Beep my høh?

Wow, to bloggposter på 1 dag? applaus

Tenkte jeg bare skulle dele en sang med dere. En sang jeg er veldig hekta på nå. Like hekta som jeg er brun. (Jeg måtte bare få inn litt selvdigging av min ubeskrivelige brunfarge) Men det er en ting som plager meg med denne sangen. Du skjønner, den heter Beep My Beep – og når du hører sangen hører du at de har «sladdet» det de sier med «Beep». Jeg har gått rundt nå i en uke og tenkt: «Hva i all verden er det som skjuler seg bak disse beepene?» Jeg har prøvd alle kombinasjoner, tro meg.

Ettersom de synger «I want you to».. tror jeg det enten kan være «fuck my mind» eller «eat some cake». Er mer positiv til den siste der. Hør selv, og gjør opp din egne mening.

Addeboy vs Cliff – Beep My Beep

Hva tror du? Er du med på «eat some cake» eller er det noe litt mer dypere?

Atle s.

11 kommentar to “Beep my høh?”

  1. Torbjørg Says:

    Sv: Jeg elsker den jenta. Hun er en av mine største forbilder. Hadde det ikke vært uten henne, hadde det ikke vært spesielt med filmverden for meg. ^^,

  2. sigrun Says:

    sv: takk 🙂
    og takk for komment 😀

  3. Marianne Says:

    Lykke til når det gjelder skoleåret, selv om jeg ikke vil tenke så mye på det iomed ferien snart er over : p

  4. Filippa Says:

    sv: jepp, italienerne vet hvordan man lager is! 😉

  5. Jostein Says:

    Stilig blogg dette! 😀

    Liker at det ikke bare er meg som henger meg opp i trivielle saker.
    ME LIKES ;D

    Have a good one (:

  6. Line =) Says:

    Eat some cake! Uten tvil! =)

  7. Katrine Says:

    SV: ja kan du tro det? hahaha

    ja enig med deg, garantert eat some cake! fet sang da:D

  8. Emma Says:

    Ha Ha Ha, jeg må nesten le. Etter å ha lest et par (eller bare nesten hele bloggen din) er jeg nesten blitt overbevist om at du har humoren i god behold, eller at du bare har tatt en fiks. (Her: Dose med narkotika.) Altså, Atle, du er en smule swell.

    Når det gjelder låten din her, går jeg for noe mer som: Fuck Me Hard eller May I Fuck You – (Fikk forresten ikke hørt låten din, siden høytallerne mine på laptopen er på vei til himmelen – as we speak/write – for teknologiske finesser.)

  9. Emma Says:

    Takk for kommentaren din BTW. Du skriver også meget bra må jeg få tilføye.

  10. kari Says:

    SV: Den var kjempe bra!

  11. Anette Says:

    velger å tro de synger *eat MY cake* he he men min noe lettere syke tankegang kan oxo få det til å være *I want you to TOUCH my beard* he he

Legg igjen en kommentar

