Elevrådsrepresentant Atle Syversen melder seg til tjeneste

Kall det hva du vil. Elevrådsbootcamp, elevrådkonsentrasjonsleir eller elevrådsseminar. Det er ihvertfall det jeg skal bruke de neste tre dagene på.

Men kjære Atle? Hva med bloggingen. Nei, det blir det ikke noe av siden jeg skal ut i skogen. Vel, skal vel sove i noen hytter som ble bygget før 1 verdenskrig vil jeg tro, men da hadde de verken internett eller strøm(?). For noen kjedelige folk.

De som kjenner meg vet at Skog + Atle = En likning som sjelden går opp. Og ikke nok med det: Guttetoalettene er på en låve. Jeg vil helst ikke at noen kuer eller griser skal stirre meg i senk i det jeg gjør mitt avtrede. Lar naturen gå sin gang. Men jeg er glad det ikke er utedo, for hvem vet hva som gjemmer seg der nede! En bever? En Elg? Man kan ALDRI vite! Nei, om jeg overlever dette skal jeg vie hele mitt liv til å brenne ned norsk Skog.

Men det blir nok veldig moro! Ønsk meg lykke til!

Atle s.

15 kommentar to “Elevrådsrepresentant Atle Syversen melder seg til tjeneste”

  1. kingpelle Says:

    Ha det hyggelig ;P
    Det bruker som regel å være grønne pingviner langt ned i slike toaletter xD

  2. fredrik Says:

    sv; ja, da blir du nok det :/ hoho

  3. idaekortvedt Says:

    Tja, hvis du føler at du ikke klarer deg noe særlig ute i skauen, er jo slike turer den perfekte annledningen til å trene seg opp! Øvelse gjør mester! Lykke til!

  4. Vilde Says:

    Det er NETTOP DERFOR du skal begynne i 4h, da lærer du å være ute i naturen men på en forsiktig måte til og begynne med. Det er akkurat passe for Atlemann, også kan du dra på 4h landsleir med meg til sommer’n veitu 🙂

  5. Tonje H Says:

    Lykke til !!

  6. Trine Says:

    Går nok bra!

    Lykke til.

  7. Ada Says:

    hahaha , nyt en sakte død Atle – du har valgt det selv ;D

  8. maja Says:

    LYKKE TIL 🙂

  9. Kamilla Says:

    Blir sikkert bare gøy, kos deg 😀 lykke til

  10. ingridbri Says:

    haha:) lykke til da 😀

  11. Ida Says:

    Good luck! Det blir gøy:)

  12. Omana Says:

    have fun! lykke til ^^

  13. Henriette Says:

    Hei! Endelig har jeg fått svarene på spørsmålsrunden ut på video! Sjekk ut svarene på http://jettiii.blogg.no/1253394937_svar_p_sprsmlsrunden_.html
    Skjekk det ut da vell! Klem

    – Jettiii.

  14. Andreas Says:

    Appro på henriettes svar på spørsmålsrunde. Når kommer din? Hadde du en fin tur forresten?

  15. Andre Says:

    Når kommer svarene på spørsmålrunden din atle?

Legg igjen en kommentar

