Dagens lille spørsmål

Sorry gutta boys – Dette er ikke et bitchy innlegg, selvom det er det – på en måte.

heey

Kan vel kalle det dagens lille irritasjonsmoment. Jeg bryr meg fint lite om blogglister. Ligger Lars Tangen før eller etter Bea, hvem bryr seg? Men det er vel ikke bare meg som har sett at en blogg ved navn «Kuusebloggen» har klatret oppover blogg.no topplisten. Javel, det er jo deilig med noe nytt. Og når jeg finner ut at denne bloggen er en humor blogg, fryder jeg meg virkelig. Jeg elsker humorblogger, og jeg kunne ikke vente med å se hva slags morsomheter som gjemte seg i denne bloggen. De videoblogger – det er vel morsomt. Ikke i det hele tatt.

Jeg har prøvd å gi disse gutta litt tid. Jeg har sett på de fleste av videobloggene, og har på en måte ønsket at det skal være morsomt. Men nei, det er det ikke. Ideene de kommer med til videoblogger, er svært lite geniale – og de har blitt brukt før. Det er rett og slett ikke orginalt. Og humoren er like tam som den kyllingen jeg lagde meg til middag i går. Den var ikke særlig god heller..

Så hvorfor har disse guttene blitt så populære. Etter min mening, ikke pga humortalentet eller dialekt kunnskapene deres. Det er fordi de er akkuratt hva alle fjortissjentene på blogg.no leter etter – noe øyegodteri å knaske på. På godt norsk – kjekke gutter. 100 kommentarer fra jenter som skriver «Dere er max deilige» og «Dere er så pene!» og 2 kommentarer fra 2 gutter som lyder «Jeg digger dere, jeg kan ikke leve uten dere.»

Jeg kan legge hånden på hjertet å si at jeg kan helt fint leve uten dere. For hvis det er slik humor Norge utvikler seg, kan jeg rett og slett gi opp. Jeg sier ikke at jeg er noe humor talent – jeg sier bare at jeg kan gjøre det de gjør, 100 ganger bedre.

Eller hva tror dere? Gi meg litt sterke meninger her nå! Alt er lov.
Atle s.
77 kommentar to “Dagens lille spørsmål”

  1. cluver Says:

    Takk for at du er tilbake på bloggen min, du har vært sårt savnet!!!

  2. PowerTorsk Says:

    For noen kuser as… Jeg vet ikke hva det er, men… Ja.

    Atle, du er sånn omtrent 42 ganger bedre til å blogge enn 99% aav alle blogger jeg dumper innom. Tragisk, men sant. HVis hele verden var like gode til å blogge som deg, hadde det vært så greit her i vår tilværelse 😦

    Jeg er allergisk mot sånne gutter. Når jeg ser dem på gata, liker jeg å skremme dem på en eller annen måte, siden jeg er så stor og stygg. De ser alltid ut som de skal yppe, men de tør ikke helt når moi ser stygt på dem uten grunn. Mouahahahahahahaha!

  3. Miranda Says:

    Bra beskrevet med den kyllingen. Jeg døde!

    Helt enig med deg. Jeg gjorde akkurat det samme som deg, tenkte at «yes, en ny humor-blogg». Skummet gjennom videoene deres, og lo vel en halv gang. Skuffende. Så du har helt rett, de er på listen pga. sjarm og utseende (noe jeg syntes var mer skuffende enn humoren. Ekle pappagutter (tror de). æsj).

    Svar på videobloggtema: Joa, vi burde vel velge tema selv, men mye bedre å velge noe leserne vil høre oss prate om, få litt idéer osv =)

  4. Kari Says:

    Jo, jeg er faktisk ganske enig med disse andre herlige frøknene/herrene. For etter det jeg har sett på blogg.no, så er det for det meste fjortisser og andre slike som blogger/kommenterer på slike «humor» blogger. Jeg vil heller ha en skikkelig stygging som virkelig KAN humor, istedet for en liten kjekk fjortiss som blogger med tam, oppbrukt humor. Og HVORFOR går listen nesten bare på utseendet? Det er rett og slett bare helt feil! Og ganske teit. Jeg vil heller ha skikkelige mennesker som kan blogge humor (pluss pluss), enn kjekke, fine mennesker som ikke kan blogge humor idet hele tatt. SÅNN.
    🙂

  5. Marie Says:

    Okei, de driter seg jo faktisk bare ut seg selv .. Stakkars gutter. Er det noen som kan å blogge med humor, er det deg, Atle ! 😀

  6. karen-elise Says:

    Sv: Atle! Jeg har savnet kommentarene dine, hvordan går det? 🙂

  7. Torbjørg Says:

    Jeg er enig med deg, Atle. Gutta er lite oppfinnsomme, jeg prøvde selv å gi de litt tid, tittet på videoene, men falt bare mindre og mindre i smak for hvert sekund som gikk.

