Følg meg små barn, så skal jeg gi dere all den sjokoladen som finnes i den lokale Spar-butikken

Det var det Jesus sa, ikke sant?

En ting først: Det jeg oppfattet fra det dere svarte i går, var at dere liker å se meg videoblogge – og dere er sultne bavianer som bare vil ha mer mer mer. Jeg tar hintet, og har mange flotte ideer til videoblogger. Imens dere venter, kan dere ta en titt på tidligere videoblogger. (Har laget egen side og greier) Da har vi gjort unna det!

Så tilbake til Jesus. Eller, egentlig ikke. Det var når jeg gjorde det alle gjør når de først står opp – jeg googlet meg selv. Det var da jeg fant ut at jeg hadde bloglovin. Er det noen som har registrert meg, eller bare skjer det automatisk. Det store sjokket var at jeg hadde 47 followers! 47! Det tallet finnes ikke i gangetabellen en gang! Så hvis det er noen der ute som vil følge meg, anbefaler jeg dere sterkt å trykke nedenfor. Jeg vil gjerne følge dere hvis jeg skjønner hvordan denne svært så kompliserte greia fungerer.

bloglovin

Skal du følge meg, eller må jeg gjemme meg i busken utenfor huset ditt, sende trusselbrev og stalke deg helt til du er overbevist om at du må følge meg på bloglovin?

Atle s.

22 kommentar to “Følg meg små barn, så skal jeg gi dere all den sjokoladen som finnes i den lokale Spar-butikken”

  1. Marte Says:

    SV: Sorry at mitt innlegg stjal en liten del av hjernekapasiteten din! ^^ Må være fælt å tenke ass!:p

    Følger deg allerede på bloglovin’ jeg 😀 Bloglovin er genialt, det må du lære deg! ^^

  2. Kim Skoglund Says:

    Ikke dra jesus inn i ting, han er bare en fantasi leke for barn…. -.- Sjokolade, blogging og blogglovin’ is serious shit ;)!

  3. vilde Says:

    Jeg er herved en ny følger av deg på bloglovin’ 🙂

  4. Marie Says:

    Jeg følger deg ! Bloglovin’ er så enkelt og supersmart ! Du bare legger til de bloggene du vil lese, så samles alle nye innlegg opp på den siden 😀 Hurra for Bloglovin’ !

  5. Torbjørg Says:

    Jeg synes du skal gør some du skal jeg, ikke hva leserne sier 😉 Men sant som de sier, er ikke rart de elsker videoinnleggene dine 😉 Følge deg allerede på bloglovin’ og gjort det en stund nå 😉

  6. phoebe Says:

    sv: nei, det er vel ikke helt noe som passer for alle.. Hva liker du innenfor elektropop da?

  7. kristin Says:

    sv: takker ! :)))

  8. Toyni Says:

    sv: hehe ja det hørtes jo morsomt ut : )

  9. Hiro/Huy Says:

    SV: HehehxD Det kan være greit, men spørs om de respekterer deg og sånt:P

  10. Rikke alias Ricco Says:

    re: Tusen takk for det

    Ja, liker videobloggingen din. Skal følge deg på Bloglovin’ 🙂

  11. Line Says:

    Bloglovin er ett must! Deg har har jeg selvfølgelig fulgt lenge, og du er lagt inn på «favoritter» lista mi 😉

  12. Anne Says:

    Oh, liker videobloggene dine godt!:p

  13. ida Says:

    Du må gjemme deg i busken utenfor huset mitt, sende trusselbrev og stalke meg helt til jeg er overbevist om at jeg må følge deg på bloglovin- Jeg er ikke veldig into det. Har en account, men den bruker jeg aldri.

    Sv. Jeg tror jeg velger den rosa. Hvis ikke blir jeg så EMOOOO :O xD

  14. Beate-Helene & Henrik Says:

    Det blir nok til at jeg er så frekk i morgen tidlig å sniker meg ut døren til trening ;D Denne bloggen er det bare å fortsette å følge med på, godt jobbet 🙂

  15. Ronja Mari Says:

    SV: Takk, må si at rotet er blitt mindre nå etter 4 timer på rormmet og prøvd å pakket ;p

    Jada, jeg følger deg på bloglovin’. Må si at det er så sinnsykt kjekt 🙂 Får beskjed hver gang en blogger du liker skriver ett nytt innlegg. Er så kjekt altså, du burde lære deg med det 🙂

  16. EVANETICA Says:

    Jeg har fulgt deg leenge, Atlemann ;D

    SV: Dypt, men godt sagt! Jeg er enig 🙂

  17. Jeanette Says:

    Jeg følger deg:) Har gjort det en god stund nå:D

  18. Elena Says:

    du skriver bra!

    og det er bra!

    første gang jeg er innom bloggen din, kanskje jeg følger deg seinere 🙂 good night til deg!

  19. veronika hansen Says:

    atle: ada er søt! det er bob, som jeg kaller henne som
    står ved siden av ada 😀

  20. Silje Says:

    Nå har jeg lagt deg til på bloglovin! 🙂 Skjønner ikke stort av det selv. Men hei – det kommer! Tjohoi.

  21. camilla Lien Says:

    jeg skal følge deg 😀

  22. Iselin Says:

    Jeg følger deg! Og genial overskrift 😛

Legg igjen en kommentar

