Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 9 – Do you know who Alexander Rybak is?

Skjult kamera er digg. Spesielt når er mystisk fyr kommer syklende forbi. Da er det smart å la kameraet gå, og jeg vil kanskje si at jeg forhindret at hele gjengen ble voldtatt og frastjålet alle verdisakene.

Ser du, det er ikke bare vi som er dårlige i engelsk!

Atle s.

16 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 9 – Do you know who Alexander Rybak is?”

  1. Marte Says:

    Hahahahah, særriøst ! XD

    «How old do you think I am?»
    «You…..? .. 8?» XD

  2. Joakim Radiomann Says:

    i dont wanna be raped! LOL 😀

  3. Julia :) Says:

    Herregud jeg elsker dere! 😀

  4. sofielouise Says:

    det var det! 😀

  5. Katrine Says:

    haha nok en gang en super morsom video!:D

  6. Karoline Says:

    SV, takk for kommentarer! 🙂
    Kjempefin blogg, forresten.

  7. hjelpestikker Says:

    Åååja! Det blir digg med lønning! Iallefall nå som studieavgift og bøker skal betales!

  8. Martine Larsen Says:

    Hvem var det som ble kalt 8 år? x)

  9. Gunnhild Says:

    Sv: Ja, har litt trua på de perlene 🙂

  10. rebina Says:

    Takk Atle mann ;P
    Kult å ha en fan fra langt der nede hehe 😉
    Ha ei fin uke.
    Natta

  11. maja Says:

    morsomt innlegg som vanlig… jeg har rett og slett blitt litt avhengig. hehe

  12. fredrik Says:

    sv; haha, ja det skal jeg love deg det gjorde 😀

  13. Martin WF Says:

    Sv: Det skal jeg helt klart! 🙂

  14. Kiine Says:

    Herregud, 😀 alle filmene er RÅ !

  15. EVANETICA Says:

    Hahaha. Siste kommentaren var geniaaal. Jeg blir med neste gang, altså 😀

  16. Kari Says:

    haha 😀

Legg igjen en kommentar