    De har en blogg som fjortisser er ute etter, og i det siste er det bare fjortisser som har klatret oppover blogg.no listet. Det virker som om bloggverdenen snart blir tatt over av fjortissbærter som legger ut halvnakne bilder og gjør alt for å få opp lesertallet og sidevisningene. Noen klarer det helt yppelig, mens andre må dra den så langt i å måtte legge ut halvnakne bilder av seg selv osv.

    Og forresten Atle. Kunne du hjulpet meg med noe? Jeg prøver iherdig å finne ut hva jeg skal gjøre med bloggen, ang design. Noen tips?

  8. Martin WF Says:

    Jaja, de har de sikkert morsomt mens de lager videoene. Men morsomme, det er de ikke.

  9. A Says:

    Musikk?

    http://mutips.blogspot.com

    pi.

  10. Gunnhild Says:

    Sv: Ja, det er innmari godt å bare ta seg litt tid til seg selv en gang i blant 🙂

  11. Torbjørg Says:

    Sv; Er ikke alltid enkelt å miste folk man står nær, men det er noe man må leve med dessverre.

    Designet ditt er enkelt og pent 🙂 Jeg ønsker å få blogger med på midten, og få bort det på sidene liksom hvis du skjønner. Får det nok til etterhvert 🙂

  12. Warunee Says:

    Fantastisk enig med deg! Jeg så innom den bloggen i 2 sekunder og skjønte med engang at dette var noe tåpelige greier.

  13. Lila Says:

    Hei vennen. Selvfølgelig skal vi dra på cafe, bare skriv til meg på facebook eller ring meg en dag! Og da det kommer til dette innlegget så skjønner jo alle at de er de type bloggerne som blir kjent fordi noen «store» linker dem. Det er morsomt når du ser den første videoen, også plutselig blir det litt slitsomt og ensformig!

    Gleder meg til å se deg ❤ og det er dritbra du skriver meningene dine her!

    http://www.lilahalvorsen.blogspot.com

  14. thea Says:

    sv . tusen takk :- )

  15. PowerTorsk Says:

    Sånn, da la jeg igjen en ganske slem kommentar. Jeg har nesten dårlig samvittighet. Men bare nesten *ler ondt* (gjorde det egentlig igår, men måtte bare si fra her og :D)

    Så den du hadde lagt igjen as… haha! Den var så eid!

  16. After Dark Says:

    Det er fordi de har blitt linket opp av toppbloggere 😉

  17. Benjamin Says:

    Amen kompis 😛 Tittet også innom av ren nysgjerrighet, men datt fort ut. Ser heller at andre inntar lista, selv om jeg i utgangspunktet bryr meg fint lite 😛

    SV: Takk for det, and right back at you!

  18. MARIT Says:

    sv; takker 😉

  19. fredrik Says:

    Jeg er helt enig med deg, jeg så den derre filmen, fengselsfuglene eller noe, husker ikke hva den het, jeg har aldri blitt så flau på lenge som da jeg så den, haha, fy faen så stygt! Skikkelig wannabe roy narvestad, utrolig teit :p

  20. sarah Says:

    dritfet den bloggen dems da…..nei.

  21. Torkel Says:

    Haha, ja Norge er et fritt land.
    Det finnes to typer folk her i verden, det er de som oppretter noe, og de som kritisere.
    Jeg måtte faktisk le da jeg leste innlegget ditt, ikke fordi det var dårlig skrevet eller noe, men det var fordi du har brukt mye av din tid på å kritisere noen for det de har opprettet. Isteden for å bare drite i det.
    Verden går ikke akkurat under bare fordi vi er har flere hits enn deg, det virker som om du er livredd for at alle plutselig skal bli »fjortiser» og ta over hele verden. I Norge er det mange forskjellige grupper, og jeg ser tydelig at vi først og fremst underholder representanter fra den yngre garde. Det er ikke noe du trenger å være bekymret for av den grunn, vi gjør det vi gjør og du gjør det du gjør.. Tviler på at hele Norge digger deg, selvom du helt sikkert tror det selv. Be a smart man and mind your own business.

