Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 8 – Vann

Her viser vi dere alle de fantastiske bruksområdene for den utrolige oppfinnelsen: Vann!

Hva er det beste med vann synes du?

Forresten, herlige Torbjørg har bloggintervjuet meg. Sjekk det ut!

Atle s.

21 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 8 – Vann”

  1. tuppen Says:

    ha ha gikk vel litt vann den dagen… nå er jeg mye mere fornøyd enn etter siste strand video!! Mye mere nakenhud og film som inspirerer «koffert» bilder…he he «we luv ya» Atle…

  2. Maren Says:

    Dere er så herlige!
    -og nei, det går ikke an å leve på bare vann, da vil
    du druknes fra innsiden av :O

  3. maiamø Says:

    Sv: Tusen takk! : )

  4. leah k Says:

    MAN KAN DRIKKE VANN ISTEDENFOR MAT HVIS MAN ER SULTEN OG IKKE HAR MAT derfor liker jeg vann.

  5. Maren Says:

    SV: Tusen takk for et supert tips, Atle 😀

  6. stine friis Says:

    vann er best som is! elsker å sutte på isbiter 😀
    sv: sykt mange som ble avskiltet! men heldigvis stoppet de ikke meg engang 😀 men de hadde uansett ikke hatt noen grunn til å gi meg bot eller noe så 🙂

  7. Hilde Says:

    Haha, dere er syke 😀

  8. S. André Says:

    sv; Bra! Er ikke noe du vil oppleve!

  9. Carina Says:

    Sv: Tusen takk for det, ha en fin helg du og! 🙂

  10. Sindre Grading Says:

    Da er vi – politisk sett – ganske langt unna hverandre… Hehe;)

  11. Sindre Grading Says:

    Hehe! De blir nok aldri 100% korrekte, slike tester;)

  12. Mari Says:

    sv: jeg kommer nok til å trives etterhvert 🙂

  13. Katrine Says:

    Utrolig kul video-du klipper veldig bra må jeg si:D ser ut som en super gjeng!

  14. Silje Says:

    SV; tusen takk 🙂 søt blogg!

  15. martee Says:

    har du prøvd utfordringen du sa du skulle prøve nå da? :p
    Morsomme video’er fra spania turen foresten !

  16. Sandra Says:

    Vann er jo viktig uansett hvordan man bruker det. Jeg velger å drikke det fordi det er godt 🙂

  17. Christine Says:

    SV; Tro meg, en dag !! Jeg har jo feil med alle varene der i fra !

    Vann !!! ❤ Heller det snart på dataen min, det hjelper nok 🙂

  18. Thomas Says:

    Mann må ha vann og vann må ha vann BLUBB BLUBB!

  19. EVANETICA Says:

    Hahaha. Genialt :p «ingen pupper, nei!»

  20. Iselin-den-kule Says:

    Hvor er Karina i denne filmen?:P var jo ikke antydninger til at hun var med en gang!:P

Legg igjen en kommentar

