeg er venn med deg^^<3

  5. trine Says:

    HAHAHAHA herlig videblogg! Dæven, nå kjenner jeg deg jo rent godt.
    Too bad du blir pensjonist nå, men fy søren du bør være stolt!!! :]] Du har fått masse mennesker (inkludert meg) til å leve -litt- lenger 🙂
    Vi sees nok før du aner det!
    – Trine, eks-elevrådsseminar-kompanjong

  6. A. Caroline J. Says:

    Ååå, gutten min er så fin! Jeg dævver.. Fader som du kan danse! Selvom jeg er sterkt imot at du slutter å blogge håper jeg at dette gir deg tid til den nye oppg jeg vil gi deg.. Damdaradaaam!!: Kreativ leder og Feinshmecker for det fremtidige NY året vårt! Sånn siden jeg er økonomisk ansvarlig liksom.. Anyways! Love you, du er den beste!

  7. Maren Says:

    Du e fantastisk Atle! UTROLIG synd at du ska slutta me blogging 😦
    Du gir liksom glede i hverdagen min.. Når eg ser på dine
    fantastiske videoer å redigeringer! Eg bare MÅ le!
    Komme te å savna nye innlegg å videoer fra deg ❤

    Men ein liten ting, ka hette den sangen du ''danse'' te ? 😀

  8. Marcus & Victoria Says:

    Fantastisk Atle! Du er beundringsverdig og vi begge vil savne deg stort! Heldigvis kan vi stalke deg på Face..(oops..sa vi det høyt?..og husk at du loovet en gjesterolle i en film

  9. Bon Linus Says:

    Første bloggen som faktisk har gitt meg et STORT smil også skal du avslutte 😦

  10. Marte Says:

    Omg, jeg elsket den videoen!!! Fikk meg til å le såååå mye!!!! Jeg kommer til å savne deg og bloggen din utrolig mye!! 😦 😦 😦

  11. Vilde Says:

    Dette var altså hemmeligheten bak spørsmålet: «hva heter den derre bararararararamba-sangen?» 🙂
    Jeg digggggggger videoen og jeg diggggggggger deg, kommer til å savne videobloggene dine. Om du ikke dropper ut av facebook også, så får du si hei av og til, da vettu 🙂

  12. Frida Says:

    Jeg kommer til å savne denne bloggen, du er jo litt genial.
    Men jeg skjønner hva du mener (har på en måte vært der selv).
    Håper du får det fint uten bloggen og jeg gleder meg til å se deg i ditt eget TVshow! 😀

  13. Gunnar Says:

    Nei, nei, nei, Atle. DU kan IKKE slutte å blogge nå…
    Du har ikke en gang svart på spørsmålsrunden og slikt :-O
    Men jeg ser at du har fått en ny header, det er vel bare et tegn på at det kriblet litt i henda enda (ey, det rimte). Synd at du slutter å blogge, må innrømme at jeg har fulgt med på bloggen din jevnt og trutt 🙂

    • atlesyversen Says:

      fuck the spørsmålsrunde! Neida, men nå holder det synes jeg 🙂 Jeg er fornøyd med det jeg har klart. Og jeg forsvinner nok ikke fra medieverdenen for evig vil jeg tro ! 🙂
      Så hyggelig å høre at du har fulgt bloggen min da 😀

  14. ingridbri Says:

    nei 😦 kommer til å savne bloggingen din !

  15. Ida Maria Says:

    Ikke slutt, akkurat funnet bloggen din ! 😮

  16. anjave Says:

    hvorfor slutter alle de morsome bloggerne og blogge! Jeg går inn på din blogg jeg, hvis jeg ikke er i så godt humør. Du har jo en såå morsom blogg! Dette er trist altsåå! Tror jeg aldri kommer til å finne en like bra og morsom blogg som din :- O .. ^^ 🙂

  17. Kamilla Says:

    Nænænæ, du ka jo ikke slutte nåå a 😦
    Siden jeg fannt bloggen din har jeg følgt med hele tiden.
    Ledd meg ihjel nesten hver gang, og det er så å si hver dag. Jeg kan sitte å se videoene og lese tekstene dine flere ganger på rad, i evigheter. Morsomme, søte, ikke fullt så søte, men rett og slett fantastiske, bloggen din er best Atle, BEST, av alle blogger.
    Det er så trist:(
    Men håper du har og får et fantastisk liv utenfor blogging da:) Og håper du en dag vil blogge som før igjen 😉

  18. ida maria Says:

    jaja, lykke til vidre da, 🙂
    siden din var jo bra da , atle !

