Sensoren er en 61 år gammel dame..

og jeg kan ikke førstehjelp. For den damen kommer til å dø når hun hører meg snakke om hva nå enn det er jeg skal snakke om. Ikke søren jeg trår til med munn-til-munn metoden.

Som dere sikkert forstår, er jeg ganske nervøs. Denne karakteren kommer på vitnemålet mitt i 3.klasse. Jeg kan faktisk ødelegge fremtiden min i dag. Jeg beklager, bloggen min har handlet alt for mye om muntlig eksamen i det siste. Men dere sitter sikkert der, smilende mens dere gnir dere i hendene og tenker: «Jeg synes ikke et sekund synd på deg»! Vel, karma is an evil bitch that will bite you all in the ass.

Nå kunne jeg trengt en klem.

Jeg vil bare at denne muntlig eksamen skal gli forbi, akkurat som i denne chille sommerlåta dere skal kose dere med mens jeg brenner leser samfunnsfagboken. (smooth overgang eller hva?)

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

33 kommentar to “Sensoren er en 61 år gammel dame..”

  1. cecilie Says:

    sv: Ja, var koselig på avsluttning:) Hvordan avsluttning skal dere ha da?

  2. Vilde Says:

    Du kan få en klem av meg 🙂

  3. Marie Says:

    Gir deg en klem og ønsker deg lykke til ! 🙂

  4. Marte Says:

    * klem *
    lykke til!

  5. Line Says:

    Lykke til!

  6. LittleT Says:

    Ønsker deg masse lykke til!! 😀

  7. fredrik Says:

    sv; Tusen takk! 😀 Bra blogg du og ;D

  8. ida Says:

    Lykke til 😀

    Sv. Ja, den er sykt kul 😀

  9. mijadiz Says:

    Lykke til 🙂

  10. kari Says:

    SV: ja det er sånn jeg føler det også. Heldigvis går det i riktig retning:D

  11. Ida Says:

    huff, det går så bra så! Tenk så deilig når du er ferdig med det:) MASSE LYKKE TIL.

    Å, glir forbi er så fin! Elsker den sangen ❤

  12. chriistine Says:

    LYKKE TIL! Digger sangen

  13. Rina M Says:

    Re : VET! digger den filmen 😀

  14. Gunnstein Says:

    Lykke til Atle 😉
    Haha .. og pass på at den gamle damen ber deg demonstrere munn-til-munn metoden nei 😛

  15. Joakim Radiomann Says:

    Gliiir forbi er bra 😀

  16. Linn Marit Says:

    Gir Atle en stor klem:D

  17. Sara Gundersen Says:

    Vi får ikke vite hvem sensor er, vi. Bare at han er »snill» og en overdådig kar! (Eller noe sånn) Kom også opp i samf, så jeg er 100% forståelsesfull. Her er en liksom-klem hvert fall, og lykke til!

  18. Kari Says:

    hehe, takk 🙂
    LYKKE TIL!!

  19. Siw- Veronica Says:

    SV: Kjipt du ikke kan komme på bloggcampen da, hadde vært koselig!
    Gir deg en klem når sjansen byr seg, jeg 🙂

  20. Gina Says:

    sv; Tusen takk! Lykke til med eksamen da:)

  21. Katrin Says:

    sv; hehe, frustrerte fruer liker vi (y)

    Lykke til på eksamen,! 🙂

  22. synnøve Says:

    Jeg synes ikke såå synd på deg med alt dette eksamens styret , men fordi du er så snill så skal jeg sende en stoor god klem pluss at jeg sier lykke til ! 🙂 Håper du får det til, men det gjør du skal du se, se litt på dine egne råd så skal det gå bra skjønner du ;-b
    Tenk heller på at du er ferdig med skolen nå, og spør du meg høres det litt skremmende og trist ut. Jeg er ferdig i niende om to dager og vet du hva, jeg er dritt redd, for at om ett år vil jeg trolig ikke se alle igjen. Og da har jeg igjen tre år på en annen skole. Bruk disse dagene til å kose deg og være sammen med venner du sikkert ikke vil snakke så mye med etter skolen er ferdig. Kos deg, og lykke til 🙂

  23. Kai Aleksander Says:

    Jeg smile og ga nesten sensor klem, men hu virka litt slem så jeg turte ikke:P

  24. Helene Says:

    Sv; Takk : )

    Lykke til på muntlig eksamen! Jeg syns like synd på deg som jeg syns synd på meg selv : D

  25. Mona Henriksen Says:

    sv: tusen takk. samme til deg 🙂 du klarer det nok fint skal du se!

  26. Mattias Abulu Says:

    sv: Jo, den var otrolig god också! 🙂
    Allt bra med dig idag?

