Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 6 – Vi fresher oss opp

Her har jeg kombinert to ting jeg elsker. Fast Motion og Benny Hill musikken. Og la meg si det slik. Vi brukte mye mer tid enn dette til å freshe oss opp!

Like mye kaos når du skal freshe deg opp?

Atle s.

22 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 6 – Vi fresher oss opp”

  1. Anne Marte Says:

    SV; Jaa, vi er på en måte i samme gjeng, I guess. Er fra Nittedal jeg oog – også er hun bestevenninne med bestevenninnen min, taha! 🙂

  2. EVANETICA Says:

    Like mye kaos? JA! Haha. Som jeg lo av alle sprellene dine. Opp og ned fra senga. Inni skapet. Så prøvde du å skremme Henrik. Godt forsøk! Æhæ 😉

  3. sarah Says:

    hahahah:)! niz

  4. Linda Johansen Says:

    Åh, jeg digger disse videoene 😀

  5. Kristine Says:

    Sv: haha, så bra! Utrolig hva man finner på når man ligger i senga, blir torturert av en mygg man aldri ser men bare hører, og ikke får sove! : )

  6. Marte Says:

    hahahaahhah xD

  7. Katrine Says:

    SV: så bra! 😀

    haha morro når du blir borte inne i skapet!!

  8. Marit Says:

    Hvor lang tid brukte dere egentlig? : )

    • atlesyversen Says:

      Haha, jeg er ikke helt sikker. Det jeg vet er at jeg slettet et klipp på 20 min fra denne oppfreshingen ! 😛 haha

  9. Maren Says:

    Tror nok det hadde vært like mye kaos ja hvis
    jeg hadde reist med en venne gjeng 🙂 For en fantastisk
    gjeng dere er, spesielt du Atle, digger deg! Og digger max
    trutmunnen du lager når du står i speilet å sprayer håret 😀

  10. Camomilla Says:

    Haha, dere ser ut som sånne simmer der dere flyr rundt 😛 Og GUD så mange ganger Heinrich skullr fikse på det håret sitt 😛

  11. tuppen Says:

    skuffende det ikke er mere naken hud atle…..

  12. isabejb Says:

    hahah ikkesant det var litt lættis ord for oss norske 😛 olje shejker 😉

  13. phoebe Says:

    sv: ja, jeg vet! btw: fantastisk video =) Tror det er enda mer kaos her, og jeg er bare 1!! hehe

  14. tuppen Says:

    sv: så strandvideoen deres ja..men skuffende at henrik ikke viste frem «godsakene» og bare lekte med strikken i boxeren…. uansett underholdende å se på da 😀

  15. tuppen Says:

    sv: if you only knew 😉

  16. Mia Says:

    Haha, morsom video 🙂

  17. Julia :) Says:

    Er det noe rart jeg elsker «Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain» – Episodene????
    Nei, tenke seg til.. DE ER GENIALE !!
    Ler like mye hver gang jeg ser de 😀

  18. Katrine Says:

    Kanskje du kunne hatt en spm. runde snart?? 🙂

  19. Gard Says:

    Takk for det 🙂

  20. Torgeir Johansen Says:

    Morsomt! 😉

Legg igjen en kommentar