    Det er som om jeg skulle bakt en kake til en stor bursdagsfest. Noen likte den, andre likte den ikke. Jeg ser da for meg at du er en person som kunne finne på å komme bort til meg som har bakt kaken for å opplyse meg om at du ikke likte den. Sånne personer liker jeg absolutt ikke.

    Mvh Torkel

  22. Hans-Einar Says:

    sv: ja, de er kjempesøte! hehe..

  23. Karoline Says:

    Er som jeg skulle sagt det selv!

  24. Kristiin Says:

    Sv; Tusen takk<3 Vi hadde det kjempehyggelig! Hun skal overnatte i morgen:-)

  25. Ane Says:

    sv: den var veldig god 😀
    hehe, jeg syns de er litt morsomme jeg :p

  26. Sandra Says:

    Askimguttene er min favorittblogg, men grunnen er faktisk at jeg har samme humor som dem. Jeg ler rett og slett av slike usaklige ting.
    Men har full forståelse for folk som ikke synes det er morsomt. Og ja, det er sinnsykt mange som kommenterer hvor deilige de er. Stygge er de langt i fra, men det er humoren deres jeg liker 🙂

    SANDRAH

  27. Belinda Says:

    Åh.. jeg må si meg VELDIG enig. Hadde ikke sett, lest eller hørt om disse kuuuuusene før jeg så innlegget ditt nå, men etter å ha tatt en kjapp gjennomgang på bloggen føler jeg for å legge med ned og gråte.

    Det eeeeeer så mye dårlig der ute! Noe som er hovedgrunnen til at jeg kan telle på én hand hvor mange blogger jeg leser i løpet av en mnd.

    Jeg føler meg som en gammel forhatt norsklærer når jeg er rundt og snoker i bloggverdenen og gir STRYK til 90% av det jeg leser. Huff.

  28. Katrine Says:

    SV: ja det var utrolig deilig!

    Og over til spm. ditt. Kan nok ikke uttale meg ennå da jeg ikke har sett på videoen ennå, men skal få gjort det!

  29. Julie Says:

    Jeg er veldig enig med det Torkel skrev lengere opp her.
    Hvorfor gidde å klage på en blogg, når du bare kan drite langt faen i den?
    Om man skal klage over alt som ikke faller i smak, vil livet bli veldig kjedelig. For det er alltid noe man kan klage på, men det ofte er enkle det beste, og det er å overse det. Enkelt og greit! Og ja, det kan være mye dårlig innen humot ute og går nå for tiden, men ikke kritiser for at de i det minste prøver å skape litt humor i hverdagen, selv om de ikke lykkes hos alle.

    • atlesyversen Says:

      Unnskyld, men er det ikke lov til å skrive det man vil, mene det man vil eller si det man vil her i Norge?
      Hvis du leste innlegget mitt, så driter jeg faktisk langt faen i bloggen. Jeg er bare bekymret over at det er slik humornorge utvikler seg.
      Jeg synes det er flott at de prøver å skape litt humor – jeg synes bare at de ikke klarer det. Jeg prøver også å skape litt humor i hverdagen, og jeg mener da at jeg gjør det bedre enn de 😛

  30. Stina & Ola (Ola) Says:

    Sv: Takk. Setter pris på at du vil følge med videre.

  31. Ida-Kristin Says:

    SV: Kanskje jeg da skal vurdere å lage en videoblogg:)

    Jeg finner dem faktisk ikke morsomme selv. Men da er det tydeligvis ikke noe galt med meg, ettersom at det finnes fler med samme mening som meg!

  32. Ida Says:

    Jeg er helt uenig med deg , jeg !
    Jeg liker bloggen til kuuuseguttene kjempe godt : )
    Synes det er greit med noe litt nytt, enn bare de orginale outfit og menings bloggene : ) men det er min mening, jeg er fast leser av kuuuse.blogg.no :DD

    • atlesyversen Says:

      Enig – det er bra med noe nytt. Men kjære deg, dette er ikke nytt, i komediesammenheng. Det finnes 10000 andre blogger som ikke skriver om outfit og bla bla bla. De er ikke alene om det 😛

      Men jeg har enda ikke fått et svar på hvorfor de er så morsomme. hadde vært fint å få det litt mer konkret enn at de er bra fordi de ikke blogger om det de har på seg…

  33. Amanda Says:

    SV: det var det 😀

  34. christina Says:

    Er fullstendig enig med deg!

