Else Kåss Furuseth


Tenk på noe positivt….Bløtkake

Akkurat den jobben du har – vil jeg ha. Jeg vil være som deg. Jeg vil gifte meg med deg. Kom deg vekk fra det talentløse programmet «Torsdag kveld fra whatever» og få ditt eget show.

Er ikke Else bare to die for?

Atle s.

29 kommentar to “Else Kåss Furuseth”

  1. jeennys Says:

    Hahaha, stakar! xD

  2. Maria Says:

    Sv: Tusen takk!:D Jeg prøver hardt å bli flink xD Hehe.

    HAHAHAH! Hun er så bra:P Enig, hun burde hatt ett eget show.. hadde blitt SÅ mye bedre!

  3. Ida Marie Says:

    SV: Rommet mitt er endelig ferdig! Det var deilig å få det unnagjort, ryddet og vasket. Helt rent! 🙂

    Haha, hun var fet! Bløtkake.. Hmm, positivt ? JAA! Alltid godt! Mihi

  4. Aleksander Says:

    Sant.Else er best 😀

  5. Hildegunn Aardal Says:

    Sv; Takk! Du også 🙂

  6. Talkie Walkie Says:

    Hahaha, herlig! Gi dama eget program og drit i de andre.

  7. ida Says:

    haha, så søt 😀

  8. Nora Victoria Evjen Says:

    takk skal du ha, fant det nå 🙂

  9. Terese Says:

    Eg må sei at eg elsker musikken du pleier å tipse meg om!

  10. tonje marie Says:

    SV: Funker fint hos meg 🙂

  11. Anja Says:

    Så fin blogg du har 🙂
    Må bare svare på kommentaren du skrev, var så kult at det er flere som liker Florence and the Machine. Rabbit heart er kjempetøff! Også liker jeg Kiss with a fist, har du hørt den? Synes den er kul 😀

  12. Line Says:

    haha Else er dritkul! :D:D

  13. Caroline Says:

    Hahaha, hun er så kul!

  14. Maria Says:

    Hun er fantastisk!:D Og jeg er enig i at hun burde fått seg sitt eget show!(:

    sv: Takk for det!:D

  15. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    sv: heldiggris! hvor i spania du skal? god tur 🙂

  16. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: sweet 🙂 Har vel ikke de helt store planene utenom å jobbe og tjene litt penger i sommer – kanskje det blir en liten innenlands tur på meg. Time will tell 🙂

  17. Mariell Says:

    Ja, sjølvsagt! Eg har faktisk pollen, så veit ikkje heilt korleis eg kunne gløyme det. Men takk!

  18. Katrine Says:

    Sv: Du kan jo gjette om mitt herlige blogginnlegg var skrevet i fylla eller ikke.
    Vær så god, Gjett!

  19. B Says:

    Hehe, HÆRLI! 🙂

    Sv: Joda, jeg skal følge magefølelsen og egen intuisjon. Den er bare veldig skiftende for tiden..;P

  20. Kristin Says:

    Hei 🙂
    Hvordan vi klarte det? Vi hadde jo ligget på 52-49 plassen noen dager, også var det vel bare flaks.. Også er det ikke så mange som blogger når det er sommerferie, så da prøvde sikkert leserne seg på oss ;D Vi har jo konkurranser også de nyhetene.. Vet ikke jeg egentlig, men vi faller nok ned snart 🙂 Men er jo gøy å ha vært på sjette plass ^^

  21. Liette Says:

    ahah hun eier!
    men du, hvordan fikk du profilbilde? jeg har prøvd dette med gravtar eller hva det heter men det funker ikke :s har du noen tips eller?

  22. Simen Says:

    Hahahahaha! Utrolig morsom!

  23. Eirin ' ag :- ) Says:

    fin blogg : )

    Ha en strålende sommer vidre! ;*
    Ta gjærne en titt innom min blogg også!
    (‘:

  24. Albin Says:

    Haha! xD

    SV: Jag vet, det gör ont men det går över! ^^

  25. Ida Says:

    hahahha, genialt 🙂

  26. Thomas Says:

    Du fikk meg faktisk til å gå ut å skate, noe jeg ikke har gjort på mange år. Morsomt var det, og solbrent ble jeg! ^^

  27. ♥ amalie Says:

    hun er så herlig! var på tjøme med nevøen hennes på 19 i 5 dager, de har utrolig lik humor! 😀

  28. Mari Says:

    Jeg er så enig så enig så enig! Har digget else i godt over 2 år, sett alle filmer det er å se av hun. Gledet meg så inderlig til hun fikk sitt eget show ,torsdags kveld, endelig skulle folk få øynene opp for den geniale dama som hadde fått meg til å le så jeg rullet av stolen i lang lang tid. Men skuffelsen ble stooor, noe så latterlig dårlig! Når folk kommer til meg å sier «du har så rett, hun er så genial» sier jeg bare: du skulle bare visst…

    Skulle ønske hun gikk tilbake til p3 oog p3tv 😉

  29. Victoria E Says:

    Else Kåss Furuseth er genial, men jeg synes hun passer kjempe bra inn i Torsdagkveld fra Nydalen. Hun er ikke den morsomte i gjengen, men Else er kjempemorsom spesielt i den ene sketjsen fra manshow ;P

Legg igjen en kommentar

