SLÆDDERNEEWS MED ATLE SYVERSEN, oyeeah

Denne filmen var et mislykket forsøk på å lage flere episoder av Atle & Amalie in Spain. Men i år hadde vi problemer med kamera, lite kreativitet (som dere kommer til å oppdage) og lite lyst. Men, vi lagde da 2 episoder og dette er den andre. Skal jeg poste den første og?

Vennene mine sier at jeg, Atle Syversen, burde få mitt eget talkshow! Og det har jeg så absolutt lyst til. Når folk spør om hva jeg skal bli, er det flaut å si at jeg ønsker å okkupere nrk sin beste sendetid. Da sier jeg at jeg har lyst til å bli advokat eller diplomat eller noe annet kjedelig. Jeg har ihvertfall lyst til å jobbe med humor. Så nå må dere følge med NRK, dette er min jobbsøknad. (not)

NRK har fremdeles ikke ringt…

Hva synes dere om Slædderneewzen a?

Atle s.

27 kommentar to “SLÆDDERNEEWS MED ATLE SYVERSEN, oyeeah”

  1. Tanja Says:

    Herregud så morsomt xP Måtte bare le av deg, «Gode kompiser, «kompiser» gode rompiser skal jeg si det! xP den var jævlig bra! » Flere slædderneewzen!!(H)

  2. Hild Frøya Says:

    Hehe.. Humor er tingen vettu. Alltid kjekt å få folk til å le.

  3. Hanne Says:

    SV: Thaanks:) Har en annen også, men denne skal handle om mat, oppskrifter osv:) Velkommen tilbake 😉

  4. Petter Says:

    Haha xD Ser etter deg på Norsk Rikskrings, krings norskkrings xD Haha Stilig. Stå på!!!

  5. Andreas Says:

    Joa artig detta, men når kommer den videobloggen du lovet? Vi venter i spenning, håper jo på svar på spørsmålene mine 😉 Nå må du nesten snart komme med den.

    • atlesyversen Says:

      Joda, svar kommer snart 🙂 men husk at jeg kan fint se IP adresser, så vet ikke helt om jeg skal kalle deg Turid, Andreas osv ;D bestem deg for et navn, bare et lite tips !

  6. Uyen Says:

    hvor er den spørsmål-svar du lova oss?

  7. julie larsen Says:

    sv; jepp

  8. Anita Says:

    SV; Ja, det kan jeg låve deg! Mye mye mer vind nå ;/

  9. Lene Says:

    sv: Tusne takk 🙂

  10. Toyni Says:

    uff da, da får vi håpe det blir litt mindre av dem snart : )

  11. CHARLETTE Says:

    haha, morsomt

  12. Iselin-den-kule Says:

    Å herrigud Atle! du er ig blir verdens kuleste person!:D sleng ut alle viedoene du har du!:D alle synes du er kul uansett!:D

  13. fredrik Says:

    sv; ja, det må vi 😀 hvis jeg kan være gjest i talkshowet ditt på NRK ;D

  14. Benedikte Says:

    @svar: ej et knekkebrød for harde livet;)

  15. Sara Says:

    er det ikke du som gikk/går i klassen til Nathalie/Susanna?:D

  16. karen jenssen Says:

    sv: ja, det var godt det ikke var det – føler meg bedre nå! Bra video 🙂

  17. Katrine Says:

    SV: det må jeg nesten si meg enig i! Har dessverre bare sett et par kule hettegensere der! haha

  18. stine Says:

    hehe, slike nyheter vil vi ha mer av 😉

  19. Gunnhild Says:

    Sv: Skole høres faktisk fristende ut…jeg savner den tida jeg gikk videregående 😀

  20. Røyndom Says:

    Vel jeg flytter til england for tre år om to uker uansett, men om FrP vinner kommer jeg faen ikke tilbake igjen.

  21. Thomas Says:

    hoho! herlig. får du ditt eget show ser jeg det garantert!

  22. ida Says:

    Jeg lo faktisk XD HAHAH! «Da er jeg robbie williams!» XD

    Sv. Jeg er helt hekta på sangen!

  23. EVANETICA Says:

    Om du ikke får jobben på NRK (Norge rikskringkasting) er du allerede hyret av oss blogglesere ;D Smekk inn den andre videoen også!

  24. EVANETICA Says:

    Og, ja. Jeg skjønte at NRK-jobben var en kødd sånn til opplysning xD Hehe 😀

  25. amaliewik Says:

    JEG SAVNER DETTTE SÅÅÅRT! ELLLER: JEG SAVNER DEG!

    btw. ikke legg ut den 1 videoen med meg i, huff, klipp det ut i hvertfall. ellers anmelder jeg deg ❤

    …og det var SLÆÆÆÆÆÆÆÆDDERNEWS med ÆTLE SYVESEEEEEEEEEEEEEEEN ❤

  26. Anna Paola Says:

    haha.. den spåkona tok rimelig feil da eller? så visst ikke så lyst ut for comebacken til jackson alikevel..

Legg igjen en kommentar