  35. MiaLAMPE Says:

    Fy fasan. Det er alt jeg har å si egentlig…

    SV; jasså.. det er ikke bare plasseringen på deg og altså?

  36. Julie Says:

    ja, selfølgelig er det lov å si hva man vil i Norge. Men hvis du skaper bedre humor i hverdagen enn kuuusegutta, kan du ikke lage videoblogger du også da, sånn at du får vist fram den bra humoren din? : ) jeg vil gjerne følge med på flere humorblogger 😀
    btw, det var ikke ment frekt det innlegget jeg skrev i sta, og jeg skal ikke unnskylde meg heller, men først når jeg leste innlegget tenkte jeg at du hadde en-blogg-som-kritiserer-andre-blogger – blogg, hvis du skjønner? derfor tenkte jeg at det ble kanskje litt kjedelig om man skal kritisere blogger som ikke faller i smak. heh.

    • atlesyversen Says:

      Jeg har laget videoblogger faktisk. Der i menybaren , «atle & amalie in spain» er feks et utvalg av noen videoblogger jeg har laget. Og det kommer fler, så hvis du vil se, og jeg sier det ikke i den sarkastiske tonen du sa det i, humoren min – følg med. Og les innlegg før du kommenterer. smart det. Dessuten, jeg liker å veksle mellom video og tekst – noe jeg ikke har sett kusebloggerene gjøre så mye. Les igjennom noen av innleggene mine så forstår du kanskje 🙂 tudeluuu

  37. Terese Says:

    Hahahhahahahah. fult og helt enig!

  38. MiaLAMPE Says:

    SV; haha, takk 😛

  39. Signe Says:

    SV: Joda, han funker haha :p

  40. Synne Says:

    ehm.. hvis du skulle irritert deg over alle som hadde anerledes humor enn deg så kommer du ikke til og ha tid til å gjøre noe annet. face it, de har blitt populære 😉

    • atlesyversen Says:

      Jeg har «face it». De er blitt populære, men ikke pga humoren. Og det vet du like godt som meg 😛

  41. Walk of Shame Says:

    Jeg er enig! trodde bloggen skulle være kjempemorsom og jeg satte meg ned med store forventninger… hva kan man si? FAIL!!

    So not funny, men jeg regner med at de sikter på en aldersgruppe laaangt under meg. jaja – failfailfail!

  42. Toyni Says:

    sv: hehe ja.. men jeg må nok ha jobb først : )

  43. fredrik Says:

    ja, klarte ikke la være å kommentere det, ble skikkelig flau når jeg så den, haha, kan ikke fordra de jeg heller :p

  44. Julie Says:

    Endelig noen som ser det samme som meg. For første (okei, kanskje ikke første) gang i livet mitt er jeg flau over å komme fra Askim. Guttene eier jo ikke ordentlig humor, «la oss skyte en ball på en dame med barnevogn», ja jeg har sett klippet. Hva er morsomt i det? Kjenner egentlig at jeg irriterer meg over hvor dumt, det er. Faktisk er det så dumt at jeg ikke greier sette ord på det engang, og jeg pleier alltid og kunne si noe om ting.

    Men jaja. Slik er det, norsk fjortiss elsker kjekke gutter, med knakende dårlig humor. Mens jeg elsker bloggen din og tidenes beste humor!

  45. Tonje Says:

    Men så er det heldigvis slik at vi har forskjellig humor, alle sammen, da. Det jeg syntes er morsomt, er det ikke sikkert dere syntes er morsomt, og omvendt. Kuuusegutta har en ganske tørr humor, og da fanger de opp folk som har lik humor som dem, mens de som ikke har det, ikke syntes det er noe morsomt. Jeg syntes det blir feil å si at humoren deres er dårlig, da det ikke er noe fasit på det. Jeg tror heller ikke de er der de er, bare pga utseendet, men fordi det er mange som syntes det er morsomt. Jeg har lik humor som dem, dermed er jeg fast leser av bloggen deres, fordi jeg syntes det er sinnsykt morsomt. Jeg kommer over mange blogger jeg ikke liker, men du ser meg ikke skrive et blogginnlegg om hvor dårlige de bloggene er? Liker du ikke en blogg, er det bare å slutte å lese den, enklere er det ikke. Og jeg er enig i det Torkel skrev.

    • atlesyversen Says:

      Jeg ser poenget ditt, og jeg har sagt meg enig i at folk har forskjellig humor. Og jeg var litt skeptisk først, når jeg skulle skrive dette, for jeg er virkelig ikke en kritisk person. Jeg trodde jeg kom til å få mange flere negative kommentarer, men de fleste her er enige med meg.

