We don`t want to get raped, bye bye!

God underholdning for dere, på vår bekostning.

Jeg lovte dere å lage morsomme videoblogger i Spania. Vel, jeg tror rett og slett at jeg har klart det. Når man er i så godt selskap som jeg var den første uken, var det nesten umulig å ikke la kameraet rulle og gå. Så om det frister med fjortissfyll, strandmoter, flytips og husmorstips, politikkprat, shopping og masse mer – følg med den 10 august. Da er det premiere på showet du kommer til å følge siklende med på (ja, du gjettet riktig. Det blir mye naken hud) et show som aldri i hele verden kunne blitt vist på Nrk (kanskje TvNorge).

Mandag 10 august gir jeg dere Atle, Karina, Anna & Henrik In Spain. Sjekk ut traileren under.

Skal dere følge med på dette?

Atle s.

30 kommentar to “We don`t want to get raped, bye bye!”

  1. Marte Says:

    Skal SEFF følge md!:D

  2. Marianne Says:

    Sef 🙂

  3. sarah Says:

    Atle, hahhaha, jeg digger deg litt jeg:) heiaheia

  4. Susanne Says:

    HAha, can’t wait!! D:D:

  5. Line Says:

    Haha godt å ha deg tilbake 😀
    Gleder meg til å se mer!

  6. Marcus & Victoria Says:

    Har jo ikke noe valg- man bare måå

  7. Torbjørg Says:

    Godt å ha deg tilbake i bloggverdenen 😀 Hvordan var feien? Her i Sarpsborg har det vært en ille sommer med dårlig vær, og enkelte storm dager. Ellers i Sverige hadde vi 1 uke med knall vær, fikk brunfarge, og de neste 2 ukene var det regn og atter regn.

    Gleder meg til å se videobloggene som kommer, alltid like artig å se deg med videoene på bloggen 😀

  8. margrete Says:

    Hahaha!

  9. Toyni Says:

    aa, de er fine 🙂

  10. Torbjørg Says:

    Sv: Ja, det er det, så synes du skal hive deg på jeg 🙂

  11. Ronja Mari Says:

    Haha, kanskje man skal se hva som kommer da 😉
    Like your blog 😀

  12. Jenny Says:

    Sv: Tror det er mange som er enige med oss der i allefall ; b

  13. Karoline Says:

    LETT at jeg skal følge med!

  14. Monica:) Says:

    Ja ikke bare kommenter! Synes du skal hive deg på jeg! På ltoppen har vedkommede vervet over 200 stykker..Dvs haha, jeg trenger mange i klpet av 10 dager..All pr er god pr! Så nå må vi vinne tur! =D

  15. EVANETICA Says:

    Hahaha! Gleeder meg 😀

  16. ingvild Says:

    haha, ja jeg må følge med på det! 😀

  17. Marie Says:

    JAA, selvfølgelig ! Det er jo tidenes program !

  18. adriian Says:

    sv: Elsker den!

  19. Andreas Says:

    Hahaha, jaja!

  20. Katrine Says:

    SV: takker for kommentar:) maten var veldig god!

    Gleder meg til resten av videon!! Fin blogg du har:)

  21. Terese Says:

    Ja, så klart 😀

  22. JULIE AIDA Says:

    hahahah så fint

  23. isabejb Says:

    tusen hjertelig takk, håper du får en fin dag imorgen også 🙂

  24. Julie Says:

    Gleder meg ! 🙂

  25. anne Says:

    haha X) Det så gøy ut ! :p

  26. Khoa Leo Says:

    Sv: hehe..å slaske er jo kult (H) hehe 😀

  27. kamilla leganger-krogstad Says:

    sv; Tuusen hjertlig takk!:D

  28. ingvild Says:

    sv: haha, ja sånn er det vettu. x)

  29. RANA Says:

    Jaaa’a!

  30. Sara Says:

    Haha, OH YES! det skal jeg !
    Det kommer ut på bursdagen min tilogmed jo 🙂

Legg igjen en kommentar

