At folk klarer å lage noe slikt er et mysterium for meg

Dette må være en av de vakreste youtube filmene som finnes der ute. At det går ann!

Ikke sant den var helt fantastisk?

Atle s.

22 kommentar to “At folk klarer å lage noe slikt er et mysterium for meg”

  1. Victoria Says:

    AMAAZNG! dette er kuunst!

  2. Christoffer Says:

    Dette var Helt sinnsykt bra. Kan ikke tenke meg hvor lang tid de har brukt på denne Filmen! gud det må ta lang tid!

  3. Unspoken Says:

    Åå, den var fiin! Så genialt laget. Virkelig.

  4. Thomas Says:

    Videoen er herlig, det samme med sangen.

  5. Christine Says:

    Elsker den filmen !!

  6. Bella Says:

    åååh 😀

  7. Rita Says:

    Sinnsykt bra !

    SV; Slapp av med god samvittighet da 😀

  8. Line Says:

    Tusen takk for at du vist oss den Atle!! Den var ufattelig bra.

  9. Miriam Says:

    Sv: Skulle ønske jeg viste svaret på det selv! ;p

  10. Jeanette S Says:

    Utrolig kult 🙂

  11. Line Says:

    Digger filmen ! Lykke til med kakebakinga forresten 😀

  12. Marlene Says:

    Takk 🙂 God blogg, og fin film.

  13. Torbjørg Says:

    Herreguud så fantastisk…. Helt nydelig jo 😀

  14. Trine Says:

    SV; Hehre, klart smisking er lov! Takk..

  15. Anoma Larsen Says:

    sv; det er dumt! det er så gøy å se på det. thihi. elsker disney channel selv om jeg burde vokse fra det eller noe? hehe

  16. Iselin Pettersen Says:

    Synd lyden på pc’en min ikke funker 😦

  17. Trine Says:

    Videoen er flott-

  18. Linn Marit Says:

    den var fresh:)

    SV: Burde vel sakt takk det samme, men ettersom vi nå er inne i natta, så får jeg vel heller si ha en fin natt:p

  19. Katrine Says:

    SV: thank you! 🙂

    oi for en kreavtiv video! Kult med noe annerledes!

  20. AnnieRud Says:

    For en fantastisk video, du har vell ikke flere slike spesielle Youtube filmer, begynt å samle på de, de får deg i så godt humør <33

  21. Et navn man ikke nevner Says:

    Denne videoen har jeg sett før, den er et kunstverk! Utrolig nydelig!

  22. Kristina(nørd) Says:

    filmen er utrolig bra ja (:
    og fordi jeg er en nerd kalles det der stopmotion 😀
    det er amazingly kult ! du burde se :

    eller:

    det er så sykt kult ! 😀

Legg igjen en kommentar

