Jeg har drukket morsmelk!

Æsj sier du – næringsrikt sier jeg!

«Dette skal på bloggen Atle!», sa alle de ivrige menneskene som satt rundt meg når jeg for første gang prøvde morsmelk. For dere som ikke vet hva morsmelk er, så er det sånn melk som babyer drikker ut av puppen til sin mor. Nei, jeg drakk det ikke direkte ut fra denne rypa her, men jeg fikk det servert i et glass. Det smakte ikke så mye egentlig. Smakte mer som varmt vann, med litt salt og sukker. Ettersmaken var ikke noe å rope hurra over, men hallo – nå kan jeg løpe ut på gata og rope «jeg har smakt morsmelk».

5455_1213037963623_1158993982_30652482_7404168_n

Etter å ha sett dette bilder, er jeg ikke lenger overrasket over at jeg smakte på morsmelk. Maria er like pen som vanlig.

Har du smakt det? Anbefales å prøve, for da har man noe å skryte av. eller..?

Ellers har jeg det veldig bra nå. Livet er spennende, med masse spennende folk og spennende folk som ringer meg klokken 4 på natten – med skjult nummer. Og nå kommer det masse videoblogger fremover. Jeg er litt keen på å bli en videoblogger jeg. Selvfølgelig med litt tekst av og til, men mye videoblogging. Hva synes dere?

DET ER UTROLIG AT JEG KLARTE Å SKRIVE ET SÅ LANGT INNLEGG HVOR MESTEPARTEN HANDLET OM MORSMELK! STOLT AV MEG SELV 🙂

Atle s.

16 kommentar to “Jeg har drukket morsmelk!”

  1. Phoebe Says:

    sv: jeg leser din på grunn av innlegg som dette! hahaha… jeg dør!

  2. Maren Says:

    Jeg har hørt at morsmelk er veldig næringsrikt..
    Men har sett selv med egne øyne at
    mødre drikker sin egen morsmelk når de savner barnet sitt.

  3. Veronica Bremnes Says:

    Haha, kult! Jeg har ikke smakt det etter jeg var liten, nei. Kan ikke si at det frister. :p

  4. Lotte Says:

    Ja, men det er bra du har kost deg i helgen 😀

  5. Linn Marie Says:

    Haha det hørtes litt ekkelt ut 😛 selv om vi alle har jo drukket det en gang hadde jeg ikke frivillig drukket det nå xD

  6. Marte Says:

    Æsj!:P Har aldri smakt det.. 😛

  7. Amanda Says:

    Wow, modig gjort. Ikke bare det at du prøvde det, men at du faktisk SKREV det på bloggen din!

  8. Kiine Says:

    Haha.. ler ennå mer jeg.. digger bloggen din atle !

    Begyn med videoblogging ! det er jo kjempe morsomt

  9. Marcus & Victoria Says:

    Æsj Atle! Få heller med deg vår høstlansering! So much funnier!

  10. Katrine Says:

    haha wow! Tror jeg venter litt med å smake på det jeg:p creds til deg!

  11. Silje H Svensøy Says:

    Jeg har også drikki mormelk! Sammen med deg faktisk ! 😀 HAHAHA, du må legge ut filmene ^^ ;O

  12. Signe Says:

    …alle har vel praktisk talt drukket morsmelk 😉

  13. May Says:

    Jeg føler meg beæret over at DU har drukket min melk vennen xP Du er snål som faktisk gjorde det xD

  14. SMOS Says:

    Heter du Sebastian? :s

Legg igjen en kommentar

