God hates the world..

..and all her people!

Jeg har aldri lest bibelen, men jeg er temmelig sikker på at det ikke står noe om at vi alle kommer til helvete! Hvis dette ga dere mersmak, anbefaler (vel, anbefaler og anbefaler fru blom) jeg å ta en titt på denne snertne hjemmesiden. http://www.godhatestheworld.com/

Denne sangen skal ihvertfall rett inn på ipoden, for det rykker veldig i dansefoten nå. Eller rykker det fordi jeg har lyst til å sparke disse folkene der solen ikke skinner?

Hva synes vi om sangen?

Atle s.

6 kommentar to “God hates the world..”

  1. idaekortvedt Says:

    Haha, jeg vet ikke helt hva jeg synes om selve teksten, men den var rå, da!

  2. Persen Says:

    SV: Kjøpte ikke kosedressen, litt vel dyr ;p

  3. Andrea Says:

    Kjenner jeg får litt spasmer i høyre foten ja….fy faen.

    sv. Haha håper virkelig ikke jeg ser ut som et vrak etter en uke, men mannen og støvlettene sier man absolutt ikke nei takk til :p

  4. Marianne Says:

    SV: Nei, men det kan kanskje skyldes den store mediadekningen? :p
    Hadde ingen skrevet en dritt om det, ville kanskje verden ha glemt det kort tid etterpå… Ganske merkelig, men fascinerende.

  5. Torbjørg Says:

    Sv: Takk for din mening søten 😀 Er faktisk den jeg likte best selv, men vi får se hva andre lesere sier før jeg velger 😀 men holder en knapp på nr 2 selv ja :p

  6. Arild Lund Says:

    Haha, enig med den første kommentaren du 😉

Legg igjen en kommentar

