Videoblogg & bilder fra Balldagen

Det morsomme er at når jeg først kom meg til det stedet vi skulle ha balldagen, var vi allerede slått ut av Fotballcupen og vi var iferd med å tape volleyballkampen. Der ser man hvor dårlig det går uten min ballkoordinasjon og teknikk. Kos dere med bilder og videoblogg da.

Har dere det like gøy som meg disse flotte dagene rett før ferien?

Hey Hey Heeeey 009
Ingrid ville så gjerne sparke igang hennes D-kjendis karriere, så hun ble da gårsdagens outfit. Btw: Skjørtet er lånt av undertegnede
Hey Hey Heeeey 006
Her er det noen som må lære seg å inkludere andre folk på bilder. Sexytimes
Hey Hey Heeeey 002
Der fikk du med alle ja. flink flinkI dag er det siste skoledag før sommerferien. Da blir det avslutning, pizza, barnslige leker og en rørende og morsom tale fra meg og Marlene. Gleder meg.

 

Ha en strålende dag!

Atle s.

17 kommentar to “Videoblogg & bilder fra Balldagen”

  1. Annanna Says:

    Haha. Jeg syns ikke at den bare er LITT fengende el jeg da, er helt hekta. Det er sånn som setter seg med en gang.

    Ha en strålende dag du også 😀

  2. Veronika Hansen Says:

    atle: det gjorde jeg! 😀

    kos deg vennen. vg-lista i kveld?

  3. Andreas Says:

    Ha en fantastisk dag du og!

  4. Marte Says:

    Hahahaha!!!!! Jeg elsker videobloggene dine XD hahaahah!

    Ha en fin dag! 🙂

  5. Ane Says:

    haha, så morsom videoblogg 🙂

  6. Mattias Abulu Says:

    Nu har jag lagt uppp första videobloggen, kolla in den! 😀

  7. Silje Says:

    Ha ha! 🙂 Herlig video!

  8. Mariell Says:

    Du òg! Forresten kjenne eg både Ingrid og Caroline! 🙂 Så veldig kjekt å lese bloggen din sidan du er vennen deira 🙂 (og sjølvsagt synst eg du skriv bra!)

  9. Linn Marie Says:

    haha morsom videoblogg 😛

  10. kari Says:

    SV: Veldig hyggelig;) Hva driver du med i kveld da?

  11. JULIE AIDA Says:

    JEG OG ASS!!!

  12. Ida-Kristin Says:

    Haha. konge videoblogg!
    SV: Takk, god sommer til deg og! Hunden min er egentlig veldig søt og uskyldig han var bare ikke like heldig med bildet:P

  13. Mattias Abulu Says:

    sv: åh gud. Tack så mycket! Men NORKSA är ett vackert språk, det är så härligt att lyssna på. Inte alltid man förstår alla ord men ändå, mums på norska! 🙂

    Jo, tror bloggen blir bra. Bara jag lyckas göra att själv, jag suger på sånt där! 😛

  14. Sara&Line Says:

    TakkTakk Atle! Koselig å få en slik varm hilsen;) Bra blogg du har!

  15. Thomas Says:

    Herregud som jeg lo av 1:26! Man skulle ikke tro at det å spille noe om igjen flere ganger kunne være så morsomt 🙂 Mange hotte babes ja!

  16. Kristian Says:

    Fan så taper å skrive blogg !
    æsj

Legg igjen en kommentar

