Sett pris på været

atleeeeee

Siden det er så flott vær, noe vi nordmenn alltid tar for gitt, forslår jeg at du tar deg turen ut nå. Ut med deg. Ut! Idag tar jeg med en liten pause fra bloggen, og det skal dere og. Lag dere en smoothie, sett dere på terrassen og hør på chille sommersanger. Kos  dere. Så snakkes vi i morgen.

I morgen må dere ta dere turen innom bloggen, ihvertfall dere som ikke kan spille tennis. Det blir nemlig videoblogg – Atle`s tennisskole! Don`t miss it.

Kos dere i solen i dag, og husk å bruk solkrem! not

Atle s.

19 kommentar to “Sett pris på været”

  1. frida Says:

    spiller du tennis? 🙂

  2. Marcus & Victoria Says:

    kos deg!

  3. Jeanette Says:

    Hehe, god ide! Tar turen ut senere selv jeg:)

  4. danielogmarius Says:

    Sv: ja neste år må du komme:)

  5. Linn :) Says:

    Høres smart ut med en liten pause for å nyte godværet! 🙂 Kos deg i solen og takk for blogganbefaling! 🙂

  6. Mattias Abulu Says:

    sv: Det var tur för dig att du gillar mitt namn 😛 haha, nej skoja bara! 🙂

  7. Trine Says:

    Jeg gidder ikke å gå ut : ( Ingenting å gjøre ute, spesielt når vi ikke har blender ELLER terasse/veranda/balkong. Kjedelig.

  8. Karoline Says:

    Jeg vil være med å spille tennis!

  9. Vilde Says:

    Koselig bilde! 🙂 Spørsmålsrunde på bloggen, spør om noe! Hva som helst, gjerne mange spørsmål 🙂

  10. Line Says:

    Sola har faktisk gjemt seg litt i dag. Pluss at jeg fikk tilbake internett i dag. Så jeg skal nok tilbringe dagen inne ;P

  11. Marte Says:

    her er det regn – sol – regn sol regn soool .. nå er det skyer -.- Bæsj!

    TENNIS NICEE

  12. selin Says:

    det var varmt idag, men har hørt det nesten blit 30 grader på torsdag 😀 !! da skla jeg hvertfall UTT !!

  13. Marte Says:

    Det er sant at vi nordmenn tar været for gitt. I dag skulle jeg på stranda, men det var alt for kaldt! Da ble det til at jeg heller satt og hutra og klaga, men jeg kunne heller kledd på meg, og kost meg i det fine været likevel! Det er ikke greit å bo på fjellet..

  14. Hanne Says:

    SVAR: Ja det var en digg helg 😀 Var kjempe koselig 😀 🙂

  15. Thomas Says:

    Blææ.. Har vært på jobb i hele dag og har ikke fått tid til å nyte det deilige været. Gleder meg til tennisvideoen!

  16. Sara Says:

    Soooool ! 😀

  17. Robert Says:

    Jobba i dag, så nesten ikke fått vært ute :/

  18. PowerTorsk Says:

    Ut? NÅ? Den er snart halv tre på natta jo :S

  19. Camilla Kjølberg Says:

    Takk for råd. Men jeg har ikke hjerte til å være inne i dette været. Kos deg masse i sommer været! 🙂

Legg igjen en kommentar