  27. Røyndom Says:

    Hehe, ja, Høyst avhengheihetsskapende. Jævli teit for et så dårlig spill, sånn egentlig. Men fengende som faen.

    Haha! Vel. Muntlig kan gå begge veier, enten jævli bra, eller jævli dårlig. Mye av det kommer an på dagsformen til sensor. Men hey, det går sikkert bra. Stå på :]

  28. JULIE AIDA Says:

    merkelig nok så er jeg skikkelig seriøs når det kommer til spørsmål fra lesere. tror jeg blir en annen person.

  29. EVANETICA Says:

    Uff.. eksamen er noe dr***.. Er så glad jeg er ferdig med min for i år! Gruer med til neste år når vi sikkert må opp i eksamen til de fleste fag. STRESS.. Masse lykke til, da!

  30. Ugle Rimosen Says:

    Eksamenstips:
    Dette er litt avhengig av graden av kompleksitet, men dersom man har å gjøre med et emne som f.eks. filosofi, så kan jeg nevne at jeg hadde meget god nytte av en flaske vodka på eksamen. Det krever at man har sånn noenlunde peil på stoffet generelt, men det gjør underverker for å finne frem i hukommelsen så man kan ta en rekke stikkord, som man da fyller ut med flere ting som relaterer til de forskjellige delene av temaet. Og det er mye man kan bøffe seg til underveis. Vodka og kaffe er en god kombinasjon. Ta røykepauser ofte, men ikke for at du sitter fast. Da må det drikkes mer til det løsner og du får gjennombrudd. Derfra stikkord stikkord stikkord. Så røyk og en stråle sol, før du går inn og syr det hele elegant sammen.
    Ikke stresse, men heller ikke fortvile, jamre, slå seg i hodet, eller desperate ting.
    Alt kommer til den som kan håndtere situasjonen på et sindig vis. Det kan man med vodka. Blir det litt mye kan man piffe opp med litt sterk kaffe eller speed. Står du helt bom fast, så må det være greit å lirke frem en liten syrebit, bare for å få schwungen på de første par-tre hundre sidene. Husk å bruk en god penn, ikke med usynlig blekk, f.eks. (å ja?! Ikke det, lizm? De finnes. Mitt diplom fra Blingsern ble undertegnet med en dårlig kulepenn. Nå står det med usynlig skrift. Vel du kan skimte det i en tynn gulfarge hvis du holder det i vinkel mot sollyset. De som lager penner med sånt blekk burde skrelles, rulles i tjære og fjær, før de sendes inn på toppmøte i dyrevernforeningen med en hotdog av apekjøtt med skjelden sommerfugl-majones, påskrevet «puddelskjender» i ulveblod. Bare så det er sagt.
    Så nå kan du se at eksamen, – det er bare en blå ballong, som svever oppover og oppover. Til du ikke ser den mer.
    Er ikke det utrolig beroligende?
    (PS Det er ikke på tøys. Jeg har min filosofieksamen. Vodka bra. Kaffe nedtur.)

    Derfra er det lett å påpeke likheter og forskjeller, som man i tur kan tolke med henvisninger etc. Til slutt er det bare å få skrevet det hele ut, så kan du få laud og alt mulig. (pass på å skrive tydelig nok, dog)

  31. Ugle Rimosen Says:

    Og husk å ha en bra penn. Parker er ganske bra som regel. De klassiske med vanlig tørrblekk. Ikke de gel-greiene og alt det andre fiksfakseriet.
    Søvn er også bra å få plenty av i forkant når jeg tenker meg om.
    Mye kaffe er ikke noen god idé. Man tror det kommer til å pigge en opp, men man blir bare stressmaskin og helt forknytt, iallefall hvis ikke det kombineres med noen dugelige drammer. Man behøver ikke bekymre seg for å bli full, for man er så stressa allikevel at det største faremomentet er at adrenalinet kommer i slike mengder at det rett og slett etser opp hjernen. Men den trenger du jo til å skrive oppgaven. Med den ypperlige pennen med lysekte blekk som ikke blir usynlig.
    Men:
    Skulle alt skjære seg fullstendig på eksamensdagen, og det ikke er noen utvei, trorman, for det er alltid én siste skanse.
    Det er å flippe ut helt fullstendig. Da er det viktig å ikke holde noe tilbake, for det må gjøres overbevisende.
    Ellers så kan man jo studere noe annet, -man kan bli rørlegger, det er bedre betalt enn professor. Eller selge knark til de som skal ta eksamen eller kommer ut fra eksamen og tror de står til stryk.
    Mulighetene er legio. Håper dette har vært til hjelp og nytte.
    Lykke til med eksamen!

  32. Ugle Rimosen Says:

    OK. Jeg er ikke noe særlig på dette med manne-klemmer, men du skal få en fjernklem. Husk å gå på polet.

Legg igjen en kommentar

