Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Sesongavsluting, Episode 11 – En siste farvel i Slow Motion

Jeg må takke foreldrene mine som lot meg ha med disse gærne, men herlige menneskene til Spania. Takk til Anna, Karina & Henrik for at dere ble med og gjorde dette til en ferie jeg sent glemmer.Takk til de Spanske Myndighetene for  at vi ikke ble kastet ut av landet. Jeg må også takke alle de fulle menneskene vi ble kjent med, som ikke husker at de ble kjent med oss. Denne siste videoen er herlig. Den beviser at vi hadde en utrolig morsom ferie, og at dette har vært bra underholdning for dere. Her kan du se alle episodene.

Takk til alle dere som har sett på!

Alt blir morsomt i slow motion, eller hva?

Atle s.

17 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Sesongavsluting, Episode 11 – En siste farvel i Slow Motion”

  1. Eline Says:

    Sv; Ok 🙂 Du får ha en fin dag da!

    Ps. Var det ikke du som kommenterte noen ganger på ipublish bloggen min? Jeg tror det, haha. Jeg husker deg skjønner du x)

  2. Kristine Says:

    Haha, morsomt : – D

  3. Iselin Beatrice Says:

    Sv: No_way!

  4. Katrine Says:

    Super musikk på videoen!! Uff ganske trist også! Men takk for mange flotte videoblogger:):)

  5. Toyni Says:

    det er vel kanskje ikke en typisk guttebok, men jeg anbefaler den likevel 🙂 om du liker å lese da. Boka handler om en jente som får kreft .

  6. amaliewik Says:

    åååå jeg begynte nesten å grine jeg 🙂 dere er herlige mennesker alle sammen! lov ju

  7. Tonje Says:

    sv: Både òg. Det er et tullete menneske som holder med Frp som har skrevet det, etter hva de står for!
    Det partiet er så skutt i hodet, at halvparten hadde vært mer enn nok!

  8. Torbjørg Says:

    Det er så triiiiist at dette er siste videon, Atle 😥 I miss it. Men takk guuuuud for at jeg kan se alle «episodene» igjen så maaange ganger jeg vil 😀 Åssen går det lille venn? ❤

  9. Therese Helene Says:

    Hehehe, for en morsom film! Er alltid noe å flire av på bloggen din. Stortives med å lese den, kan du ikke lage flere morsome vidoer? 😀

  10. Marita Says:

    ja det har jeg ^^ hehe tusen takk ^^<3

  11. EVANETICA Says:

    Kommer til å savne disse videoene, altså! Men suupert at du lagde så mange 😀 Har fått meg mang en god latter, skal jeg si deg ;D

  12. Karoline Says:

    Elsker slow motion! Men jeg kommer til å savne disse filmene..

  13. bjørg kristin Says:

    haha, morsomt:D har fulgt med på alle filmene 😀

    Hva heter sangen som er i begynnelsen?

  14. oss Says:

    Sv,tusen takk for søt komentar:) hjelper virkelig på dagens humør.

  15. Maren Says:

    Uten tvil, priceless!

  16. Ane Østnes Says:

    Det så veldig koselig ut! 🙂

  17. Kamilla Says:

    Jeg elsker bloggen din, og kommer sannsynligvis til å fortsette å være en leser heretter. Jeg har nå sotte å sett alle episodene fra spania, som ga meg virkelig mye latter, og jeg virkelig digget det 🙂

Legg igjen en kommentar

