Atle`s tennisskole

Trodde du tennis var kjedelig. Nå får du se tennis i en helt annen dimensjon en hva som spilles på Wimbledon for å si det slik.

Plukket dere opp noen nyttige tips på veien?   Tilgi meg for min forkjærlighet for slow motion.

Atle s.

39 kommentar to “Atle`s tennisskole”

  1. Niklas Says:

    sv
    Ja den gutten er neste Michael ..:P

    Hehe.. bra video.. Nå fikk jeg endelig de tipsene jeg manglet for å bli en bedre tennisspiller.

  2. Karoline Says:

    Takk iligemåde 😀

  3. christineeh Says:

    Hohoy ! Fysøren for en genial film, lo meg skakk ! 😀

  4. frida Says:

    Hahaha, dette var en snasen video , takk for tipsa 😛

  5. Sara Says:

    haha. så morsomt!, men oi !! Det der er jo like ved meg! :O

  6. Thomas Says:

    Haha! Håper å se flere av disse 😀 Må si du ser ut som en lovende tennisspiller Atle!

  7. Marcus & Victoria Says:

    Hoihoi! Tennisbanen neste stopp!

  8. Line Says:

    Jeg har aldri spilt tennis før, så dette skal jeg huske!

  9. Mattias Abulu Says:

    Haha, rolig videoblogg! 🙂 Jag tycket tennis är roligt, men längesen jag spelade!

  10. Veronika Hansen Says:

    atle: ganske spennende skal jeg si deg. haha, skal jeg gjøre ;d

    spille tennis sammen en dag? 😀

  11. Veronika Hansen Says:

    atle: virker som om hele bloggnorge har tatt ferie ja. er fullt forståelig
    egentlig ;D

  12. Frida Says:

    Yes da, nå fikk jeg jo alle tipsene jeg manglet, kunne ingen av dem jeg:P
    ikke rart jeg var så sugen, men nå vettu, nå blir det andre boller.
    Takk Atle (y) 😛

  13. Ida Susanne Says:

    Haha, you’re so funny! Tipsene dine skal skrives opp vettu:D

  14. Marte Says:

    haahhaah, dritbra. elsker når du går slow-motion xD

  15. simen Says:

    Du er anmeldt av meg 🙂

  16. SILJE GUSFRE Says:

    Hahaha! Morro ;-p
    Ha en fiin dag videre da 😀

  17. Terese Says:

    Hahhahahhaha!

  18. Kristine Says:

    Haha! Disse tipsene skal jeg huske…

  19. Aleksander Says:

    Artig film 😀

  20. fredrik Says:

    haha, digger videobloggene dine, alltid like gøy med de 😀

  21. Ida Says:

    Haha, no fikk eg lyst å spele tennis!:D

  22. Siri Says:

    Haha 😀 Satser på å se deg på tv under Wimbelton neste år?

  23. ida Says:

    sv: såklart du burde du begynne å dra på festivaler! 😀
    og du er forresten jævlig flink til å underholde

  24. fredrik Says:

    sv; haha :p jeg skjønte den egentlig ikke da,

  25. fredrik Says:

    sv; haha :p jeg skjønte den egentlig ikke da, tror

  26. fredrik Says:

    sv; haha :p jeg skjønte den egentlig ikke da, tror jeg :p

  27. Kari Says:

    morsomt!

  28. Henriette Says:

    SV: jeg også! døds mat sang 🙂

  29. fredrik Says:

    sv; ja, må lære meg de 😉 haha, jeg har ikke merket det jeg -.- takk for at du sa det ;D

  30. Karoline Says:

    Du er så jævla rå! Ta meg med å spill Tennis a!

  31. Therese Helene Says:

    hahaha, jeg måtte le! Du er tidenes skrue 😀
    bra oppmuntring for denne natten 🙂

  32. Rikke aka Ricco Says:

    RE: Takk 🙂 Fin header!

  33. EVANETICA Says:

    «Nei, den var uut»
    Hahhaa xD

  34. idaekortvedt Says:

    Takk for tipsene Atle! Jeg har størst nytte av «ikke slå andre» 😛

  35. Elise Says:

    Hah du er tidenes fyr!

  36. xgina Says:

    Hehe, ja det må jeg si ;D

  37. charlotte Says:

    fyyyyyyfaen.. så jævelig bra.. lo så jeg grein. slowmotion…. den var helt fantastisk… stå på…<3<3

  38. Sanne Says:

    Så morsomt 🙂 Jeg bor like ved (i)

Legg igjen en kommentar

