Bitches, I`m Back!

Jeg håper dere har savnet meg like mye som jeg har savnet dere. Det er så deilig å være tilbake. 4 uker i Spania tar virkelig på. På brunfargen altså. Og mail-innboksen, ettersom 4000 mail venter på å bli slettet lest. Men for en ferie jeg har hatt! Den første uken forsvant like fort som Jan Thomas sin popkarriere. Hele 11 episoder av Atle, Karina, Anna & Henrik In Spain bare venter på å bli postet på denne bloggen og å bli beundret av dere. Gled dere!

5536_122349531712_547561712_2642881_3626862_n

5536_122350086712_547561712_2642965_4374267_n
Lover bra?

De siste 3 ukene dedikerte jeg til min kjære Amalie og fulle irsker, islendinger og trøndere. Er man i Spania, har man rett til å være harry! Nei, det er påbudt. Og jeg hadde det herlig. Brun som barnet til Madonna, blid som en bakfull bergenser og sommerfeit som, ja, en sommerfeit mann. Det var ytterst herlig å komme tilbake til 13 grader og regn, men nå skal jeg absolutt ikke være en av de bortkjemte drittungene som drar til Syden vær sommer, blir der i noen uker og kommer hjem til regnværet i Norge, stenger seg inne, trist og alene, og sverger «død over den norske sommeren». Vent, det er jeg jo.

Men Sommeren er ikke over, selvom det føles slik. Jeg håper godværet kommer tilbake, så jeg får jobbet litt med brunfargen min. Er ikke fornøyd med min «mulattbarn med shortsskille» brunfarge. Her skal det bli «kongobarn – men ikke den typen som lider av sult» brunfargen.

Jeg er nysjerrig. Hvordan har deres sommer vært?

Atle S.

30 kommentar to “Bitches, I`m Back!”

  1. Gunnstein Says:

    Yay you’re baack ^_^

  2. trille Says:

    Velkommen tilbake! Føles godt! 🙂
    Min sommer har vært super; ferie hjemme i Bodø, Arvikafestivalen, Quart og på fredag stikker jeg til Tyskland til M’era Luna. 🙂

  3. Marianne Says:

    Velkommen hjem! Ferien min er blogget med bilder og drama, under tag: Tyrkia:)

  4. Marie Says:

    Herlig at du er tilbake, jeg har savnet bloggingen din ! Og kan ikke vente til videobloggene 😀 Jeg har hatt det ganske så topp jeg, hyttetur, venner, drar til Køben i dag, og på hyttetur med bestevenninnen neste mandag 🙂 Har du noen planer for resten av ferien ? 🙂
    (Er Anna søsteren til Emelie ? :p)

  5. Katrine Isabell Says:

    Herlig at du er tilbake:D ferien min har vært ganske fin selvom været har sugd:p

  6. Katrine Isabell Says:

    Sv:Takk for tips:) Vann går det mye i,men te må jeg nok droppe. Halsbrann og te er ikke så bra tror jeg. Men te med sitron er YUMMY;D

  7. Elise Says:

    Sommeren har vært bra. Gleder meg til videobloggene kommer 😛

  8. Ingvild Says:

    av: Takk 😀

  9. Marte Says:

    welcome back 😀 gleder meg til videoene:P
    min sommer har vært bra:) I London og Norge ^^

  10. Filippa Says:

    sv: ja, du sier noe der. Men det som da er rart er jo at peronene du sier «Hei» til ikke sier hei til deg sånn du egentlig er og det er jo litt trist. Feige er vi alle mann ;P

  11. cissi Says:

    haha det där ser ju bra ut!