      Meningen med dette innlegget var å sette litt fokus på hvordan humoren har blitt i norge. Og hvem det er som liker kuusebloggen.

      Og til det at jeg bare skal drite i å skrive om de selvom jeg ikke liker bloggen, er jo patetisk. Hvis du hadde hatt en sterk mening om noe, hadde du ikke latt noen andre få vite det? Dont think so, derfor skrev jeg innlegget og om bloggen deres. Fordi jeg har en mening om den som jeg gjerne ville få frem. Og mer enn nok var veldige enige med meg – altså jeg har lykkes ! 😛 snakkees 😀

      • Tonje Says:

        Ja, det er mange som er enige med deg her, men det er jo nettopp fordi de ikke har den type humoren man trenger for å syntes kuuuse er morsomt, det er jo en selvfølge at ikke alle kan like en ting. Det er alltid noen som liker det, og noen som ikke gjør det, og det gjelder alt.

        Fokus på hvordan humoren har blitt i Norge? Den har nok alltid vært sånn, det er bare at det kommer tydligere frem når det kommer noe man kan kommentere på. Jeg har utrolig tørr og dårlig humor, akkurat som vennene mine, men jeg syntes det er helt greit. At du ikke har like tørr humor som meg syntes jeg også er helt greit. Vi er forskjellige alle sammen. Men humoren i Norge har nok ikke forandret seg.

        Og jeg vil heller ikke kalle det å ikke like en blogg, for en sterk mening. Men det er da meg. (-;

      • atlesyversen Says:

        Hvis du tror humoren alltid har vært sånn, trenger du en rewind. Norge har ikke alltid vært et land med fjortisshumor.
        Jeg nevner i fleng, Trond Kirkvaag, Harald Heide Steen, Robert Stoltenberg, Team Antonsen. Det er ekte nprsk humor, mens kusebloggen minner meg bare om torsdag kveld fra nydalen.

        For å rette på deg, jeg bare liker den ikke – jeg kan ikke fordra den. Er det sterk mening nok for deg eller hva?:P

    • atlesyversen Says:

      En ting til, har sluttet å lese den for lenge siden jeg ;P

  46. Marita Paulsen Steinsvik Says:

    Lol, selv om du har sugen humor, trenger du ikke kritisere bloggen dems.

  47. Dina Says:

    Gaaad, du må ha seriøse problemer når du sitter å skriver et innlegg om hvor mye Kuuuse bloggen plager/irriterer deg. Jeg er jente, jeg liker bloggen dems, ikke bare fordi dem er heite som faen, men dem har bra humor. Og jeg ler som faen når jeg ser videoene dems. Jeg skjønner godt at dem har kommet så lagt oppe på lista jeg! : )

    yeye, kom deg videre.. slutt å bruk tida de på å irritere deg over noen som har jævlig bra blogg, og ikke minst humor. Noe du virkelig må strebe etter for å få skaffa deg! : ) Yeeeey, enjoy your life.

    • atlesyversen Says:

      Haha. «ikke bare fordi de er heite som faen». Her motsier vi oss selv. Men jeg skjønner at du liker bloggen deres, som mange andre gjør. men jeg bare sier, er mange fjortisser innom bloggen – kremt fjortisshumor

  48. Tonje Says:

    Når en stor del av de som har vært inne på bloggen ikke liker den, og du er èn av alle de, syntes jeg ikke det er en sterk mening, nei :- )

    Ekte norsk humor? Hva er EKTE humor? Du, alle har forskjellig humor, uansett hvor vi kommer fra eller hvor vi bor. Tror du amerikanere har en spesiell type humor? Tyrkere? Franskmenn? Svensker? Face it, det er ikke noe som heter «ekte norsk humor», det er opp til hver enkelt hva de syntes er morsomt eller ikke.

    • atlesyversen Says:

      Omg, orker snart ikke å krangle mer med deg.
      Amerikansk humor er HELT ANNERLEDES enn norsk, svensk er annerledes, britisk er en annen verden når det gjelder humor. Believe me, jeg har greie på det 😛 Ja, det er opp til hver enkelt hva som er morsomt, men det må det finnes grenser på hva som er patetisk og morsomt. Punktum

  49. ida Says:

    Se på dine egne videoer før du dømmer andre 😉

  50. ida Says:

    Sv. Det var ikke meningen at den skulle svi, bare en liten tankevekker 😉
    Det er nesten de eneste sangene jeg har hørt på i dag xD

  51. ida Says:

    Sv. Digger dem ikke. Har bare vært innom bloggen demmes en gang og sett gjennom videoene og NOEN gang har de sine moments ;P

  52. Lotte Says:

    Vet du hva? jeg synes bloggen dems er konge.
    Og jeg gleder meg til og se en video der du er
    100 ganger morsommere, hvis du klarer det,
    da, da kan jeg vurdere saken!

