Kan vi spole 11 måneder frem?

For jeg savner virkelig sommeren!

6253_108774172582_582802582_2596260_5212759_n

For å vise hvor mye jeg savner den, skal jeg sette opp en liste som viser at sommeren bitchslapper vinteren så jæævlig! 

Vinter

*Man kan gå i kule dunjakker som Fjellreven og alt som følger med – men bare fordi vi kan se enda feitere ut. Det trenger jo jeg !

*Snøstorm når man går til toget eller bussen for den saks skyld kan forårsake at sekken blir full av snø (hvis man er så dum at man ikke lukker den – ja jeg er så dum) og håret man brukte 30 min på blir en katastrofe.

*Det blir mørkere på morgenen og natten, noe som gjør at man absolutt ikke vil stå opp og smile til solen. Nei vent, solen er jo ikke-eksisterende om vinteren etter min mening.

*Man blir dynket i snøen. (ingen kommentar)

*Nabobarna kaster snøballer på deg når du kommer hjem fra en lang dag på skolen. Det beste å gjøre da er å kaste snøballer tilbake (med steiner inni da selvfølgelig)

*Det går så absolutt ikke ann å gjøre sin daglige rutine ved å gå naken til postkassen for å hente dagens post. Den svir!

Sommer
*trommevirvel*

ALT ER BEDRE ENN VINTEREN! Og dere klarer jo å tenke på nok grunner til at sommeren er fantastisk! Jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte her hele dagen! Brb, skal hente posten. Av med genseren, av med t-skjorten…..

Hva hater du med vinteren? Eller elsker forsåvidt, men da er du rar!

Atle s.

27 kommentar to “Kan vi spole 11 måneder frem?”

  1. Line Says:

    Jeg hater det at det er så ufattelig mye vanskeligere å stå opp om vinteren. og at man føler seg som en eskimo når man skal dra på skolen!

  2. idaekortvedt Says:

    Samme her! + at jeg hater kulden og den isbelagte bakken, som tar livet av et par titalls mennesker hvert år!

    SV: Tusen takk! Litt kjipt å sitte oppe hele natten pga. magen, og så må du gjøre lekser før du kan gå og legge deg… Og så kan du plutselig ikke gjøre leksene når du skal, sånn at du på et tidspunkt besvimer, og ikke får gjort lekser i det hele tatt! Og så var det 2 prøver + en innlevering om 2 dager da… Herlig!

  3. Madeleine Schøyen Says:

    Hei Atle, takk for det 🙂

  4. Iselin-den-kule Says:

    Jævlig fint bilde av dere !:)<3
    Sommeren er best så enkelt er det….på vinteren er det bare snø, slaps og kaldt, hvem liker det? ski folka, men drit i de! 🙂

  5. Tabbytrash Says:

    Det jeg hater mest er kulden !

  6. andrea Says:

    det jeg hater mest med vinteren er og traske i søla på veit og fra skolen, og de jævla skiturene de pleier og ha -.-

  7. ida Says:

    Jeg liker faktisk vinteren :O men det er bare at her er det snøstorm eller is 90% av tiden + at sola ikke er mer :((

    Sv. Ja! Elsker den butikken!<33333 xD

  8. Henriette Says:

    Hei! Endelig har jeg fått i gang en spørsmålsrunde! Har du noe du vil spørr meg om? Spørr da vell! Sjekk det ut på ; http://jettiii.blogg.no/1252504534_sprsmlrunde_d.html#comment

    – Jettiii.

  9. cluver Says:

    Vet ikke om du fikk svar på kommentar på siden min, men du får den søte nøkkelringen på lucky duck, og vist det ikke er i nærheten av deg, si i fra så skal jeg skaffe deg en liten engel

  10. Lotte Says:

    Bra med litt trening innimellom da ;D Enig med deg, jeg savner sommeren allerede! Men idag er det jo knallvær 😀

  11. FrøkenGundersen Says:

    Nå fikk du meg til å virkelig grue meg til det kommende halvåret!!
    Det er allerede umulig å stå opp for å komme seg ut om dagene, hvordan skal det gå når det blir HELT svart!?!
    Dessuten er det kaldt, og da må man gå med bobleklær som du sa, som ikke akkurat har en flatterende effekt!

    MEN ski er gøy da;)

  12. Simen Berg Says:

    Hehe, du missforstod helt.
    Jeg mener at alle mennesker har en personlighet, og at det er denne personligheten som bestemmer hvem du forelsker deg i. Legninger finnes ikke.

  13. SMOS Says:

    SV: Jo – Men i den ene filmen din hørtes det du som om du sa du het Sebastian til en eller annen spansk gutt.

  14. 92214189 Says:

    fin blogg 😀 ❤

  15. kari Says:

    SV: Den er jo bare såå kul 🙂

  16. Uyen Says:

    hahaha, jeg går hele naken og hente poste enn å bli angrep av snøball. enig med deg at vinteren er kjedelig, men se lyst på det, et kyss under snø’en er romantisk da xD

  17. Thomas Says:

    åhhhh.. jeg savner sommeren jeg også. det å kunne gå ut uten å måtte ta på seg ekstra klær er digg. det beste med sommeren, eller det er faktisk våren jeg digger mest, er når det går fra kaldt og ekkelt til varmt og godt og alle blir i så godt humør av det og jeg kommer smilende hjem fra skolen…

  18. eva Says:

    du minner om Perez Hilton

  19. Jeea Says:

    Sommeren er seff best, men vinteren har sine sjarmerende dager syns jeg 🙂 F.eks den første dagen det snør, jeg syns det er så utrolig kos. Den dagen du drar ut og lager årets snømann, eller den dagen du sitter inne en søndag med en god bok, klementiner og kakao.. Og pepperkaker!! ^^ Det er jo kjempekos 🙂

  20. bjørg kristin Says:

    Så utrolig bra skrevet 😀 haha!
    Jeg hater ALT med vintern, ingenting er egentlig positivt 😦

  21. Kine Says:

    Det jeg hater aller aller mest med vintern er når pappa tvinger meg med på skitur…grøss..

  22. Kiine Says:

    Uuf, er så trist å tenke på at vinteren kommer med stormskritt ! Jeg vil til SYDEN :O

    btw.. har henrik blogg ? han som var med til spain ;D

  23. Thea Says:

    Takktakk : )
    Helt enig, sommeren er best!

  24. Ørjan Says:

    Jeg liker vinteren, jeg ^^ Er så deilig å ha på seg varme klær når man er ute i kulda. Det er så godt å drikke kakao etter tre timer ute i snøen og slalåm er jo det feteste som fins! 😀

    • atlesyversen Says:

      Du sier noe der! Minus slalåm! Jeg kan ikke og vil ikke stå på slalåm. Ender bare opp med at jeg skader både barn og trær ! Men kakao når man har vært lenge ute i snøen takker jeg ikke nei til !

  25. Anoma Larsen Says:

    savner sommern jeg også!! savner thailand !:(

Legg igjen en kommentar

