Unnskyld, men er du han bloggeren Atle?

Jeg har ikke vært så rørt, følt meg så kul og vært så glad på lenge!

Det var når jeg hadde dumpet Anna, Karina & Henrik på flyplassen og sendt de gjennom sikkerthetskontrollen det skjedde. Noe jeg kommer til å huske en lang tid fremover. Det var når jeg hadde gått gjennom den lange køen av solbrune nordmenn, på vei hjem til kalde Norge, og jeg var på vei mot utgangen. Det var da jeg hørte en guttestemme bak meg spørre «Er du Atle?». Jeg snudde meg i all forvirring. Der sto en gutt, høyere enn meg, og smilte. «Er du han bloggeren. Atle Syversen?». «eeeh, ja?», svarte jeg tilbake mens jeg lurte på hvem denne utrolig høye gutten var.

Det er veldig utrolig at man skal møte en bloggleser på en flyplass i Murcia. Hva er sjansen for det? Han fortalte meg at han likte bloggen min veldig godt og at han leste den hver eneste dag. Jeg ble så rørt av alle komplimentene han bare kjørte på med. Samtidig ble jeg utrolig glad. Hvis jeg kan nå ut til 1 person, og at 1 person kan synes at bloggen min er bra – da er min jobb gjort.

Tusen tusen tusen takk til Andreas fra Tønsberg! Jeg kommer aldri til å glemme den dagen jeg følte meg som en kjendis, takket være deg.

5960_210438140857_622765857_7736962_945649_n
Det var nesten så jeg tisset på meg, som man ser jeg har gjort her.

Er det ikke moro? 😀Merk: Premieren av Atle, Karina, Anna & Henrik har blitt flyttet til tirsdag istedet for mandag. Så da må dere være litt mer tålmodige!

 

Atle s.

20 kommentar to “Unnskyld, men er du han bloggeren Atle?”

  1. Sara Caroline Says:

    SV:
    Haha, sant det ! Men det er så rart når pappa er en metal-dude 😀

  2. Line Says:

    Så moro 😀 😀

  3. ingvild Says:

    sv: det er bra! 🙂

  4. Eli Says:

    Så gøy! 🙂 Jeg liker også bloggen din btw 😉 Stå på!

  5. Martin WF Says:

    Ja, når man blir forfulgt av fans til Murcia, da er man kjendis da 😛 Hyggelig 😉

  6. anja Says:

    Så koselig!

  7. Torbjørg Says:

    Så utrolig koselig da 😀 Ble jo nesten rørt selv bare av å lese innlegget jeg. Rørt på dine vegne :p Det viser jo bare at verden er ikke stor altså.

    Alt bra ellers da? 🙂

  8. Veronika Hansen Says:

    atle: åh, skal du? hørtes kjempe kjedelig ut 😦 haha.

    hvordan er formen?

  9. Ida Says:

    haha, artiig 🙂

  10. Marte:D Says:

    ahahah, morsomt ;D

  11. Karoline Says:

    hehe, så moro 😀

  12. Vegard Says:

    jeg fikk fanmail her om dagen, og da hadde jeg vel nesten samme følelsen

  13. ingvild Says:

    sv: ja, han kan være veldig søt til tider. eller alltid. 😀

  14. charlotte nilsson Says:

    så morsomt 😀

  15. Kristina Toppen Says:

    sv; hehe, har nok det 🙂

  16. Katrine Says:

    så utrolig morro! Keep it up!

  17. Ismabrown Says:

    digg blogg atle;)
    skjønner hvordan det føles jeg møter ofte mange som veit hvem er fra facebook osv… men ble vant til det nå 😉

  18. Marianne Says:

    haha, kjempe morro ! 😀

    BTW: elsker bloggen din 😀

  19. EVANETICA Says:

    Nei, så artig! Måtte vært spesielt det ja ;D

  20. Victoria E Says:

    Så koslig. Det er ikke hverdag skjer, det er litt kult ^^ snart er det ikke lenge før alle kjenner deg igjen ^^

Legg igjen en kommentar

