Dette er livet

5159_97936670945_643935945_2486789_5884517_n

været er strålende, viften står på for fullt mens jeg sitter her med ullteppe over meg, nesten ingen mygg her i år, ambitions med donkeyboy fyller mitt hjerte med kjærlighet, tåneglene mine må klippes, jeg sitter og er irritert på nrk for det holdt virkelig ikke med barnas superjul – nå blir det barnas supersommer på nrk isteden for Sommermorgen, Sommeråpent er kos da.

jan Thomas &  Anne Kat er venner igjen, britney Spears får en rolle i en film der hun skal bygge en tidsmaskin, perez hilton kallte Will.I.am en «fuckin faggot» – jævla homofob altså, flere skitne bilder av Miley Cyrus har blitt funnet.
6 dager til spania med herlige venner, 4 uker og 1 dag i Spania, amalie, jordbær og rusbrus, blåmerke på rompa og jeg svetter som en gris.

Det er sommer.

Hva er sommer for dere?

Atle s.

29 kommentar to “Dette er livet”

  1. Susanne Says:

    Så sykt herlig 😀
    Er egentlig ikke noe som er spesielt sommer for meg… tror det er minnene jeg lever på. At det er en spesiell låt eller en gruppe jeg missbruker en sommer, og på vinteren kan jeg plutselig høre tilbake og smile.

  2. Karina Says:

    Sier bare Spania jeg Atle! ❤ Tjohoo ja 😀

  3. isabejb Says:

    sommer er den tiden man slapper av, tar vare på de nære og kjære ❤

  4. Julie Says:

    Du får kose deg 🙂

  5. Marie Says:

    Sommer for meg er: Venner, jordbær, ferie, sol, bading, grilling, bli solbrent, bli brun, saltvann i håret, hyttetur, ferieflørt .. 🙂

  6. Kari Says:

    Spania , uten tvil! 🙂

  7. synnøve Says:

    Nå har sommeren kommet til trøndelag også 🙂 hurra ! Nå er det bare å finne frem Harry Potter bøkerne mine å begynne på nytt , det er nemmelig det som er sommer for meg 😀
    Jeg liker vinteren, men sommeren er digg ! 😉
    Kos deg i Spania, så skal jeg kose meg i Norge. : )

  8. Agnethe Says:

    sv: Tusen takk for alle kommentarer, du har en virkelig fin blogg!

    > sommer for meg er ; venner, bursdagen min, lange kvelder, bading, soling, også ikke minst bli brin :-))

  9. Magnus Says:

    Sommer er sol.
    sv: Lily Allen er herlig

  10. Mattias Abulu Says:

    sv: Eller hur! 😀 I love them!! Nu finns det fler klipp på min blogg! In och njut!! 😀

  11. Anniken Says:

    Sommer er varme, iskald pils, grilling, bading, brunfarge, masse herlige mennesker og MASSE godt humør 😀 ❤

  12. Anne Says:

    Ah, det så virkelig godt ut! :p Sommer for meg er å være på hytta på Sørlandet. 🙂

  13. Thomas Says:

    Svetter griser?

  14. Hedda Says:

    Så bra, da:) Ja, tannleger er noe dritt. Men det får ikke gjøre meg i dårlig humør nå som det er skikkelig SOMMER. 24 varmegrader ute nå, det er sykt. Og deilig:)

  15. Lill-Marte Says:

    Sene kvelder, solfulle dager, grilling, bading +++ = sommer ❤

  16. Candy-forest Says:

    Det er så koselig med sommer og fri!=)

  17. Marit J Says:

    Sommer er brunings, grillings, sandvolleyball og festivaler! 😀

  18. Liette Says:

    sommerferien for meg er ikke i gang før jeg har fått dratt på cruiset!

  19. Andrea Says:

    Sommer er sørlandet<3

  20. Catherine Says:

    Norsk sommer er deilig musikk, gress, fontener, herlige badestrender og heerlige venner !

  21. liselotte Says:

    SOMMER ER SOL! og vannmelon.

  22. B Says:

    Sommer for meg er fri fra skolen, avslapning (ikke-gjøre-noenting-som-helst-dager), sol, is, jordbær! Rett og slett: Sommer=herlig liv! ;D

  23. Gry Tone Says:

    garantert ISKLAD pepsi max, fint vær og bading=D jobb og, men det trenger vi isje å nevne.. 😛

  24. Benedicte, Vinn vurdering av bloggen DIN! :] Says:

    Sommer og sol :- D

  25. Kristine Says:

    Å bli solbrent, spise masse is og få blå lepper av å bade for lenge, det er sommer for meg:)

  26. Lene Says:

    SOMMER ER: Fri, mat og gutter ❤

    k0s deg i sommer atle.

  27. OLESSIA Says:

    gud vad härligt

  28. Anne Resseth Enger Says:

    Sommer er ; Sol selvsagt, bading, masse is, vannmelon, vannkrig, grilling, fest, mange gode venner samles igjen, sitte ute langt utover natta og skravle om alt og ingenting. Det er så my mer. Men en ting som er sikkert er at ingenting slår sommeren. ❤

Legg igjen en kommentar

