Men dette har vi allerede bevist, så det trenger vi ikke tenke på

Det er vel ikke bare jeg som synes at dette ligner veldig på en typisk mattetime?

 


Eller hva?

Atle s.

26 kommentar to “Men dette har vi allerede bevist, så det trenger vi ikke tenke på”

  1. Marianne Says:

    Glad at jeg er ferdig med mattetimer:)

  2. kari Says:

    SV: Takk takk, Atle 🙂 Jeg gleder meg veldig!

  3. Line Says:

    Jeg datt av før han begynte!
    Og det der fikk meg til å grue meg til mattetimene. Men heldigvis har jeg bare ett år igjen med det!

  4. Marte:D Says:

    Hahah 😛

  5. Annicken Vendela Jørgensen Says:

    sv : ja, det er litt vondt.
    Så deilig da 🙂

  6. kristinegulden' Says:

    sv: da har du flaks da, er ikke grensa 20? Eller, det kommer an på flyselskap da, men det fleste har vel det? Hvor jeg skal, det får ingen vite, hehe. 🙂

  7. Kine Says:

    Hahha, skjønte ikke en drit. Så, ja det er vel likt en typisk mattetime 😉

  8. Ingvild Says:

    så digg da 🙂

  9. Anniken Says:

    sv; Takk for det, og ha en finfin trening selv ;D

  10. whoisf? Says:

    sv: hehe, enig. Godt det er noen som er enige med meg 😉

  11. frida Says:

    sv: takk du også 🙂

  12. margrete Says:

    haha!

  13. solveig Says:

    takk for søte kommentarer på bloggen min! 🙂

  14. Emilie hb Says:

    haha x)

  15. Sindre Grading Says:

    Hehe! Godt å høre! Vi får se hva tiden bringer.

  16. ime Says:

    sv: ja det er som oftest smart å slå to fluer i en smekk!

  17. Line =) Says:

    Dette er meg og deg når are kommer for å sjekke om vi jobber!! Haha, så jævlig as! x)

  18. Katrine Says:

    SV: haha ja!

    Oioi for en video! Glad jeg er ferdig med matte!!

  19. Torbjørg Says:

    Sv: Takk 😀 Jeg likte stilen selv, men kunne jo kansje skrevet bedre også :p Men hallo, jeg var bare 17 år, og er ikke bare bare å skrive en slik stil, når tårene renner og er sann historie heller så :p

  20. Kathrine Louise Says:

    haha! Glad jeg er ferdig med matte!!
    Sinus, cosnus og tangen dritt fra T-matta ÆSJ!

  21. adriian Says:

    sv: Jeg også! Hvordan fant du meg på ipublish forresten ?

  22. Mella Says:

    Typisk mattetime ja… Sitter på slutten av timen som et stort spørsmålstegn. Gruer meg skikkelig til skolen begynner igjen!! 😦

  23. sofielouise Says:

    sv; det blir nok ikke så veldig vansklig 😀

  24. Dvergpingvin Says:

    Aaaah, jeg liker ikke matte altså. Heldigvis er jeg ferdig med det nå. Null realfag på meg. 😀

  25. EVANETICA Says:

    Jeg digger Trond Kirkvaag!
    Men, ja. Det ligner VELDIG på mattetimene jeg er vant til….

Legg igjen en kommentar

