Amazing!

Skal ikke komme her og si at Lady Gaga ikke kan synge live! Eller hva?

Atle s

14 kommentar to “Amazing!”

  1. Gunnhild Says:

    SV: Nei, det der skjønner ikke jeg heller :/

  2. Miriam Says:

    Sv: ja! det er veldig irriterende..

  3. idaekortvedt Says:

    Sv: Det skal jeg gjøre! 🙂

  4. Tonje H Says:

    Jeg har aldri sagt at hun ikke kan synge, for det kan hun virkelig! Men jeg har sagt at hun er den merkeligste personen jeg noen gang har sett! Og det står jeg for ;p

  5. Katrine Says:

    Kult at du postet videon! Har prøvd å finne den flere steder, hørte nemlig at det var helt rått og det er jeg enig i! Hu er sykt flink men også veldig rar haha

  6. Victoria Says:

    Veeel Atle! Dette var vel nooe spesielt! Syns det er rart at hun må gjøre så mye psycho for oppmerksomhet! Bloody bitch

  7. Andre Says:

    Victoria…»Syns det er rart at hun må gjøre så mye psycho for oppmerksomhet! Bloody bitch» LOOL…det er bare at lady gaga er veldig god på sceneshow! Elsker den dama! HOOOOT

  8. Vilde Says:

    Har du hørt den rolige versonen hennes av poker-face? Hun kan virkelig synge den dama!

  9. AnnieRud Says:

    hun kan synge, det er helt sikkert! Å det er jo forståelige at hun vil lage litt show, men synes hun virker veldig arrogant…, men kan hende det bare er det offentlige imaget hennes… I don’t know.. ^^

  10. Trine Says:

    Hmmmm, ikke veldig imponert men.. hehe..

    Hilsen en sangpedagog.

  11. Silje og Hanna Says:

    Det gjør ikke noe at hun er litt rar, når hun har så sykt mange gode sanger 😀

  12. Christoffer - Retardert Says:

    Trine: det er fult mulig at du er sangpedagoger, men, ingen av sangpedagogene jeg kjenner pleier å stå på en scene iført trange korsetter, høye hæler mens du utfører en heavy koreografi og spiller piano… MED blod nedover magen…

    Det eneste som gjør denne fremførelsen ennå mer utrolig er at opplegget var HENNES idé.. HUN bestemte at hun ville gjøre en fremførelse som pekte mot hvordan mediene behandlet bl.a Diana og Michael Jackson… Hun er en enestående artist som er nytenkende og full av talent…!

    *…I pray the fame won’t take my life…*

Legg igjen en kommentar

