Mira Mira – Voff Voff

Hver person liker kanskje har en artist venner og bekjente ikke helt er like entusiastiske om. Vel, jeg har mange. Mira Craig er en av de. Hun er faktisk min favorittartist, pga at hun har en særegen stil og hun gjør det meste selv. Jeg elsker det! Når jeg blir stor skal jeg bli en middels høy romperister som bjeffer i vei på scenen. Det negative er at jeg kommer til å få hoften ut av ledd når jeg blir gammel.

mira_craig_418368a

Elsker hennes nye sang «Do It Yourself»

..og denne parodien som er så utrolig dårlig, at den blir bra!

Hvorfor liker dere den/de artistene dere gjør? Liker dere mange artister venner og bekjente hater?

Atle s.

20 kommentar to “Mira Mira – Voff Voff”

  1. Terese Says:

    Du veit vel kanskje at Maria er mitt idol, og ingen av mine venner og bekjente hater ho 🙂

  2. Marte Says:

    Green Day er favorittbandet mitt, og Avril Lavigne er favorittartisten min. Ingen av vennene mine har noe spessielt imot noen av dem, faktisk mange av vennene mine som liker dem selv 🙂

  3. Vilde Says:

    Haha, for en parodi xD

    Jeg digger Mira!

  4. Torunn Says:

    sv: Det virker for såvidt som en god idé, du får kose deg! : )

  5. Silje Says:

    Ha ha! Så bra parodi! 🙂 I og med at jeg liker så og si alt av musikk, så er det stor fare for at jeg digger noe vennene mine ikke gjør! Det merker jeg av og til på forspiel hvor jeg bestemmer meg for å være DJ! 😉

    SV: Ja! Så gjenstår det bare å se om han klarer å rydde opp i Bush administrasjonens tusen feil, sånn som alle «forventer»… Men jeg tror av hele mitt hjerte at Obama egentlig er en superhelt! 😀 Opp, opp og avsted!

  6. Marthe Says:

    jeg har mange favoritter som ingen av vennene mine liker; green day, nickleback, the rasmus osv osv. men who cares? jeg liker dem jo for det om 😀
    sv: du må kose deg kjempe mye i spania!! misuner deg skikkelig :(!

  7. Andreas Says:

    Liker egenklig akuratt det samme som vennene mine liker! Haha.

    Den parodien er så bra!

  8. trinegrung Says:

    Jeg digger Veronica Maggio..sjekk STOP, den låten er NYDELIG!! Takk for lenge siden 🙂 Jeg er på wp nå og det er MYE bedre gitt!

  9. Karoline Says:

    Liker ganske mange artister venner og bekjente hater !

  10. Marthe Says:

    sv: jeg har ingen peiling. Sikkert bare reklame 🙂

  11. Ida Says:

    Mira Craig er awesome! Eg lika og litt eldre musikk som Bruce Springsteen, The Eagles, Scorpions, White Stripes osv. Er ikkje så mange som lika dei så godt, men eg syns musikken deira er best:)

  12. ida Says:

    JEG ELSKER MIRA!!!!<3333333333333333 (okeida, Jeg elsker henne, skjønner?)

    Sv. Ja, den er skikkelig sommer 😀

  13. frida Says:

    Mira er dritkul da.

  14. silje gusfre Says:

    Tusen takk for det da 🙂 Kos å høre.
    Ha en fin kveld/natt.

  15. ronjam Says:

    Haha, elsker den parodoien rett og slett. Den var i hvertfall dødsmorsom. Har da noen favoritter jeg også, slik som Christina Aguilera. Få utav mine venner som liker henne. Helt likkens med Justin Timberlake. Få som liker han skal jeg fortelle dere ;p

  16. EVANETICA Says:

    Mira er kjempekul! 🙂 Rå dame!

    Jeg er jo verdens største Britney-fan ifølge meg selv og alle som kjenner meg, og det er rett og slett fordi jeg ALDRI har svikta henne, men også fordi hun er den sterkeste dama jeg vet om, vakker og synger bra. I tillegg har vi Delta Goodrem som er et forbilde for de samme grunnene, men enda mer fordi hun skriver alle låtene sine selv. 🙂

  17. Kari Says:

    Jeg har fått en forkjærlighet for det irske bandet Dropkick Murphy’s jeg. Pappa sin feil.
    Og tekstene bør ikke nevnes engang! XD

    Digger Mira ! ❤

  18. Thomas london Brandth Markussen Says:

    JEG HATER MIRA, HUN SA JEG IKKE KAN SYNGE, MEN RRART AT SANGEN MIN GÅR PÅ RADIOEN DA!!!

    ARGGGGG

    THOMASBM.BLOGG.NO

  19. Caroline Says:

    I det kostymet hennes på scenen, minnte hun meg om Kaptein Sabeltann 🙂

  20. Jay Says:

    hahahaha! jeg ler meg ihjel

Legg igjen en kommentar

