Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 5 – Shopping

Jeg gjør som jeg lover. Jeg elsker disse videoene personlig, så de må ut – koste hva det koste vil.
Har du ikke sett noen av videobloggene? Er du gal? Her er de!

Nå kommer videobloggene på rekke og rad, til min skrivekreativitet kommer tilbake. Skal også begynne å lage flere videoblogger, men det er desverre slik at da må man være kreativ da og.

I denne episoden er det shopping som gjelder. Så her skal vi se vår personlige dissing av butikken «Inside», hvordan gå opp en rulletrapp litt glamorøst og hvordan filme en, skal man si tysk dame, rett opp i fleisen. Stakkars.

Jeg dør, jeg dør, jeg døør av utrykket til damen! Takk til Henrik for den fantastiske filmingen der!

Har ikke dere lyst til å dra på shopping med oss ?

Atle s.

27 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 5 – Shopping”

  1. Susanne Says:

    Haha, hvis et blikk kunne drepe sier jeg bare!

  2. Hannah Says:

    HAHA genial video, Atle!! 😀

  3. Caroline Says:

    Hehe, videoen var super! 😀

  4. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    sv: ja, jeg må si jeg har vært flink! 🙂 og den har vært flink, ikke minst

  5. Linn Marie Says:

    haha genialt 😛

  6. Terese Says:

    Ho dama såg litt sint ut :p

  7. EVANETICA Says:

    Æhæhæhæhæ! Jeg ler meg SKAKK! Dere skulle hatt en priis for videoene deres xD

    SV: Braa! 🙂 Skjønner du er skuffa.. Men det blir slike perioder. Vært dårlig til meg selv i det siste også, men får bare jobbe meg oppover og se om det blir bedre. 🙂

  8. EVANETICA Says:

    Og btw. JEG ER MED PÅ SHOPPING MED DERE ;D

  9. Marte Says:

    HAAHHAH!:p dama XD

  10. martee Says:

    morsomme video-klipper du har laget. Ser ut som du og vennende dine hadde en kjempefin tur! Ser fram til neste episode^^

  11. Line Says:

    Hahaha DET blikket!

  12. fredrik Says:

    sv; haha, ja, eller da begynte jeg med gele da :p

  13. kari Says:

    SV: Kos deg med film, Atle 🙂 Ikke lenge til den starter nå 😀

  14. Karoline Says:

    Jeg vil være med på shopping! hahahaha

  15. Kristina Toppen Says:

    gratulerer med seieren da…. ;p

  16. Anthoni Says:

    SV: Tusen takk skal du ha! 😉 I like måte!

  17. Eli Hatlehol Says:

    Haha, bra video! 🙂 Seff vil jeg shoppe med dere!

  18. SOFIE Says:

    sv: Blir ingen video ennå pga tekniske feil! Men den kommer i løpet av noen dager, det lover jeg! 😉

  19. Hiro/Huy Says:

    Nice video:3! Har gjerne lyst å være med ^^!

    SV: Nice det =D! Da er vi to Y(^.^)

  20. Maren Says:

    Du er fantastisk Atle! Jeg digger deg max!
    Skulle ønske jeg hadde en kompis med så
    genial personlighet og humor som deg! 😀

    Ikke stopp bloggingen, fast leser som TRENGER
    å lese bloggen din!

  21. Signe Says:

    SV: Ja, du baker? 😀

  22. Monica Yvonne Says:

    hehe 😀 jeg vil være me på shoppiing 😀

  23. Katrine Says:

    SV: hehe ha en fin dag på skolen!

    Super video, elsker blikket til tyske dama!:D

  24. ingvildd Says:

    sv: ja nei bra det ikke tar så lang tid da. 😀 Jeg gleder meg i så fall kjempe mye til vi er der!

  25. Gunnar Says:

    Superbra! 🙂
    …og blikket til hu dama tok kaka :O

  26. Anne Marte Says:

    SV: Hehe, jaa – ville vært utrolig kult om vi brukte det som julekortbilde. Du skulle bare visst hvor lang tid vi brukte på å ta bilder du, haha! Du gikk i klassen til Marlene J, i fjor – gjorde du ikke? :p

  27. Jostein Says:

    Haha, dritbra. Jeg vil shoppe nå! Shopper med hvem som helst! SHOPPE NÅÅÅÅ!!

Legg igjen en kommentar

