Den tiden jeg hadde verdens kleineste sleik er heldigvis forbi

Den dagen jeg kom på skolen UTEN sleik for første gang ble jeg bokstavelig talt overfallt! Folk var så glad for at jeg endelig hadde blitt kvitt min veldig uheldige «gel-wax-sleik» som jeg liker å kalle den! Just take a look!

Bilde 002

Jeg trodde selv at jeg så pretty damn good ut ! Det gjorde jeg jo egentlig ikke. Men jeg forstod aldri hvordan alle de andre «gutta» klarte å få så «fine» sleiker. Vel, fine var de akuratt ikke, men da (eller nå, alt ettersom) var det kult å kline så mye voks i håret som det finnes mørkhudede mennesker i Afrika.  Men nå er det inn å ha lugg for gutter, tror jeg! Og jeg er fornøyd med håret mitt nå, selvom jeg så absolutt ikke ser ut som et premietrofe. Noe jeg aldri heller kommer til å gjøre. Lav selvtillit? Jeg kaller det heller selvrealisering.

Hva synes vi om sleik?

Atle s.

23 kommentar to “Den tiden jeg hadde verdens kleineste sleik er heldigvis forbi”

  1. Iselin-den-kule Says:

    sleik «passer» til bærumsguttene med pudder og armani bukser 🙂

  2. Karoline Says:

    Hahahaha, søtt bilde da!

  3. Katrine Says:

    SV: det gikk tilslutt:)

    haha sleik ja!! Nei har aldri vært no fan av det egentlig så godt du tok til fornuften da! 😀

  4. Vilde Says:

    Er ikke akkurat den store sleik-fanen, jeg liker håret ditt nå 🙂

  5. VERONIKA ROTH Says:

    sv; Takk, du og! 🙂

  6. isabejb Says:

    sleik liker vi ikke, men det var et fint bilde 🙂 og tusen takk 🙂

  7. Anneli [: Says:

    Sleik kler noen, men ikkje alle;) Men du var fin med det da =)

  8. fredrik Says:

    sv; ja, takk 😀

  9. Thea Says:

    Sv: Ja, det skal jammen ikke være lett å konsentrere seg. Er alt for mye annet å ta seg til 😉 hehe..

    Fin blogg du har 🙂

  10. Ane Says:

    Sleik er mindre pent!

  11. Jeanette S Says:

    Det er få som kler det, spess de som bruker en boks med fett for å få det på plass… iiik.. Meeen, du kledde det faktisk 🙂

  12. Miriam Says:

    Sleik er ikke noe særlig etter min mening, kommer helt an på (:
    sv; takk for kommentar!:)

  13. Miriam Says:

    Sleik er ikke noe særlig etter min mening, kommer helt an på!:)
    Sv: takk for kommentar!

  14. ida Says:

    Jeg synes det er fint, men ikke på gutter xD Haha! Jeg får sånn «bakover» som alle har, men som ingen klarer å få til her! Så folk lurer på hvordan jeg klarer det. HAHA!

    Sv. Ja! Det er drit fælt!

  15. Anne Marte Says:

    Sleik kan vaere fint, det kommer helt an paa egentlig :)!

    SV: Vaeret er mye bedre enn det det ser ut som – jeg folte det var en smule ironi i kommentaren din? tihi. Poenget mitt var at det varierer helt sykt – gaar fra 32 grader til lyn og torden, heh 🙂 .. Men tipper at vaeret er bedre her, enn i Norge for oyeblikket, ts.

  16. Unspoken Says:

    Jeg likte håret ditt, jeg 😀

  17. Thomas Says:

    sleik kan være fett, men i de fleste tilfeller er det ikke det. digger luggen du har i headeren, den er fin den!

  18. Robert Says:

    Sv: Hehe, ja, man må jo holde det man lover vett 😉 Men btw, takk for grattisen, også beklager jeg for VELDIG seint svar.

  19. Jon inge Says:

    Sv: Takk for det 😉 Synes Sleik kan være fint jeg. så fint ut på bilde

  20. Hanne Says:

    Sv: Bursdagen var i går, men takk for det ja, hehe.

    Vet ikke helt hva jeg synes om sleik, spørs hvordan den er, haha.

  21. Birgitte Says:

    Sleik er et skikkelg vgs fenomen føler jeg 🙂 men det er kanskje bare her i Stavanger 😉 godt den forsvant!! hihi

  22. AnnieRud Says:

    helt ærlig, jeg synes du var fin med sleik jeg! men du har fin frisyre nå også da ;D

Legg igjen en kommentar

