Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 10 – Frozen Memories

For dere som lurer, videosvar til de veldig sex-fikserte spørsmålene som rant inn i dag (ja andreas?) til spørsmålsrunden kommer snart. Men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Så, dette er da nest siste episode. Sitter her med litt tårer i øyekroken.

Utrolig fornøyd med at denne gjengen ble med til Spania. Men har du lyst til å være med til Spania med meg? Auditions til neste sommer vil finne plass på Nevergonnahappen gata 13 i Drømmeland. Neida, den som vil være med får henge seg på!

Atle s.

9 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 10 – Frozen Memories”

  1. Mats Says:

    Jeg blir lett med 😉

  2. Andreas Says:

    Så bra 🙂 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves nei. Satser på at jeg får svar da hehe 🙂 Can wait.

  3. Gunnar Says:

    Dere burde melde dere på charterfeber ;D

  4. Karoline Says:

    Lord, som jeg savner Spania nå! Jeg vil være med!

  5. Line =) Says:

    Okei, det det var dødelig søtt! Begynte nesten å grine selv jeg, og det skal en del til.. Du er en skikkelig søting Atle<3 Super glad i deg kjekken<3

  6. Caroline Says:

    Jeg vil også til Spania (a)

  7. Katrine Says:

    Herlig:)

  8. idaekortvedt Says:

    SV: Tusen takk skal du ha! 🙂

  9. EVANETICA Says:

    Ser og som om dere har hatt en helt fantastisk tur, hvertfall! Det er det ingen tvil om 🙂

Legg igjen en kommentar

