BRB, skal bare kidnappe den fuckings nabokatten som bæsjer i hagen vår, og utstoppe den til en veske

Jeg er inspirert, og veldig kvalm!

parameter

Vesker med alligatorskinn – go home lissom! Stacy Haiduk, en ingen har hørt om, dukket opp med denne vesken på den røde løperen. Ja, den er utstoppet – så katten føler jo ingenting. Snakk om dyreelsker a !

Det er vel ikke bare jeg som mener at dette blir litt makabert?Atle s.

26 kommentar to “BRB, skal bare kidnappe den fuckings nabokatten som bæsjer i hagen vår, og utstoppe den til en veske”

  1. Line Says:

    uff nei! Det der var litt sykt.

  2. Svein Says:

    Ææææsj ass! Er det mulig?! Kan noen gi meg ett balltre så jeg kan banke litt vett inn i dama? Stakars pusen… 😦

  3. Hannah Says:

    Uff xD Stakkars katten sier nå jeg. Men på en annen side vet de fleste nå hvem Stacy Haiduk er, så for hennes del var det der egentlig ganske smart :p
    Og katten ble sikkert litt berømt, den og, haha de sier jo at de fleste kunstnere blir berømte etter sin død..:P
    Nei, men ærlig talt, det der er grotesk. No doubt about it..

  4. veronika hansen Says:

    æsjæsjæsjebæsj!

  5. Amanda (: Says:

    Jeg vet det. Ha ha, du var sarkastisk, ikke sant? Jeg tegner jo som et barn. PS, den kattevesken skal jeg skaffe meg 😉

  6. Marte Says:

    herregud!!!! :O så…sykt.

  7. ida Says:

    Det er det sykeste, slemmeste og ekleste jeg ser! FYSJ!

    Sv. Takk 😀

  8. fredrik Says:

    sv; Vi er så bæd atle! Vi må ikke skulke mer, eller hvertfall ikke de med samvittighet, haha, neida. Ja, måtte jo egentlig det, er jo forbanna lenge :p

  9. silje :3 Says:

    det der va litt, sjukt ._.
    og JA the killers e bra ^^

  10. anniken Says:

    omfg 😮 den dama liker ikke jeg.

  11. Katrine Isabell Says:

    Omg! Hvem gjør sånt liksom. Kan ikke se for meg at jeg ville stoppet ut katten min,hengt en fin lenge og sløyfe på den for så og ta den over skulderen og gå på julebord feks..
    Nei nå blei jeg jammen kvalm

  12. Jeanette S Says:

    æsj så kvalmt :/

    Vi stikker til syden a? 😉

  13. maiamø Says:

    SV: Tusen takk 😀

  14. milky Says:

    NEI ÆSJ er det seriøst en veske den ser ekte ut jo, FY!

  15. Mariel Says:

    SV: Haha, skjønner ikke det selv jeg! ;o

    Æsj, noe så stygt! Stakkars katt.

  16. hilde aasen Says:

    Å fy faen, det der var bare sinnsykt ekkelt. Med tanke på at hun skal putte ting i katten. OGSÅ EN KATT DA?:s:s:s …syke mennesker

  17. Toyni Says:

    tusen takk 🙂 det er koselig å høre 🙂

  18. Toyni Says:

    feil bloggadrs på den forrige 🙂

  19. Kiine Says:

    HERREGUD.. det er det værste jeg har sett.. hvordan kan hun synes at det der har noe med mote å gjøre eller i det hele tatt at det ser bra ut.. hun står ikke akkurat frem som noen dyre elsker hvertfall ! FYSJ.. IHATE

  20. Maren Says:

    Jeg får nesten litt veldig vondt inni meg :/
    Jeg vil bare klemme katten min å hviske
    i øret hans at det ALDRI kommer til å skje me ham..

    ANYWHO.. Håper virkelig at vi treffes til helgen, Atle 😀

  21. Tania Says:

    Haha, kanskje det blir mote en dag. «Hvem kan få det minste dyret som veske?» Jeg vil ha pinnsvin!

    SV: Ja, jeg vil være like brun som det jeg var! Aff..Hater Norge 😛

  22. Ida Susanne Says:

    HERREGUD, det gjorde meg kvalm. :/

  23. EVANETICA Says:

    Åh, herreguuud! Er det SERIØST en EKTE utstoppa katt?? Åååh, stakkar! For ei grusom kjerring. Enn å ha ei KATT til VESKE!! Fytti rakkern, nå ble jeg sinna.

  24. Caroline Says:

    Noe så grusomt! Dette er nesten værre enn Paris Hilton som tar med seg en hund fordi den machter antrekket. Og bytter dem ut når dem ikke er søte valper som alle vil gi oppmerksomhet til.

    Grunnen til at jeg mener dette er fordi dette er litt skrekkelig. Hun går rundt med en katt som er laget som en veske. En utstoppet katt. Men syntes katten skulle fått litt fred når den var død, og ikke brukt som en veske.

    Jeg er forresten imot ekte pels, som er blitt tatt fra dyr som er blitt slått i bakken for å dø osv. De gjør så mye grusomt mot de stakkars dyra, også etterpå skal sånne jålete damer bruke det for å utvikle skjønnhet. – Nei, bruk heller fake pels, med god samvittighet!

Legg igjen en kommentar

