Nå drar jeg til Spania – Ha en strålende sommer

Nå er det offisielt sommerferie for meg. Kofferten er pakket, ipoden er fullstappet og solbrillene er godt plassert på nesen. Tid for verdens beste ferie, for nå drar jeg til Spania med Karina, Henrik & Anna, som skal være der i 1 uke sammen med meg. Så blir jeg 3 uker til. Heldigvis har jeg Amalie der de siste 3 ukene, så dette blir en knall ferie!  Jeg drar jo til Spania for å kose meg, men hovedsakelig for å lage morsomme videoblogger for dere.

Jeg må bare takke leserene mine. Jeg begynte å blogge i april, og jeg har allerede fått over 4000 kommentarer og over 52 000 sideannvisninger. Jeg er så takknemmelig. Jeg elsker dere. Og jeg håper å se dere igjen snart. Kanskje jeg blogger noen ganger fra Spania, men når det først er ferie, så er det ferie.

i164832430_91000_2

i164879421_82858_2

Skål, Adios, Arriba, Balalajka, Namaastee.  Ha en god sommer, og ikke gjør noe jeg ikke ville gjort.

Atle s.

66 kommentar to “Nå drar jeg til Spania – Ha en strålende sommer”

  1. Mariann Says:

    Takk for kommentar på bloggen min!

  2. Aleksander Says:

    God tur 🙂

  3. I r l i n Says:

    sv; tusen takk for hyggelig kommentar! Satt jeg veldig pris på! Håper du får en kjempefin dag så blogges vi kanskje snart igjen! 🙂

  4. eliHatlehol Says:

    GOD TUR, ATLE! 😀

  5. Caroline Maria Says:

    God tur 😀

  6. Marte Says:

    god tur!! 🙂

  7. Tonje Hamnes Says:

    God tur ; D

  8. Sara Says:

    God tur! 😀

  9. Maria Says:

    Åæææ! Så heldig. Kos deg masse =D Ha en fin tur!

  10. Talkie Walkie Says:

    Shallabais! Og kos deg!

  11. jarl3 Says:

    God Tur! Spania hadde vært topp akkurat nå:D

  12. Marie Says:

    Kos deg 😀

  13. Malin Says:

    Hvor i Spania skal duu 😀 ?

  14. Joakim Radiomann Says:

    GOD TUR ATLEMANN 😀 😀 Kos dæ masse!

  15. Marthe Says:

    God tur! 🙂

  16. B Says:

    Hørtes herlig ut! God tur, og kos deg masse! 😀

  17. Tina Says:

    sv: tusen takk for kommentaren på bloggen min 🙂

  18. Helene Says:

    God tur Atle! Kos deg MASSE+ litt for meg og! ;D

  19. Marie Says:

    Håper du koser deg masse ! Gleder meg til videoblogger 😀

  20. cluver Says:

    Jeg ler så jeg griner, fantatsisk videoblogger 😀

  21. Magda-Lovise Says:

    ha en flott tur 😀 (PS: plass til meg i bagasjen? :D) haha, kos deg kjempemasse 😉

  22. Katrine Says:

    GOD TUR!

  23. margrete Says:

    GOD TUR! fy, heldig!

  24. ashildaa Says:

    Ha en flott sommer! Håper du blogger litt mens du er i Spania!

  25. Anette Says:

    God tur:))

  26. Mattias Abulu Says:

    God tur! Ha det underbart i Spanien, sola lite åt mig med, hehe!

  27. Karoline Says:

    Lille venn! HVOR i Spania? Jeg kommer nemlig den 9 juli!

