Jeg ville skrive et innlegg om krig, fred og sult ogsånn, men det ble om Christiano Ronaldo istedet

Jeg bryr meg ikke om fotball. Jeg er ikke særlig interresert i mote. Men dette måtte jeg ha med på bloggen.

Finn 1 feil! Nei, det er ikke den stusselige hårstussen som stikker frem eller den ufattelige kule klokken. Det er vesken jeg sikter til.

Christiano Ronaldo er vel en moteløve han (I guess), men ett sted må vel grensen gå? Snart skal vel vi gutta begynne å sjangle litt i høye heler mens vi er ute en tur på byen. Jeg sjangler nok som det er uten høyhelte sko takk! Det virker som om det eneste som mangler for Christiano Ronaldo er en anoreksi-preget Chihuahua hund med hodet sitt stikkende ut av den flotte Gucci-vesken, for å understreke det!

Ligner mer på en toalettveske spør du meg. Men kjære lesere: Hvis dere ser meg på gaten med den brune toalettvesken min (som er kjøpt på Morris) under armen min, samle masse folk og angrip meg. Angrip meg hardt og brutalt. For er det en menneskerett som er blitt utelatt i Menneskerettighetserklæringen så er det at gutter burde ikke gå med vesker.

Hva synes dere? Løp og kjøp gutter, eller bli hjemme og stole på den gode gamle «Bergans» sekken?

Videoblogg og bilder fra gårsdagens store balldag kommer i morgen

Atle s.

36 kommentar to “Jeg ville skrive et innlegg om krig, fred og sult ogsånn, men det ble om Christiano Ronaldo istedet”

  1. Christian Says:

    Er ikke Guess, men Gucci…Såpass bør man vite som metroseksuell mann idag;)

  2. trille Says:

    Ugh! Nei, ikke veske, gutter skal ha bag! 🙂

  3. Line Says:

    haha det der så litt… teit ut.
    Gutte med vesker er en no no!

  4. Thomas Says:

    Jeg måtte også klikke meg inn på «nyheten» om Ronaldo med denne vesken. Han er jo klein nok fra før og ser ikke hvorfor det at han går med veske er så unormalt. Nei, selv kommer jeg aldri til å kjøpe en veske med mindre noen truer meg på livet. Det eneste rette for gutter er bægg!

  5. Kim Andre KIMSKO Skoglund Says:

    For det fjerde, takk for at du leser bloggen min , ser du legger igjen kommentar her og der til tider:)

    og ja , skal prøve og få liveshow fra rommet 😀

    Marie,lars,julia,jeg,glenn epic 😀

  6. Marie Says:

    Haha! Ronaldo er hothothot, men den veska for femi x)

  7. Sigrid Says:

    Gutter skal ikke ha veske! Ikke «data-veske» eller man-bag eller shopping-nett heller! for guds skyld, ikke visk ut forskjellene mellom gutter og jenter mer! 🙂

  8. Marte Says:

    HAAHA!!! ew!!! gutter skal ikke ha veske xD De kan ha bagger, sekker osv:P

  9. Kim Andrè Skoglund Says:

    sv: jeg måtte nesten drepe for og få tak i dem, de er kjempe vanskelige og dyre og få tak i!!

  10. Ida-Kristin Says:

    Tusen takk, Atle. Veldig koselig sagt!

  11. Mariell Says:

    Hehe, takk. Ja, det skal ikkje vere enkelt 🙂

  12. filippa Says:

    sv: Ja, nå krysser jeg fingrene for at jenta overlever!

  13. julieminsaas Says:

    haha, nei, hold dere til berganssekken ;D

  14. fredrik Says:

    sv; mhm ;(

  15. Ida Says:

    hahah, ler! Skal gi beskjed hvis jeg ser deg gå med en veske 😀

  16. Terese Says:

    Veske er down på gutta.

  17. Marie Says:

    Bli hjemme og stol på den gode gamle «Bergans» sekken ! Helt klart ! FEEEEEIL, æsj, jeg hater C. Ronaldo :p

  18. Jenny Michelle Says:

    Haha, så utrolig bra skrevet!
    Men det er ett unntak, gutter har «lov» til å vise seg med veske, hvis de bærer den for dama si:p

  19. Christina Says:

    Sv; Takk 🙂

    Stol på den gode, gamle «Bergans» sekken, eller gå med en bag i stedet 😉

  20. isabejb Says:

    helt enig med deg her ass… gutter skal ha bag! eller ryggesekk! men jaa, hahah jeg skjønte ironien din 😛

  21. Røyndom Says:

    Takk, det skal jeg nok også.
    Egentlig er alt der bare fail.

  22. adriian Says:

    sv : TY as!

  23. adriian Says:

    btw, Christiano bærer den sikkert for ei jente som har blitt utelatt av bilde, sånn at han skal se ut som om han bærer en veske. Og forresten. Jeg er briiiiiiisa 😀

  24. Martine Says:

    gutter med veske ?, verden blir rarere og rarere :s

  25. Mattias Abulu Says:

    sv: Tusen tack! 🙂 Jag har försökt videoblogga men blir inte nöjd med reslutatet. Men en vacker dag kommer det upp.

    Jag har tröttnat på att blogga om ingenting alls. Vill blogga om något speciellt om du förstår..

  26. Mattias Abulu Says:

    sv: Ja, det hoppas jag med! Att blogga är ju faktiskt roligt!! 🙂

  27. Emil Says:

    Men tackdetsamma! 😀 Det var mycket roligt att se en väska sticka fram där. haha! Kanske Paris Hiltons väska?;b

  28. Ina Says:

    Eh, gutter med veske? Nei takk 🙂 Hold dere til bag eller sekk. Til og med plastpose er bedre enn det der. Makan!

    Sv: tusen takk! 🙂

  29. Simen Says:

    Hva er egentlig problemet med god gammeldags ryggsekk? Man må jo bli smått skjev i ryggen av å gå med en slik bag på skrå i det uendelige. Eller bytter man side den henger fra annen hver dag? 🙂

    Når det er sagt så vil jeg understreke med min egen tolking av Kardemommeloven; du kan gjøre hva pokker du vil, så lenge det ikke går ut over noen andre, om det så er å røyke, drikke alkohol eller være gutt som går med (hånd)veske.

  30. karen Says:

    Har aldri oppled å sett noen gutter bruker slike vesker. Så jeg synes det er litt rart. Men det gjør meg ingen ting om det blir trendi for gutter. Det går jo alt nå og kjøpe sminke til gutter på H&M. Så om dette kommer blir jeg ikke overasket. Gutter og jenter begynner jo nå og kle seg mer og mer likt.

  31. Timmy Says:

    Gutter skal ikke gå med veske, men hva om Ronaldo bare tilbydde seg å bære veska til dama til høyre? Kanskje han bare prøvde å være litt gentleman? 😉

  32. Gry Says:

    Svar: Takk, Atle ! 🙂 Æsj, jeg liker ikke Ronaldo. Skikkelig sytepave. Jeg liker barske menn som tåler litt. Men men, hver sin smak. 🙂

  33. Ida Susanne Says:

    Haha, herregud. Hold deg til «berganssekken» du Atle, vær så snill 😀

Legg igjen en kommentar

