Noen ganger blir jeg så facsinert at jeg måper så mye at hele Niagara Falls kommer ut av munnen

Skjønner jo som vanlig ikke en dritt av det jeg blir så facsinert av, men hallo liksom!?

Amazing eller amazing?

Atle s.

16 kommentar to “Noen ganger blir jeg så facsinert at jeg måper så mye at hele Niagara Falls kommer ut av munnen”

  1. kari Says:

    SV: Ja jeg gleder meg veldig 🙂

  2. Karoline Says:

    Amazing!

  3. martee Says:

    hmm, va jo bra laga da. men ganske spessiell video :p

  4. Katrine Says:

    SV: hehe bare hyggelig!:)

    Haha for en snål men kul video!

  5. Kari Says:

    Merkelig video, må jeg si!

  6. Hild Frøya Says:

    Hehe.. Ja, airhead Hild Frøya her.. Jeg skulle jo egentlig takke for gratulasjon til kusina mi, men så hadde du registert deg på så mange steder som jeg også ville prøve, at jeg helt glemte å skrive kommentar.. Men nå har jeg både registrert meg OG kommentert :-p

  7. phoebe Says:

    hva skal man si? Hmmm… merkelig

  8. Småfolk Says:

    iiisj, begynnelsen var skikkelig creapy :p men skjønner at du blir fascinert.

  9. Marte Says:

    Utrolig spesiell video, men stilig!

  10. Terese Says:

    Synes det var rart :p

  11. mariann Says:

    sv: poste bilde av hva da? gardinene da eller?
    jeg skal gjøre det til mandagen når jeg er tilbake på skolen med pcen min, hvertfall. Det vil si når jeg får internett:)

  12. Sandra Says:

    Det der er nok ikke min musikksmak , men han mannen med lua var kul! 😀
    SANDRAH

  13. fredrik Says:

    Hehe, skikkelig flaut :p Takk, du også! 😀

  14. fredrik Says:

    sv; ja, var riktig 😀 men det kommer sånn?
    Du har én venneforespørsel.
    Beklager, vi kan ikke bekrefte denne venneforespørselen akkurat nå. Prøv igjen senere.

    Men prøver igjen 😉

  15. fredrik Says:

    Send igjen, prøvde å legge deg til, men den bare klikker, men skal godta deg på den andre dataen etterpå 😀

  16. condre Says:

    hahahaha!

Legg igjen en kommentar