  28. EVANETICA Says:

    Skal du dit igjen nå, ja! Good tur, daa 😀 Mekk noen nye videoblogger mens du er der, da 😀

  29. Nhu Says:

    bloggen din var veldig fin :)) God tur :))

  30. Donna Lilly Says:

    kos deg 😉

  31. Silje Says:

    God tur! 🙂

  32. Ida Says:

    God tur! Og kos deg mykje!:D

  33. Anja Says:

    Du får ha en fin ferie 🙂

  34. Reidun Beate Says:

    God tur Atle. Håper du koser deg kjempemasse. 😀 Ta bilder da. 😀

  35. Ellen:) Says:

    ahh, det hørtes deilig ut!

  36. Lill-Marte Says:

    God tur 🙂

  37. Heidi Says:

    Så herlig :- )
    GOD TUR

  38. Kristine Says:

    God tur!!
    Du må kose deg og nyte ferien:)

  39. Talkie Walkie Says:

    Sv: Atleboy, my darling, jeg FORVENTER at du har bilde av meg over senga di 😉

  40. Thomas Says:

    Åh så digg! Håper du får en fin ferie. Jeg gleder meg til videobloggene!

  41. charlotte Says:

    Heldig, nå missunte du meg for det er regnvær hvor jeg bor nå, ikke lite heller det kommer ned! God tur

  42. Akå Says:

    God tur 🙂

  43. Kristin Says:

    God tur ^^

  44. KAYSO Says:

    Gooood tuuur 🙂 Jeg er litt småmisunnelig her jeg sitter innespærra på jobb 😛

  45. Ida-Kristin Says:

    kos deg kjempemasse på ferie! 🙂

  46. Elise Says:

    misunner deg til døøøøde!

  47. Tonje Says:

    Takk, ha en fin sommer du også:)
    God tur!(:

  48. Emma Says:

    God tur 🙂 I morgen reiser jeg til Sverige, Gothia cup!

  49. paulinesvendsen Says:

    NY BLOGG. http://WWW.PAULINESVENDSEN.WORDPRESS.COM 🙂

  50. Dj-Legato Says:

    Du må ha en rigtig god ferie !!! sory, men min blogg blir lagt ned Pga. royalties, du va den eneste som rakk å få den me deg!! sida ligger oppe , men har fått beskjed om ikke å poste mere der. legger den 6ft under snart, men har fremdeles FjesBoka da. Der legge e ut ka e vil..:-)) noe spes musikk du lika?? Lager lett en ny mix for deg.. Flott at du likte sommer mixen min:-)) GOD FERIE!!!

  51. trille Says:

    God tur, håper du koser deg masse! 🙂

  52. Ploy Says:

    Kos deg da 🙂

  53. ODAMARIAFAGERLAND Says:

    God tur, Atle:).

  54. Karoline Says:

    Håper du koser deg masse!

  55. Ida Says:

    GOD SOMMER 😀

  56. julie aida Says:

    TAKK FOR BLOGGANBEFALINGEN ❤ ❤ ❤ hihih jeg blir sånn awwwwwww. men ja, kos deg i spania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 lovelovelove!!!

    (http://linnelisabeth.blogg.no/1245449888_20jun2009.html, om du lurte på hva jeg mente med anbefaling hehehehehe)

  57. Hans-Einar Says:

    sv: Takk! Intervjuet gikk fint, så nå skal jeg på et litt dypere på onsdag..

    Håper du koser deg masse i Spania! Skulle gjerne dratt selv.

  58. Little T Says:

    Goood tur og kos deg i varmen!!! 😀

  59. Silje :) Says:

    utrolig fin blogg du har =D stor klem!

  60. Heida Says:

    Kos deg i spania 🙂

  61. Hans-Einar Says:

    sv: takk for tipset! Likte den godt selv 😉

  62. Synnøve Says:

    Atle ! Kom hjem, du må blogge igjen. Jeg savner deg er oppe i Norge ! :- (

  63. Marcus & Victoria Says:

    Nå må du snu nesa mot Norge

  64. fredrik Says:

    sv; haha, de er litt vittige, du burde se de andre og :p

  65. fredrik Says:

    gleder meg til videoene 😀

Legg igjen en kommentar

