En slik lapdance kan jeg søren meg ikke takke nei til..

Om du ikke kan fremføre en ordentlig lapdance, burde du sjekke ut herlige Stacy Ann. (Eller Stææææcii ææænn, alt ettersom)

Hvis du ikke er opphisset nå, er det noe skrekkelig galt med deg!

Er på vei til Oslo nå for å møte Mathilde & Helene. Ha en strålende dag!!

Husk: I morgen er det klart for premieren av Atle, Karina, Anna & Henrik in Spain. Ikke gå glipp av det!

Atle s.

29 kommentar to “En slik lapdance kan jeg søren meg ikke takke nei til..”

  1. Linn Marit Says:

    Haha, genialt!

    Sv: Ja var en flott opplevelse:D

  2. Beryar Says:

    HAHA. den likte jeg;P

  3. Kari Says:

    haha, noe så patetisk xD

    sv: haha thaanku 😀

  4. Sandra Says:

    Hun var smågenial hun! Så henne på tv da programmet gikk, men var ikke storfan av henne akkurat :b

    SANDRAH

  5. Helene Says:

    Haha… Søtt men samtidig sært:P

    SV: Ja det var en(som tittelen sa) fantastisk helg.

  6. margrete Says:

    «Oh,snæp!»

  7. Vegard Elias Antonsen Says:

    Jeg ble langt fra opphisset. Men jeg er homo, er det skrekkelig galt? Hehe. 😛

  8. Julie Says:

    Ho er hærlig da! :p
    drømmestemmen min, Linni Meister med halsbetennelse omtrent…

  9. Linn Marie Says:

    Holdt på å le meg ihjel når jeg så den episoden på tv xD

  10. Tanja Says:

    Herregud xP Tenk og gjøre det der på TV! :O Hadde jeg aldri turt, spesielt ikke når Tayra sitter og ser på! Tror jeg hadde led meg i hjel om jeg hadde sett det der. Jeg lo godt nå:)

  11. ime Says:

    takk du! Håper du også hadde en fin dag!

  12. kjekkasen lasse Says:

    Hei hei:)

    Du var med på forrige ukens anbefaling, nå har du en ny mulighet til å bli valgt.
    Som forrige gang, KUN legg inn linken din 🙂

  13. Katrine Isabell Says:

    Hahhaha Genialt:D

  14. Linn Says:

    SV: Si ifra om du finner noen bra redigeringsptogramm da ;D

    Haha!

  15. Benedikte Says:

    sv: takk 🙂 hehe, ho der va ikkje heilt god:p

  16. Torbjørg Says:

    Sv: Ja, det er det vettu. Aldersgrense. Men jeg synes faktisk det er greit, med tanke på at di holder fester osv, så blir det for dumt for de da som er under 18 å, og ikke får lov til å komme inn på festene. Så sånnsett skjønner jeg at de har aldersgrense. Bare synd du ikke rekker å bli 18(?)

  17. Karoline R. Says:

    Hahahaha!:D *Plystre, plystre*

  18. Daniel Says:

    Nice…. dansar med i extas!!

  19. Lotte Says:

    Sv; okei, jeg skal lete 😀

  20. synnøve Says:

    Okei da, Atle, jeg ler når jeg ser at de gjør noen ting. Egentlig vet jeg ikke HVA som er bra, men jeg tenker hvis de får meg til å le, liker jeg de. Kanskje litt feil tankegang, menmen. Jeg liker ikke at du får meg til å tenke. Jeg liker det ikke i det heletatt, for innerst inne vet jeg at du har rett. Du har rett at det er bare fjortiss jenter som kommenterer den, det er egentlig ikke så gjennomtenkte videoblogger, det er egentlig ikke sååå bra. Jeg leser den kanskje fordi de har ikke noe imot å drite seg ut, noe jeg aldri ville ha gjort. Jeg ler. Det er eneste forklaringen.
    Du vinner denne diskusjonen, men du har ikke vunnet krigen enda :- ) nemmelig

  21. synnøve Says:

    Jeg kan si at det var ironisk ment, men det er det ikke. Fordi jeg digger egentlig humoren din, liker den big time. Jeg mener det på ordentlig, fordi jeg mener det er sant. Jeg har fulgt bloggen din siden jeg begynte å blogge og det var fordi du var den som skrev inn på kommentar feltet mitt først. Hehe, jepp jeg husker det. Hvordan kan jeg glemme det ? stoorklem tilbake :- ))

  22. Lisa Says:

    sv: takk for kommentar! Team Antonsen er kremen av norsk humor – ved siden av Uti vår hage 1 & 2 og Tre brødre som ikke er brøde naturligvis! 😉 KLM er også fantastisk, tilhørende den eldre generasjonen. Norge har i det hele tatt mange flinke komikere! Visste du at Harald Eia har vært verdensmester i teatersport? Ikke så vanskelig å tro kanskje 😉

  23. Lisa Says:

    oops, postet med feil adresse isted. 😉

  24. Lisa Anker-Rasch Strøm Says:

    KLM er jo kremen! Må innrømme at jeg ikke har orket engang å lese «Kuuusebloggen», navnet sier jo sitt.. Så jeg vil tro jeg er helt enig med deg 😉 Skal lese innlegget ditt siden, nå må jeg sove. Så hyggelig med koselig kommentarer! 🙂

  25. Martin WF Says:

    Oh I’m turned on… yeah 😛

  26. simen Says:

    Haha, TOP MODEL ❤
    Jeg ble også kjempelei meg da Aneleigh gikk ut! Jeg likte også hun franske.

  27. Jarle Says:

    haha! Det var fælt!

  28. Julie Rebecca Says:

    hahaha, genialt! xD
    sv: tusen takk 😀

  29. Shirley Says:

    hahahaha!

Legg igjen en kommentar

