Vi har alle likt en artist vi helst ikke ville innrømme at vi liker

For meg var dette Hilary Duff!

3218_77428184823_714784823_1603141_794543_n3218_77427809823_714784823_1603130_2438910_n

Nei vet du hva, jeg liker henne fortsatt! Som alle andre, så jeg på Lizzie McGuire. Og det var da jeg ble litt fjortisfan. Serien var jo utrolig dårlig, men jeg likte Hilary. Og jeg elsket «Lizzie McGuire the Movie», og favorittsangen var «This is what dreams are made of»! Ja, vi har alle vært litt fjortis. Jeg var ikke fjortis, bare rar!

Men jeg har faktisk hatt sansen for musikken hennes, spesielt musikken fra den siste platen.

Digger denne sangen!

Så, er jeg flau fordi jeg digget/digger Hilary Duff. La meg si det slik, jeg ville nok ikke deltatt på «I am obsessed with Hilary Duff» programmet til Dr Phil, selvom jeg burde sitte i den stolen ved siden av Amerikas deiligste mann (nei). Konklusjon: Litt flau ja

Hva med deg? Noen artister eller skuespillere du ikke vil innrømme at du digger? Bare si det til meg på kommentarfeltet, jeg sier det ikke videre. tihi

Atle s.

23 kommentar to “Vi har alle likt en artist vi helst ikke ville innrømme at vi liker”

  1. EVANETICA Says:

    Jeg liker også Hilary Duff! Filmene hennes er så søte og liker noen av sangene hennes. SÅH 😉

  2. Hilde Says:

    Jeg var helt væk i Aaron Carter.. selvom jeg var alt for gammel til det! Jeg var 13 år.. så er det ikke kult at like en unge på 10 år.. hehe!!

  3. TOROBORGEN Says:

    hun har forandret seg ganske mye da!!

  4. Edit Says:

    Jeg likte Hilary kjempegodt før.. Nå er stilen hennes heelt annerledes, og jeg syns ikke hu kler den

  5. Anoma Larsen Says:

    Tusen takk! 🙂

  6. Marte Says:

    Jeg husker jeg hadde en kjempecruch på Nick Carter på barneskolen xD ! Hadde sånn lite bilde av han husker jeg :p hahah..

  7. Torbjørg Says:

    Jeg har alltid, jeg gjør, og jeg kommer alltid til å elske den dama. Hun har vært min favoritt siden Lizzie McGuire tiden, og hun vil alltid være min favoritt, om ikke den største, så vil hun alltid være høyt opp. Musikken, utseende, stemmen, skuespilleren, alt er perfekt 😀 Så ikke vær flau, men stolt over at du digger henne 😀

  8. Vilde Says:

    Jeg påstod alltid at jeg hata Amy Diamond, men egentlig så misunna jeg henne skikkelig! Klikka helt når jeg hørte «what’s in if for you», men nå blir jeg bare flau av å tenke på det.. Haha 🙂

  9. Kai Says:

    jeg liker faktisk sangene hennes, de er ikke så dårlige:P

  10. Linn Marie Says:

    Hehe jeg hadde en ting for Westlife når jeg var mindre, tror det var litt fordi mamma også hadde det. vi var til og med på konsert i oslo haha XD Men liker dem ikke nå lenger vel og merke.

  11. SANDRAH Says:

    Dama der er helt sykt rå! Jeg har aldri hørt noe stygt om henne, og hun fortjener alt hun har opnådd 🙂 Jeg digget også serien hennes 😀

  12. Jeanette Says:

    Haha. Jeg likte Britney Spears når jeg var liten, men hallo, hun var jo DET idolet for små jenter, og gutter.. 🙂

    sv: Tusen takk 🙂

  13. donnalilly Says:

    åå jeg liker come clean med hillary duff men jeg tåler hu ikke ellers :p er litt flau sidne jeg liker en av sangene hennes. haha

  14. condre Says:

    tokio hotel.. neida. hahah eller likte den monsoon sangen, høøhøh

  15. Victoria E Says:

    faktisk akuratt den samme artisen som deg. Så på serien også og elsket den ^^ haha, hørte på musikken og så alle filmene hun var med i. Jaja noen må jo ha henne som idol i en periode ;P

  16. Anna Paola Says:

    jeg kan med hånden på hjertet si at i en alder av snart 22 år.. er jeg fortsatt stor fan av Backstreet boys! 🙂 mest pga minner fra da jeg var fjortis, men oxo fordi jeg syns de lager ganske bra musikk 🙂

  17. t. Says:

    Den dama er jo rå da : )
    Haha. nå når jeg tenker gjennom det, var jeg en utrolig stor fan av han Alex, eller hva han het, i MGP jr. Merkelig nok så syntes jeg at han var så kjekk, og flink til å synge. Men stemmen var forferdelig. Et lite fjortiscruch må vel alle ha? ^^

  18. Johanne White Says:

    Hun er jo digg!!!

  19. Extravaganza Says:

    Jeg må innrømme at jeg var stor fan av danseband-guru Sven Ingvars en tid tilbake- og jeg syns faktisk ennå at mange av sangene dems er fengende! hihi

  20. Iselin-den-kule Says:

    Vel vel Atle, alle som gikk på skole med deg visste at du digga henne!:P hehe. men hun er jo ganske pen da! det skal hun ha.

  21. Camilla Marie Says:

    Jeg diger fortsatt Hilary! 😀
    Hun er drit pen og flink skuespiller. til og emd sangene er ikke så værst!
    GO HILARY :D<3

  22. Hans-Einar Says:

    Jeg dro ALENE til London for å dra på Hilary Duff konsert da jeg var 16.. Trenger jeg si mer?

  23. Lisbeth Says:

    Jeg var blodfan av spice girls og a1 da de var «kule» (om de noen gang egentlig var det). Stolt? Neppe….

Legg igjen en kommentar