    Kom an atle!

  53. synnøve Says:

    Kall meg gjerne fjortiss, men jeg liker de. Med min humor synes jeg faktisk disse gutta er morsomme. Noen ting er bedre enn andre, men alt i alt er det okei. Ser mange av kommentarene er enige med deg, Atle, men jeg er ikke det. Fjortiss eller ikke, jeg liker de. 🙂

    Sv: Har begynt på boken, kan ikke la boken ligge igjen mer enn max en time. 🙂

  54. Marita Paulsen Steinsvik Says:

    SV; Eh, herregud. Selv om du ikke er fjortiss, så trenger du faen ikke si at alle vi som faktisk liker bloggen dems er det. For det er ikke bare «fjortiss jenter» som leser bloggen da, lol. Dem har jævlig bra humor. Noe jeg tror du trenger.

  55. Marita Paulsen Steinsvik Says:

    Sv; Ja jeg er fjortiss :-p Har du noe i mot det eller? Sier bare at det er jævlig tragisk av deg å skrive et sånt innlegg.

  56. Julie Says:

    «Men jeg har enda ikke fått et svar på hvorfor de er så morsomme..»
    Det kommer du nok aldri til å få vite heller, siden du ikke har den type humor som trengs for å like kuuusebloggen, og det respekterer jeg ; )

    • atlesyversen Says:

      Så du klarer ikke å gi en forklaring på det du heller 😛 Det er ikke en vanskelig andregradslikning det her, det skal du vite. Det er bare humor, og det skal vel ikke være så jævlig vanskelig å forklare 😛 Gudbedre meg !

  57. Jenny Says:

    Jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Uoriginalt og ikke et snev god humor. De har ikke engang den «dårlig» gode humoren heller. Bare dårlig. Æsj.. 🙂

  58. Josefine Says:

    Enig! ikke morsom i det hele tatt!

  59. Caroline Says:

    Jeg er så utrolig enig!

    En venninne av meg syntes dem var veldig morsomme, så hun sendte linker med videor av dem for at jeg skulle få se. Og jeg begynte å lure med engang – Tullet henne? Eller syntes hun virkelig det var noe gøy med gutter som prøvde å være morsomme? Jeg så rett og slett ikke humoren dems!

    Jeg har til og med møtt jenter på byen som jeg allerede ikke kjenner som sier til meg: »Har du sett Kuuusebloggen?». Det er trist når folk som ikke burde være på topplisten faktisk er der!

    Takk for meg 🙂

  60. Camilla Says:

    Jeg syns du driter deg ganske ut når du kritiserer bloggen deres slik, for de skriver på bloggen at de har full forståelse for at folk ikke liker deres humor eller syns de er morsomme. Jeg har lest gjennom noen av innleggene dine, og syns du skriver bra, men du får meg ikke til å le slik kuuusegutta gjør.

    Jeg liker bloggen deres fordi de er seg selv og bruker filmkamera for å vise andre det. Slutt å bekymre deg over at humor-Norge blir dårligere bare fordi fire gutter har en fjortisinspirert humorblogg, og si fra når du klarer å være hundre ganger morsommere enn dem.

    • atlesyversen Says:

      Jeg bekymrer meg siden de ligger på topplisten på blogg.no, noe de ikke fortjener. Og jeg orker virkelig ikke å krange med flere jenter som elsker kuuseguttene (hmm, rart det er bare jenter. wonder why?)

      Min humor er kanskje litt mer voksen en kuuseguttene. Jeg går ikke rundt og slår folk, og kaller det «humor». At du kan synes det er morsomt, er litt tragisk. Da synes jeg synd på deg. Okei, så nesten gang jeg løfter en finger skal jeg si ifra, for til og med det er morsommere enn å se de slå hverandre i skrittet. tudeluu! 🙂

  61. torhild nygård Says:

    ja, alle sier den bloggen er så bra, ahr ikke sett det bra enna.

  62. karen Says:

    Jeg er enig med deg:=)

Legg igjen en kommentar

