Premiere: Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 1 Filmer du nå?

Da var det klart for den store premieren av Atle; Karina, Anna & Henrik In Spain. Videoen taler for seg selv, men er ting skal dere vite –  det blir bare bedre og bedre, tro meg! Filmen er litt lang, men det har dere tålmodighet til mine søte små. Så sett deg ned med litt chips, et godt og varmt teppe og en flaske vodka, for det er kanskje smart å være full hver gang du ser en episode av dette. Bare et tips.

Slår du opp disorientert i ordboka, er det nesten et bilde av han der. Slår du opp kukake får du opp magen til Atle.

Er de ikke herlige disse folkene jeg dro med meg?

6253_108774112582_582802582_2596248_5088967_n

Sendetider for Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain blir :
Tirsdager – Torsdager & Søndager!

Atle s.

41 kommentar to “Premiere: Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain: Episode 1 Filmer du nå?”

  1. Jenny Says:

    sv. ja, håper hun tenker over litt ting snart, er ikke en digg følelse å føle at en venn mangler :)! takk for kommentar :)<3

  2. Marte:D Says:

    HAhahhaahahah 😀

  3. Julie Says:

    Hahahaha, «jeg redigerer bare på musikk» :p

  4. Mattias Abulu Says:

    sv: Oj, hej Atle. Det var väldigt längesen. Jo tack, jag mår bra tack! Hur är det med det? 🙂

  5. EVANETICA Says:

    Herlig altså! Kunne gjerne tenkt meg å vært med på en slik tur ;D

  6. veronika hansen Says:

    atle: takk ;* selvfølgelig fikser jeg det, ikke noe problem! haha.

    haha, genial video. dere er litt gale innimellom!

  7. Martine Says:

    Haha, genialt! 😀 gleder meg til flere filmer (:
    Men hva heter sangene du har brukt på førsten og slutten?

  8. ingvild Says:

    sv: ja, jeg og. 😀
    haha, artig video ;D

  9. Kristin Says:

    :):)

  10. Marthe Says:

    ser ut som om dere hadde det kjempe gøy i spania 🙂
    SV: off ja skole er vel det de fleste skal begynne på ;p

  11. condre Says:

    hahaha 😀

  12. Lotte Says:

    Ikke sant, går ikke an og slutte og elske den sangen der! 😀

  13. Katrine Says:

    SV: ikke sant!:P

    hahaha utrolig bra!! likte veldig godt den biten hvor dere satt på en bar uten musikk, og du sa du bare skulle legge på musikk når du redigerte 😀

    hvilke låter har du forresten brukt i videoen?

  14. karoline Says:

    takk for kommentar!! 😀

  15. Helene Says:

    Søtt!:D «Vi later som det er musikk her, så legger jeg det på når jeg redigerer»

  16. Toyni Says:

    mhm. jeg vet : ) hehe.

  17. Line =) Says:

    Lang? Ville ikke at den skulle ta slutt jeg.. Den var såå bra! =D Døde x)

  18. Line Says:

    haha herlig!

  19. EVANETICA Says:

    SV: Tusen takk! Godt å høre at det appelerer til folk 🙂

    Hehehe! Søvn er det MINSTE jeg trenger, så det blir ikke noe problem 😉 Hva er neste reisemål da?

  20. Marcus & Victoria Says:

    Kan ikke du ha åpen audition til neste sesong og tur???

  21. Kari Says:

    for en herlig gjeng! 😀

  22. Thomas Says:

    Haha! Det er disse jeg har ventet på! Og morsomme er de fortsatt 🙂

  23. Jannicke Due Says:

    SV: Så bra ^^ Ja jeg har hatt en bra sommer 🙂

  24. Jon Inge Says:

    Fin blogg du har 🙂

  25. Jeanette Says:

    Artig film ;P
    sv: Merci beaucoup 🙂

  26. Iselin-den-kule Says:

    Henrik har like barnslig kommentarer som alltid ja!:P haha.
    Drit bra kommentar av deg og henrik (det med boka) hehe:P

  27. Linn Marit Says:

    SV: hehe, har ingen anelse om hva jeg vil stemme.. Klarer ikke sette meg inn i hva partiene «står» for liksom:p
    men vi får se;p

  28. Vegard Says:

    morsomt.
    kan jeg stille deg et spørsmål? vel gjør det uansett, kommenterer du på alle blogger eller leser vi nøyaktig de samme?

  29. Vilde Says:

    Virker kjempegøy jo! Må si jeg lo litt mens jeg så videoen:D

    SV: Tusen takk! Haha, nå har jeg nettop laget innlegg om alt jeg MÅ gjøre… Men det er uheldigvis ting jeg ikke kan skulke unna.. Skal få det gøy fordiom;)

  30. Daniel Says:

    SV: Tusen takk for det!:D Fin blogg du har!

  31. synnøve Says:

    Atle er nå på toppen av min lille humorblogg ting :- )

  32. Lotte Says:

    Ikke sant, de filmene der er helt råe, går aldri lei 🙂 Men det er fint og høre 🙂

  33. synnøve Says:

    Akkurat nå, er du visst det :- DD

  34. Emily Says:

    Hva var det du egentlig mente med spyposen og meg?

    • atlesyversen Says:

      Nei nei – det stod Emily på spyposen :] Det var en som het Emily som hadde brukt den før :):):) Var det deg? høhø

  35. kristin Says:

    sv: takk ! 🙂
    haha, søt film 😀

  36. Guro Says:

    Hahah, genialt! (: Have fun in the sun

  37. legato Says:

    Haha, den nye humoreliten i Norge:-) E flira så e dør, sånn passe tørr humor.. Eller skulle det være seriøst?.. HiHi dokke e faen me funny åsså..
    Keep it up Atle, ska begynne å følge me p bloggen din..!

  38. Elise Says:

    Hahahah dette er bra saker Atle 😀

Legg igjen en kommentar

