I <3 Will & Grace

Jeg elsker disse folka. Og det at de klarer å være morsomme uten et bra manus – det er det mange som sliter med. Men denne gjengen klarer det fint !

Dear you! Call me a racist. A homophobe? maybe.. Distrustful of Spaniards? who isn`t!?

Liker du Will & Grace?

Atle s.

24 kommentar to “I <3 Will & Grace”

  1. linerh Says:

    Det er nok ikke en av favorittseriene mine. MEN de er jo drtibra!

  2. Victoria Says:

    SV: I KNOW!!! Hehee 😉 skal legge ut en sang spesielt for deg Atle 😉
    Victoria

  3. Lena Says:

    Will og Grace er helt rått, en av mine favoritt serier. Storkoser meg når det er på tv skjermen 😀

  4. Victoria E Says:

    Haha morsomt ^^

  5. Marte Says:

    SV: Aw, tusen takk!!:)

    Haha, jeg elsker slike serier:P Will & Grace er bra x)

  6. ida Says:

    Sv. Den står også så stødig når den er på gipsen XD HAHA!

    Jeg har aldri sett på det faktisk :O

  7. odaa Says:

    ikke sant 🙂

  8. Louise Says:

    Will & Grace er genialt! 😀

  9. Thea Says:

    Ælsk ❤

  10. Marte Says:

    Jeg pleier faktisk ikke å se på det, men de gangene jeg ser på det, klarer jeg ikke å la være 🙂

  11. tuppen Says:

    digger!!! trenger jeg og si mere? 😀

  12. marius Says:

    I LOOOOOOOOVEE THIS SHOW !! Og det vet du Atle ! På tide at det kom et innlegg om WaG ! 😀 Keep it coming !

  13. Jon inge Says:

    will & Grace er kjempe bra 🙂 kommer det flere nye episoder ?

  14. Toyni Says:

    sv: hehe nei jeg skjønner den :p det er i grunn ganske kjedelig : ) men så er jeg veldig glad for at jeg er glad i å lese, for da har jeg noe å gjøre når det er torden : )

  15. Marcus Ek Says:

    sv: Du kan bla litt nedover så står det hva jeg mener med det. !

  16. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Loves it!

  17. Torgeir Johansen Says:

    Morsom serie! hysterisk! Ha en fantastisk helg! 😀

  18. gretch og mari Says:

    ❤ will and grace !

  19. Eirik Says:

    Elske Will & Grace! Det var en av mine hobbyer i vår/sommer å se alle sesongene!

  20. vegardalexander Says:

    jeg tror jeg har sett alle sesongene minst ti ganger.
    de er herlige. jeg trenger min egen grace snart, though.

  21. vegardalexander Says:

    a gurlfriend you knoooow. a bestfriend whom you share everything :)) hehe

  22. vegardalexander Says:

    hahhahahha hags oppetter øra.
    dritbra.

Legg igjen en kommentar

