Don`t mind the paparazzies liksom

Skolesekken er pakket, blyantene er spisset og eplet er pusset. Ja, er vel ikke bare jeg som gir et grønt eple til læreren hver dag, er det vel?

Nei, jeg er så klar for skole. Vi får, forhåpentligvis, masse nye folk i klassen vår. La oss håpe de liker det faktum at jeg er kjendis, og at de kan takle at Paparazzi fotografene står som en saueflokk som nekter å flytte seg foran inngangen til skolen. Welcome to my world liksom. høhø

Jeg gleder meg til å få nye venner, mobbe og stirre stygt på 1 klassingene og se alle sammen igjen. Det blir herlig. La oss bare håpe noen har bakt en kake! Da blir dagen perfekt.

Atle

Hvordan var deres første skoledag?

Atle s.

27 kommentar to “Don`t mind the paparazzies liksom”

  1. linerh Says:

    Første skoledag var.. kort. Alle på andre og førsteåret samlet seg i Aulaen og ble ropt opp. Så fikk vi timeplan utdelt på klasserommet 😛
    Og jeg hentet meg stipendbrev! Så da blir jeg rik snart! 😀

  2. Hannah Says:

    Min første dag som student:
    Vi møttes over 1000 stk til å bli inndelt i faddergrupper + + og måtte på et kjeeempelangt informasjonsmøte, som skulle orientere oss om studentlivet..

    Etter å ha lyttet til en 80åring om hvordan dagens studenter var annerledes enn de i hans tid, og hvordan standarden ved andre universiteter gradvis falt, fikk vi beskjed om å finne navnet vårt på en tavle. Hvis du fant navnet ditt (tavlen ble vist for alle) skulle du gå ned til scenen, og møte både fadderbarn og faddere. Tror du ikke de hoppet over min gruppe? Hmm. dårlig gjort.
    Men ihvertfall, etter masse styr fant jeg til slutt navnet mitt og måtte gå det som nå er kjent som «the walk of shame».
    Med tanke på at vi var en ganske «liten» faddergruppe, baaaare ca 75 stk og haha bare 3 faddere, ble vi egentlig bare en stor saueflokk som fulgte etter fadderne våres… 😀

    Men så startet fadderuken, og for å si det sånn: det er mildt sagt russetiden på 1-2 uker ganger 1000! HERLIG =D

  3. Torbjørg Says:

    Glad jeg ikke må slite meg gjennom enda ett skoleår. 13 år på skolebenken, på rad, holdt for meg. men masse lykke til, fortell meg åssen det gikk senere 😀

  4. Jeanette Says:

    Det var en veldig kort dag, noe som var fint. Men i morgen er det 8.timers dag, hjelpes..

  5. Karoline R. Says:

    Min første skoledag var skummel/spennende/fin/kort. Jeg har flyttet til et nytt sted og begynt i ny klasse, så det var litt skummelt, men alle virker kjempesnille og hyggelige. Var så nervøs i morges at jeg trodde jeg skulle kaste opp, men det gikk jo veldig fint.

  6. Omana Bender Says:

    Oh, jeg savner å mobbe 1.klassingene! 😦

  7. EVANETICA Says:

    Jeg begynt på skolen på mandag. Det var rart! Er jo senior nå, så å møte de nye ferskissene var morsomt! Hehe 😉

  8. Marie Says:

    Jeg begynte på skolen på mandag jeg, så jeg har hatt 3 skoledager allerede, og alle har vært veldig morsomme 🙂

  9. Gunnar Says:

    Min første skoledag var vel sånn ca den samme som din!? 😛 Er du fornøyd med vår nye kontaktlærer, Inger? Det er i hvertfall jeg 😀 …men var skuffende hvor få nye elever vi fikk :-O Klassen føltes nesten tom nå, vi mangler noen, det merkes! 😛

  10. Vilde Says:

    Koselig å møte alle igjen, da 🙂 Og komme inn i vaner og sånn. Håper du hadde en fin dag, og selvfølgelig at du kom deg helskinnet ut av paparazzi-oppstyret 🙂

  11. Elena Says:

    Min første skoledag var lang, men koselig. Koselige folk i på dette studiet, og det er jeg GLAD for. Vi begynte dagen med mitt favorittemne, nemlig TRANSLATION! Digg, diggere, diggest. Og avsluttet med British Drama… not so fun, men greit… fin dag i dag. Nå har jeg fri fram til mandag. Digg det også.

    http://www.elenahk.wordpress.com

  12. kristin Says:

    har ferie her nede i tyrkia enda jeg 😀

  13. Stine-Beate Says:

    Første skoledag var grei nok den. Fikk bare masse informasjon og repeterte førstehjelp. That’s it 🙂

  14. Tuppen & Lillemor Says:

    Heia Atle pus….så fin og morsom blogg du har!!! Og du ikke mobbe 1 klassingene..de vet ikke bedre he he

  15. Tuppen & Lillemor Says:

    Heia Atle pus. Så fiiin blogg du har og morsom!! og du?? ikke mobb 1 klassingene de vet ikke bedre 🙂

  16. Tuppen & Lillemor Says:

    ikke meningen å *spamme* kommentar feltet ditt… krøll på pc’en her…kanskje for mange sjokolade smuler i tastaturet?!! 🙂

  17. Silje Says:

    Min dag var kjempe spennende… gleder meg til ett nytt år:)

  18. Lene Pettersen Says:

    Den var helt fin! 😀

  19. Kari Says:

    Min første dag var HEEEKTIIISK! En haug med lekser og innleveringer! Nye lærere og nye klasserom. Desverre ikke ny klasse, da men. Jeg overlever. Jeg hadde desverre ikke noen epler hjemme som jeg kunne ta med til skolen for å gi til læreren, men jeg puttet «smilet» på min munn, bet i det sure eplet (som ikke var tilstedet) og prøvde å gjøre skoledagen om til noe positivt. For å gjøre dette kort; så endte det desverre ikke så bra :S
    haha 🙂
    hvordan var din første skoledag??

  20. Lisbeth Says:

    SV; Riktig, kjemi er absolutt IKKE morsomere enn stranden! Og første skoledag var helt grei, masse kjent og ukjente fjes, like spennende hvert år! 🙂

  21. Jenny Says:

    sv: U should! Blir mye mye mye lettere å finne riktige bøker i skapet med en gang når man har fargekodet de.

  22. Anna Paola Says:

    hehe.. er så lenge siden første skoledag så jeg husker ikke engang.. 😛 uff.. føler meg gammel.. :(:P

  23. Bella<3 Says:

    Hvor startet du ?=)

  24. Ove Harlem Says:

    STÅ PÅ!! 😉

  25. Ingvild Says:

    Aw! Så søtt! Eple! Håbe du har ein kjekke dag på skolen:)

    BTW: Kjempefine blogg du hadde!

  26. Heidi Jeanette Says:

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, du er ikke den eneste som er sliten as.. ;P haha. Trives på skolen og lærerne er supre, men man blir sliten av å stå opp så tidlig om morgenen ! :p Kjempe fin blogg du har 😉

  27. Maren Says:

    Min skoledag var kjempe kjekk! Var så
    kjekt å komme i ny klasse, å se kjente og ukjente
    ansikter igjen 😀 Fikk du kake? 🙂

Legg igjen en kommentar