  19. Martin Hansson Says:

    Tack så hemskt mycket 😀

  20. Tobias Says:

    Tack så mycket 😀

  21. PowerTorsk Says:

    Du vet jeg bare leser noen få blogger? Sånn seriøst få. Nå forsvant en av mine topp tre liksom! Hva skal jeg gjøre nå? Hvor skal jeg trekke livsnæring fra?

    Nåja… Jeg har jo fortsatt Gruo. Den er bra, men den er ikke Atle 😥

    You will be missed. Truly.

  22. kari Says:

    Du er helt herlig 😀

  23. maja Says:

    synd at du skal slutte å blogge atle!!! utrolig synd, men du får bestemme selv.. får håpe du begynner igjen en eller annen gang… hvis du har tid, ta en tur innom http://www.majamiskovic.wordpress.com😉 ?

  24. Ida-Kristin Says:

    Herregud da, Atle. Her går jeg inn på bloggen din, gleder meg til nytt innlegg og skal begynne å lese, så står det at du legger bloggingen på hylla? Skal jeg liksom ta å legge pustingen på hylla da? Ulogisk. Nettopp.

    Men om du fortsatt ønsker å lese bloggen min (om du ikke har lagt alt som heter blogg på hylla da) så har jeg byttet blogg. Bare så du vet. Nå er den http://www.idafrogner.blogspot.com 🙂

    Pell deg tilbake på tastaturet, gutt!

  25. anette Says:

    Helt sant Atle..man BLIR glad i deg 🙂 kommer til å savne bloggen din… 😦 btw..fint med den lille referansen til hu svenske marsvin bloggeren 🙂 LOL LUV U LOOOONG TIME XxXx

  26. eva Says:

    Du minner meg om Perez Hilton x)
    aner ikke hvorfor o0

  27. Sara Says:

    Miss you already, funnnyyboyy :'(((((

  28. frida Says:

    :–(

  29. Thomas Says:

    Det har vært koselig å lese bloggen din i hvertfall! Kommer nok ikke til å glemme deg på en stund!

  30. ♥ amalie Says:

    åå ATLE! jeg begynte å gråte da jeg så denne filmen! både av latter og av at jeg savner deg så sårt! holdt på å dø, spesielt under deler av filmen som «mammaaa? mamma? MAMMA!» og «nei, det er ikke hvilken som helst ole brumm, nei det er det ikke, her har vi ole brumm i NASSENØFF KOSTYMEE! jaa!» ❤ <3<3 kommer til å savne bloggen din, men du finner nok motivasjon og inspirasjon snart, så du begynner igjen 😀 i love you ! suss

  31. Magnuss Says:

    I love it 2! 😀

  32. Anna! Says:

    Hei ja!!

    Atle, du er søøøt ❤
    Miss you!

  33. Marcus Ek Says:

    sv: :);)

  34. Sanne Says:

    Så synd at du har sluttet å blogge 😦 Bloggen din var jo så bra!:)

  35. Anders Says:

    Dette var trist =(

  36. Omana Says:

    og.. NÅ er det på tide å blogge igjen ^^

  37. S. André Says:

    Halloo 😮 Må jo ikke slutte å bloggee!!

    sv; Haha 😀 Jaja, da må du være ekstra på vakt da!

  38. Madeleine Says:

    Herlig videoblogg 🙂
    Synd at du skal slutte og blogge 😦 Synes du burde revurdere det ! 🙂

  39. moniix Says:

    Haha, jeg dør! Jeg har aldri vært så inni en Barnetv vert! Jeg var SÅÅÅ med når du begynte ole brum praten du skulle sett meg, vennina mi flirte seg ihjel! haha!
    Enn å legge ut en SLIK video for ÅSÅÅ slutte?!?!?! DET er galskap det!!! 😦
    Revurder det i allefall?? 😦

  40. Cosmo King Says:

    neei 😦

  41. Khoa Leo Says:

    Sv: Sangen jeg brukte der er av Leona Lewis – Outta My Head

  42. kristian Says:

    Det var nok litt tull skal du se 🙂
    Og forresten, ikke vits å bli furten for at vi har flere lesere enn deg x(

  43. kristian Says:

    Jeg bare tulla 😛 Sånn i tilfelle du ikke skjønte at det også var tull?

  44. Hr Johansen Says:

    Whis you all the best and hoping you are okey!

    xox

    Hrjohansen

Legg igjen en kommentar

