Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 2 – Atle & Anna`s Fortaustalk

Kuusebloggerne nevnte meg i et innlegg – jeg føler meg beæret. Jeg vil alltid være deres mammagutt, gutta boys!

Jeg krangler med fjortizz, og da mener jeg fjortiZZ jenter fra nettby om hvorfor jeg ikke liker kuusebloggen.

Den 2 episoden er allerede her!

Og vi elsker det, eller hva?

I denne episoden får vi se hva som skjer når alt vannet blir borte i nabolaget, og vi må finne et sted å tisse. Med nesten sprengte blærer, havnet Atle & Anna på fortauet. Nei, ikke for å tisse – bare for å prate litt

Hvor mange biler klarte vi å ta bølger på? Trenger ikke være atomfysiker for å finne det ut, men give it a go. Du får et klask på rompa hvis du gjetter feil.

Atle s.

33 kommentar to “Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 2 – Atle & Anna`s Fortaustalk”

  1. Maren Says:

    Jeg vedder en 10’er på at vi ikke er alene om det 🙂

  2. Kristina Says:

    God natt ja 😉

  3. Kari Says:

    Jeg tipper 4 biler 😛

  4. Toyni Says:

    sv: hehe ja.. jeg gleder meg skikkelig til skolen begynner igjen. Lekser og hverdagen. Har savna det siden jeg slutta 🙂 Ferie er kjedelig når man er blakk og ikke har noe å gjøre åsså :/

  5. Susanne Says:

    HAhaa, genialt as alwayzz!

  6. anja Says:

    Hva med 14? 🙂

  7. Sandra Says:

    Haha , så jo passe morsomt ut det! Men skjønner ikke hvorfor folk skal diskutere å lenge om kuuusebloggen jeg! Enten så hater man dem eller elsker dem, eller ja. Kos med Spaniatur i allefall 🙂

    SANDRAH

  8. ime Says:

    takk det skal jeg! Men jeg tror solen drog sin vei for nå, den kommer nok tilbake snart! 🙂

  9. Linn Says:

    sv: Ja syns du ikke at det er gøy med intervju da:) hehe.
    Man blir kjent med bloggeren på en annen måte. Du får ha en fin uke vidre.

  10. fredrik Says:

    haha, kan ikke folk bare skjønne kuuse suger!

    Digger videone 😀

  11. Line Says:

    Haha du er kul Atle!

  12. isabejb Says:

    hehe jeg kunne løyet til deg og sagt at det var jeg som skrevet det, men nei, det er desverre ikke meg. men den var så fin, derfor tok jeg den 🙂

  13. Anette Says:

    Du er genial:)

  14. Karoline Says:

    Jeg virkelig DIGGER deg!

  15. kari Says:

    SV: Enig med deg, Fatso var kjempe dårlig!

  16. AnnieRud Says:

    HAHA!!! – det er alt jeg har å si, å jo pluss, digger bloggen din ^^ Stå på

  17. ida Says:

    Sv. Ja, jeg vet hva du mener om dem, og du vet at jeg mener nesten det samme som deg bare ikke til en sånn høy grad XD Det er liksom midt på tre.

  18. vilde Says:

    sv: tusen takk, atle! 🙂

    jeg tipper 6 bilde 😀

  19. Janne Says:

    Oreokake er helt NYDELIG GODT!! Lag den NÅ, du kommer ikke til å angre for fem flate øre!! Advarer deg, du blir avhengig 🙂

  20. Benjamin Says:

    Er ikke helt fan av kusebloggen selv, så im on ur side 😛

  21. Toyni Says:

    krangle med fjortisser ja, det kan sikkert vøre interressant. Er de dummere enn dummest i tillegg så er det ekstra moro : P

    sv: ja ikke sant 🙂 hehe

  22. Monica:) Says:

    Sv: Noe lureri er det nok, siden Kristina har utalt seg til en annen blogger om at blogg.no har sagt at dette ER tilfelle:) Så om de slipper til andre bloggere inimellom bare for å vise «at det er håp selv om det egentlig ikke er noe håp» kanskje? Ida uttaler seg selv veldig mye om nettopp forholdet hun har om blogg.no og mye hun sier tilsier at penger er blogg.no glade i:)

  23. Marius Says:

    Digger videobloggene Atle ! Keep it coming !

  24. Hiro/Huy Says:

    SV: Hehe Bra at du gjør det =D! Fordi det er sant^^!

  25. solveig Says:

    Utrolig koselig å se at du holde deg oppdatert på bloggen min 🙂

  26. Sissel Says:

    SV: hehe, will do ;D

  27. Kari Bryge Says:

    sv; hihi, takk! : D

  28. Emil Særan Says:

    Haha! Dere er geniale Atle! 😀

  29. Torkel Says:

    Hey Atle pusen!
    Har funnet en video av deg på youtube, du burde raportere de som la ut videoen!

  30. Tonje Says:

    sv: Uff :p Jaja, noen ganger er det lov.
    Digger bloggen din 😀

  31. Marte Says:

    Hahah ;D Tipper 4 biler ass:P

  32. ODAMARIAFAGERLAND Says:

    haha, ser ut som noen koste seg i hvert fall!:)

  33. Jon inge Says:

    Bra video 😉

Legg igjen en kommentar