  12. Eirik Sebastian Holthe Says:

    SV: Takk! 😀 hørtes digg ut! ^^

  13. Christine aka DangerouslyDelicious Says:

    SV: Ja? Ikke sant? De er til å spise opp! 😀 Gleder meg til å få tatt bilder av dem selv 🙂

  14. MarionHjelper Says:

    sv: Takk for det 🙂

  15. Christine aka DangerouslyDelicious Says:

    Jeg har faktisk hatt en 10 dagers ferie i USA jeg (10.-20.) :p
    Utrolig deilig. Savner varmen.
    Har mistet mye brunfarge ettersom vi fikk boblebad i hagen :p
    Så i morgen tyr jeg til solariumet 😮
    Ellers har jeg vært litt på hytta, passet på Sorry (vofsen min), jobbet på Colosseum kino og tilbrakt mye tid med venner 🙂

  16. bettina Says:

    Sv; Hehe!
    4 uker i Spania? Serr? Hadde virkelig ikke gjort meg noen ting.

  17. fredrikke Says:

    hvorfor vil du vekk fra norge?

    /fredrikke

  18. Vilde Says:

    Velkommen tilbake 🙂 Jeg har hatt det KJEDELIG! Sommeren 2009 er kåret til den kjedeligste sommeren jeg har opplevd. ALT har gått i dass, men da får vi satse på at 2010 blir råbra 😀 Haha, innleggene dine eier 😀

  19. Anette Says:

    velkommen hjem atle…du har vært savnet 🙂 sommeren min hargått med 3 ukers sol og hete i danmark, open air konserter, monster truck show, øl, øl og mere øl og ikke minst madonna konsert!!!! igjen…godt å se at du er tilbake 🙂 ❤

  20. Malin Says:

    Godt å ha deg tilbake 😀
    Jeg var i Bulgaria i begynnelsen av ferien, så slappet jeg av noen uker før jeg begynte å jobbe forrige fredag. Skal jobbe i 9 dager til så er det noen dagers ferie før skolen begynner igjen 😀

  21. Veronica S Says:

    Oppsummering: min sommer har vært som den skal være i Bergen, de 3 ukene man har med ferie. Altså: ingen bekymring med å shave verken legger eller andre kroppsteder, fordi man er likevel innpakket i regntøy og har sjøstøvler.. godt hjemt også under paraplyen. Eneste bad: når regnet lekker gjennom regnjakken og man kan vri klærne som er under regnjakken. Eneste brunfargen har jeg fått hos brun og blid;) *ler*

    MEN, selvsagt, nå som disse tre ukene er gått, så måtte jeg stå tidlig opp i dag morres for å shave legger og andre kroppsdeler, hoppe i dusjen..grunn: selvsagt skinner solen:P Ser ut som du har hattd et kjekt in Spain.

  22. Line =) Says:

    Alkohol & klining ;P
    Gleder meg masse til torsdag!!<3

  23. Cathrine Says:

    Sv: Ja, jeg blir gjerne med til Spania! 😀

  24. fredrikke Says:

    ja.
    det kan godt hende.
    jeg elsker sommeren.
    min sommer har vært festivalsommer. 6 av 7 festivaler er nå unnagjorte. hihi. gleder meg til den siste 😀

    /fredrikke

  25. donnalilly Says:

    Velkommen hjem 🙂 hatt en helt ok sommer .. hehe

  26. Røyndom Says:

    Ja, det var akkurat det som var poenget mitt. Latterlig med så overdramatisk vinkling av VG. Man SER jo klærene. Hvis ikke har hun veldig ekkel kropp.

    Sommeren min har forrøverig for det meste bestått av jobb, jobb, jobb. HUrra. Men hey, penger.

  27. EVANETICA Says:

    Så flott at du er tilbake! Gleder meg til videoene 😀

  28. Stine Broen Says:

    Å så digg:)

  29. Rebekka-Jennie Says:

    Sommeren har vært fantastisk;)
    Jobb halve sommeren, og resten av sommerern så langt så har været vært oppe i over 20 grader hver eneste dag. Det som egentlig er rart med det, er fordi jeg bor i Nord-Norge !

  30. Helene Says:

    sommeren min har bestått av omtrent bare jobbing. Jeg får prøve å nye det som er igjen av den, og heller glede meg til sydentur i høstferien=)

Legg igjen en kommentar

