Jeg er nysjerrig på to ting

5536_122349426712_547561712_2642862_6852219_n

Nysjerrighetsmoment number one:

Med inspirasjon fra Kjetil, har jeg lyst til å høre hvilket av mine innlegg dere har likt best. Det kan være noe som jeg har skrevet eller videoblogg. Hva er det som har fått dere til å le, gråte eller bare riste på hodet i all forvirring. Hvis du ikke klarer å bestemme deg, se igjennom bloggen da! Været ute suger jo..

Nysjerrighetsmoment numero dos:
Burde jeg videoblogge mer? For jeg elsker det!

Valget er deres, for dette er et demokrati (Bare ikke stem på Siv Jensen!)

Hvilket innlegg har du likt best?
Bør jeg videoblogge mer?

Atle s.

25 kommentar to “Jeg er nysjerrig på to ting”

  1. condre Says:

    videoblogging er alltid digg!

  2. Frøken Ukjen Says:

    SV: Da er vi to. Jeg holder på å ekspremintere litt, så vi får se hvordan det går 🙂

  3. Frøken Ukjen Says:

    SV: Da er vi to. Jeg holder på å eksperimentere litt, så vi får se hvordan det går : -)

  4. Kari Says:

    Ja takk, begge deler 😀

  5. Whoisf? Says:

    sv: hehe. du trenger ikke føle deg dum, for jeg tror ingen klarer å gjette hva det er! Følg med så skal jeg avsløre det 😉

  6. Victoria E Says:

    du bør definitvt ikke slutte å videoblogge, videobloggene dine er så morsomme ^^

  7. Martine Says:

    Jeg liker de morsomme tipsene du har på forskjellige ting :), enten i form av videoer, som tennisen. eller skriftlig som treningstipsene !
    Keep up the good work !

  8. anja Says:

    Enig med Kari, jatakk begge deler 🙂

  9. Vilde Says:

    Jeg klarer ikke å velge ut hvilket innlegg som var best, men jeg digger generelt når du tar sjuke bilder og skriver med skikkelig selvironi. Også er det veldig positivt at du skriver litt dype meninger om ting, og innlegg som det er lett å kommentere noe mer enn «bra blogg» på er bra 🙂
    Jeg liker at du er så ironisk og køddete, samtidig som du viser at du faktisk tenker, og at du har IQ.. 🙂

    JA, du må videoblogge mer!!

  10. Maren Says:

    Hun er fantastisk (:
    Og du virker også som en god og festlig venn^^

  11. Regine Says:

    Hei du!
    Klart du skal videoblogge mer 🙂 Og ja, jeg har vært treg i blogginga i det siste men det er rett og slett fordi jeg har vært på ferie og ikke hatt tilgang til nett. Men nå ordner det seg skal du se, og snart ligger det ute bilder fra både volleyballspill og karaokebar.

  12. fredrik Says:

    Videoblogge mer! 😀

  13. Sandra Says:

    Hehe, bra noen liker å videoblogge. Jeg klarer det ikke, men ser gjerne andres 🙂
    Selvfølgelig vil jeg huske kuuuseinnlegget ditt. Jeg fant det utrolig morsomt at dere diskuterte :b

    SANDRAH

  14. Lotte Says:

    Tusen takk for det, var en bra konsert 🙂

  15. kari Says:

    SV: Kos deg masse i helgen 🙂

  16. maja Says:

    det var da kjempebra blogg:):):)

  17. LM Says:

    Får jeg insinuere at det muligens er litt vanskelig å stemme på Siv Jensen, så lenge man ikke har stemmerett?

  18. Trine Says:

    Sv: Sant! Han ruler.
    Vil du gjøre en fast leser en tjeneste, og legge ut noen sanger av han? Det ville bety mye for en blodfan som meg :’)

  19. Trine Says:

    sv: aaaw, jaaaa : D ai låvv ju <3333333333

  20. Isabel Says:

    Syntes alle sammen er like interesange jeg 🙂 hih

  21. Silje Li Says:

    videoblogg er hot 🙂

  22. Siri Says:

    Videoblogg mer! 😀

  23. EVANETICA Says:

    Veldig godt spørsmål! Jeg klarer ikke å velge jeg heller, men jeg elsker videobloggene dine! De MÅ du fortsette med 😀

  24. Caroline Says:

    Jeg har ikke fulgt bloggen din så lenge, så jeg vet ikke helt. Men jeg er garantert for at du skal lage fler videoblogger. Det er alltid gøy! 🙂

Legg igjen en kommentar

