Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 4 – Politikk & Tannkrem

Ettersom det snart er valg, mener jeg at dagens episode passer perfekt. Ihvertfall politikk delen, så følg godt med når Henrik forklarer den politiske situasjonen i Norge, og når jeg svarer på noen vanskelige spørsmål!

Det er slik at Jens Stoltenberg er leder for KRF og Siv Jensen leder for Det Unge Arbeiderpartiet?

Atle s.

9 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 4 – Politikk & Tannkrem”

  1. Kari Says:

    haha, dere er herlige! XD

  2. Maren Says:

    Åååh! Det ser ut som dere har hatt en kjempe kjekk tur!
    Gleder meg sinnsykt til jeg skal på en slik tur 😀

  3. EVANETICA Says:

    Hahaha! Herlig, altså! Og han Henrik ligner så SYKT på en kompis av meg. Jeg trodde jo det var han med det samme til jeg hørte han snakka. Freaky, altså 😀

  4. CATHRINE Says:

    sv: Tusen takk 😀

  5. Ingvild Trøite. Says:

    sv: I know ! ^^

  6. ida Says:

    Sv. Ja! jeg hører på den hele tiden *-*

  7. Trine Says:

    Sv: Så bajs. : (

  8. Anette Says:

    sv: takk atle….går nok over etterhvert 🙂

  9. Thomas Says:

    HAHAHA! Dette er den aller beste til nå! Jeg lo og lo gjennom hele videoen! Knall! ;D

Legg igjen en kommentar

