Nå orker jeg snart ikke mer

Det virker som om dere har gitt meg opp. Blogging har plutselig ikke blitt moro lenger. Nå føler jeg at det er noe jeg MÅ gjøre. Dessuten skjer det mye i livet mitt nå. Mye jeg vil skal skje, og mye har skjedd som jeg ikke ville skulle skje. Jeg håper dere har litt tålmodighet, for jeg vil nok komme tilbake med sterkere blogging.

MEN, jeg lover dere at jeg skal poste alle Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain episodene. Som om noen bryr seg….

19 kommentar to “Nå orker jeg snart ikke mer”

  1. rikke Says:

    sv; enig;)

  2. Torbjørg Says:

    Ikke gi opp lille venn 😦 i Willy miss uuuuuuu <'3

  3. Marte Says:

    Jeg bryr meg! Følger med på bloggen din, og jeg elsker den! 🙂 Stå på!

  4. Karoline Says:

    kom med videoblogger :>>>>>>

  5. Jeanette Says:

    Digger bloggen din! Blir kjipt om du slutter å blogge:/

  6. vilde Says:

    IKKE SLUTT ATLE!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦 😦 😦 !!
    gleder meg til resten av Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain episodene !!

  7. fredrik Says:

    Jeg bryr meg, du må jo ikke slutte helt :/

    sv; haha, ja, de er forferdlig ekkle :p

  8. Marte Says:

    ;( du må poste alle videobloggene! MANGE bryr seg, det er kjempemorsomt å se på deee!!!

  9. Torbjørg Says:

    I will miss you if you stop 😦

  10. EVANETICA Says:

    Neei, ikke finn på å slutte! 😦

  11. Jarle Says:

    Du må komme sterkere tilbake! Skjønner deg godt jeg, det er ikke noe gøy å blogge når det ikke er på egen vilje =)

  12. Katrine Says:

    SV; hehe det var skikkelig creepy!

    Ikke gi opp! Mange som er innom men som bare ikke legger igjen en kommentar!

  13. Line =) Says:

    Jeg bryr meg (=

  14. eliHatlehol Says:

    Jeg bryr meg! Videoene er driiitmorsomme! 😀

  15. Vilde Says:

    jeg dørdørdørdør om du slutter alte!

  16. Talkie Walkie Says:

    Ikke så emo nå Atlepusen!
    Pust med magen og ta den tiden du trenger. Blogging skal være gøy. Pass på så du ikke krysser den grensen.

  17. Hild Frøya Says:

    Blogglysten kommer og går hos oss alle tror jeg. Er absolutt ikke hver dag jeg har noe vettugt å skrive om, derfor blir det ofte mye av det samme. Mye om Ingrid og livet som mamma. Også litt om en fest i ny og ne, og selvfølgelig livet som kjæreste og husmor.. Hehe.. Ikke verdens mest interessange ting å lese om, men likefullt minner for meg.

  18. idaekortvedt Says:

    DU MÅ IKKE SLUTTE!!!!

  19. kristin Says:

    Jeg klarer ikke å bestemme meg heller ! Det er vanskelig ! :/

Legg igjen en kommentar

