jeg er en singel kvinne@hotmail.com

Er det noe jeg virkelig koser meg med hver dag, så er det de ordene folk har søkt på for å komme til bloggen min. De hadde vel ikke alle en forhåpning å havne på bloggen min, men koselig for dem – flaut for meg. En dag oppdaget jeg noe fantastisk. De topp 10 søkeordene beskrev meg på en måte. De beskrev bloggen. Det var helt utrolig. Her er de:

jeg er en singel kvinne @hotmail.com – Her er det noen som er på jakt etter nye msn kontakter.

tatt mye solarium 16 år – Jeg gjør det for å føle meg vel, så piss off!

kari kari vitser – Elsker det, og jeg tilbyr det på bloggen!

chinese signage funny – Alltid like morsomt

nakne tenåringer – Det er alltid kjekt å vite at en pedofil person har vært innom bloggen

10 ting du vil si – Den skjønnte jeg ikke

faen då – haha. Kan jeg tippe at det er en nordlending?

ina strømsvik – da vet vi det!

spencer billett – Fordi jeg skulle gi Spencern Pratt en enveis-billett vekk fra Eventyrland.

Så da vet vi at de som har vært innom bloggen min er kåte tenåringsgutter, noen som vil lese en blogg av en jente og noen som kjenner Ina Strømsvik.

Hva søker folk på for å komme på deres blogg?

Atle s.

30 kommentar to “jeg er en singel kvinne@hotmail.com”

  1. Sissel Says:

    Aner ikke ;O Hvordan finner man ut av det?

  2. Sissel Says:

    Takk Atle, Det er alltid like morsomt å lese bloggen din 🙂 du finner ut av så mye rart, Vil du linkes?

  3. ronjam Says:

    Har faktisk ikke hva som søkes for å komme inn på min blogg. Hvordan finner man svar på det da?
    Og foresten, nordlendinger skriver ikke faen då, men fan ta/da 😉

  4. Karoline Says:

    Ja vi hadde det veldig koselig 🙂

  5. Marte Says:

    hahaah! morsomt! 😀
    Jeg har bare sånne kjedelige søkeord! Som agurkfaen, navnet mitt, converse, vans, norske flagg?, den norske grunnlov, «så nusk» (whaat?), bodø glimt førr evig, fanthomas sang tekst, eksamen blogg, osv. 🙂

  6. trine Says:

    vil heller tippe at faen då er en siddis 🙂
    alså en fra stavanger,eller kanskje fra sandnes 😛

  7. Joakim Says:

    På min blogg har jeg fått de merkeligste søkeordene. «Jenter som tisser» tror jeg må være en av de snodigste jeg har fått, «eplesex» stiller seg også høyt oppe på listen. Men som du selv sier, det er utrolig artig å lese.

  8. Martin W F Says:

    Haha, konge.. 🙂

  9. Grace Says:

    Q: jeg har sånn at jeg må approve noen kommentarer og noen blir det automatisk. Hvordn får jeg til at jeg må kommentere ALLE ?

  10. Terese Says:

    Nåken hadde en gang søkt på «spist godt» og kom inn på bloggen min 🙂

  11. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    SV: Det skal jeg love deg at det var! hehe

  12. Monica Yvonne Says:

    Haha, geniale søk for å finne deg da Atle! 😀
    Hvordan finner jeg ut hva folk søker for å komme inn på bloggen min da? 🙂

  13. Ingrid Says:

    Du også:)

  14. Silje Says:

    Ha ha! 🙂 … Tror ikke det er en eneste person som noen gang har søkt noe som helst sted for å finne min vesle blogg! 😉

  15. Thale Says:

    Så morsomt, Atle! 😀

  16. Stine Says:

    takktakk 🙂

  17. Talkie Walkie Says:

    Haha, herlig. Må være deilig å vite at pedofile er innom bloggen.
    Hos meg er det dessverre aldri noen morsomme søkeord.

  18. Iselin Says:

    Hahah, genialt!

  19. Julie Amundsen Says:

    Sv: Ja, fikk den kommentaren;o rare greier:p

  20. Signe Says:

    Betty Spaghetti ligger veldig høyt oppe, haha

  21. Emil Says:

    sv: Den är från H&M! 😉

  22. fredrik Says:

    sv; ja, haha, men er ikke så digg og se ut som en nei :p

  23. Marcus & Victoria Says:

    Hahaha! FETT!
    SV: Atle du mååå se den! Den er så utrolig god! DU MÅ

  24. Mattias Abulu Says:

    sv: Just stand up är härlig! 😀

    sv 2: Visst har de fina namn. Digger du ikke navnet Mattias? 😛 haha.. Du har också fint namn förresten!!

  25. Ann Kristin Says:

    Hahaha! Morsomt 😀 Hvordan kan man finne ut sånt??

  26. anon Says:

    Du trenger å skrive et blogginnlegg som tilfredsstiller alle disse potensielle kundegruppene! Suksess neste!

  27. Lise Nikita Says:

    Et lite utvalg:
    Feit jente stripper på cam
    Lise nikita blogg
    Blogg meninger
    Feit hore
    Horete tenåring
    Stygg feit

    Haha. Da jeg først så det tok jeg meg litt nær av det, men så slo det meg at det er jo ting jeg har skrevet om som dukker opp når man søker, ikke meg og min personlighet/mitt utseende :p

  28. Kjistinpus Says:

    HVORDAN finner du ut det? 😮

  29. Rana Pia Hege Says:

    På bloggen vår søker folk på: liten snopp, ranapiahege, bingsfoss, hvem begynner på wang, CC cowboys, erik og kriss, matte eksamen, norsk eksamen, krl muntlig. Og masse mer. Noen ganger kommer det utrolig mye morsomt 😀

  30. Malin Says:

    Hvordan finner du ut det? :p

Legg igjen en kommentar

