Kommer døde personer inn i drømmene dine og ber deg om å skjerpe deg? Ikke? Vel, slik er det for Amy Winehouse

I følge Amy Winehouse var det slik at Kongen av Pop, Michael Jackson, kom inn i drømmene hennes og ba henne om å skjerpe seg og få orden på karrieren sin. Dette skal da ha skjedd mens Amy Winehouse var på ferie i Karibien. Da spør jeg meg selv: er det mye dop som selges i Karibien som gir sterke hallusinasjoner?

obj
Se, det er gjenferdet til Amy Winehou… Nei vent, det er bare Amy Winehouse..

Amy Winehouse sier at spøkelset var langt ifra en ond ånd. Han ba henne slutte med stoffmisbruket, hvis ikke ville hun miste alt. Jeg vet ikke om Amy Winehouse har så mye mer å miste, men om det var jeg som besøkte Amy i drømmene hennes, ville jeg skreket til henne: «Se å få vekk den døde rotta på hodet ditt og prøv å drikke litt mindre vodka neste gang du skal ha en konsert. Det hjelper på fremføringen skjønner du, å være edru. Btw, stor fan. Snakkes!»

Men det er ikke bare fru Winehouse som har sett Michael Jacksons spøkelse. Nei, her er et veldig tydelig bilde av Michael som spøkelse.

halloo
Ser du han ikke? Det gjør ikke jeg heller. Kanskje vi heller skal ta litt heroin, da blir jo alt mye klarere.

Men, en liten del av meg tror Amy Winehouse. Ja, jeg har faktisk opplevd noe lignende. En gang drakk jeg en smule for mye hostesaft, og spøkelset til Espen Lind  kom og besøkte meg. Han sa at jeg måtte kjøpe den nye platen hans, ellers ville jeg miste alt i livet mitt (inkludert håret mitt)

La oss si det slik, jeg har fortsatt håret mitt.

Har noen kjendiser sitt spøkelse befalt dere til å gjøre noe?Atle s.

18 kommentar to “Kommer døde personer inn i drømmene dine og ber deg om å skjerpe deg? Ikke? Vel, slik er det for Amy Winehouse”

  1. Mariell Says:

    Ja, sånn er det med meg òg 🙂

  2. Marte:D Says:

    Hahah 😀 Ja, alle besøker meg alltid! Det er derfor jeg har så stor CD-samling…… neida:P
    Hahaha, det bilde der! Ser du ikke Michael Jackson altså!? :O JEg ser han jooo!! eh næt.. ser bare en vegg:S

  3. Christine Says:

    Jeg er helt enig at Amy nok har fått i seg litt for mye heroin eller noen andre tulle stoffer. Jeg har selv sett filmen på youtube, og en ser tydelig at det er noen som har lagt et annet lag med noen som går forbi dørene. Jeg forstår virkelig ikke at folk skal gjøre slik mot personer som er døde. Det er ikke serlig mye respekt i det nei.

  4. EVANETICA Says:

    Hahahahaha! Jeg må le! Du skriver så komisk.
    Jeg takler ikke Amy Whinehouse. Hun bare WHINER. Mohahah! Neida, men – ja. Heroin-bruket og drikkinga hjelper ikke akkurat verken henne personlig eller karrieren hennes.

  5. Hilde Says:

    Elsker måten du skriver på Atle!

  6. Veronika Hansen Says:

    Jeg syntes så absolutt det ikke er noe uvanlig å få besøk av MJ i drømmene sine. Jeg får det rett som det er. Alltid like koselig. Han ba meg kjøpe den nye iPhonene, å hva gjorde jeg dagen etter? Jeg kjøpte den ! 😮

    Haha, håper å se deg etterpå søtis!

  7. donnalilly Says:

    ååh du skriver så bra! haha nei ingen døde kjendiser har prøvd å få orden på mitt liv 😦

  8. Randi Sæther Says:

    Sv; takk for komentar : )
    ha en fin dag du også.

  9. Karoline Says:

    Hahaha. Jeg ser han ikke jeg gitt!

  10. Stine Broen Says:

    JA! til å ikke være så slapp på skolen : -s

  11. Stine Broen Says:

    JA! til å ikke være så slapp på skolen : -s : -p

  12. Linn Marie Says:

    haha så utrolig tragisk xD Sorry men jeg kan ikke fordra Whino 😛

  13. margrete Says:

    SV: takk 🙂

    Haha, så tragisk. Men jeg så på VG eller noe en dag der det var en som hadde tatt et tilfeldig bilde og bak motivet var det et «spøkelse».. men altså, hvem redigerer ikke sånne bilder?!

  14. Anett Says:

    oja, jeg får besøk av de hver kveld. Så sitter jeg å snakker med dem daaa, serlig John Lennon. han synger for meg hver natt !

    Nei, absolutt ikke, bare tullaaa. tror man må ta en del stoff for å føle noe sånt :L haha

  15. Ingvild Says:

    aldri fått besøk av et spøkelse nei. (:

  16. Dvergpingvin Says:

    Haha! Herlig innlegg. Ingen kjendisspøkelser her i gården, men rare drømmer.. det har jeg.

  17. Caroline Says:

    Egentlig ikke!

    Men hvis Amy Winehouse tar drømmen sin seriøs og begynner å skjerpe seg, så kan det jo alltids hende at hu blir en ordentlig dame igjen? 🙂

  18. Stine Says:

    Amy Winehouse er grusom! 😉
    Aldri likt henne.

Legg igjen en kommentar

