Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 7 – Skal du på party?

Ingen mennesker ble skadet under innspillingen av denne litt flaue, men likevel sjarmerende videobloggen. Og btw: Shotting er ikke så lett !

Im curious, hva er det dere drikker når dere vil ende opp i en søppelkasse klokken 4 på natten med en Irsk person?

Atle s

16 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 7 – Skal du på party?”

  1. Stine Hansen Says:

    Hahahhha, verdens søteste videoblogg ! må jeg virkelig si, du er jo kjempesøt, men så ikke ut som du likte shot , hahaha 😀
    Fortsett og blogg, for all del ! ihvertfall videoblogg, noe av det morsomste og mest sjarmerende jeg har sett ^^

  2. Terese Says:

    Shotting (sånn skikkelig shotting) har eg kun dårlige minner med.

  3. Eliabeth Says:

    Takk for det, hihi! =)

  4. Isabella Says:

    For noen herlige folk 😀 Ser ut som dere har kost dere skikkelig:) Misunnelig til de grader!

  5. Katrine Says:

    SV: ja det er ikke alltid like gøy nei!:p

    haha «det er ikke YMCA!!» XD

  6. tuppen Says:

    Du må lære deg å drikke som en mann Atle 😉 LOL… og hva skjedde med Henrik sitt hår??? BTW shotting av ymse slag er ikke bra for sjela..men det går for det meste i Tequila og Tyrker shots 😉

  7. Karoline Says:

    Hahahahahahahahahahaha, gud a meg du er herlig du!

  8. ida Says:

    Sv. Jeg så faktisk slik ut på håret bare at jeg hadde sånn zumo bryter topp oppå hvor alle «dreadsene» var surret rundt XD

  9. Tilla Says:

    Jess, da er du annmeldt på siden min. Du kan godt få gjøre det samme med min blogg ❤ syns sånnher er så morsomt 🙂

  10. Torbjørg Says:

    Sv: Takk lille venn, for åpenheten og ærligheten =) Utrolig koselig å høe at det er grunnen til at du eser bloggen min 🙂 Er alltid koselig å høre slikt, og artig å høre hvorfor folk leser akkurat den bloggen 🙂

    Og det er jo du som er herlig da, Atle 🙂

  11. Silje Says:

    Ha ha! 😀

  12. Svein Says:

    Hahaha…. Jævlig bra Atle! Jeg dævver 😛

  13. Gunnar Says:

    Må bare si at jeg digger videobloggene dine, Atle!!!
    Du er nesten proff ;D

    Keep up the good work (y)

  14. Marte Says:

    Vittig=P
    Kjente meg litt igjen gitt..=P
    Er bare å drikke mye av alt mulig, så havner du vel i en søppelkasse/et boss spann i løpet av natten..=P

  15. EVANETICA Says:

    Æhæææ. Dere er gæærne, altså ;D

  16. Thomas Says:

    Åh herregud jeg skulle likt å se deg ta en absinth shot! Du er herved utfordret!

Legg igjen en kommentar

