The world is just illusion, trying to change you

Kort resyme av livet mitt nå: Samfunnsfag muntlig eksamen, surprise party for henrik i klassen, møtte verdens herligste jente, Lila, som også blogger. Spist en kick ass god kake, soist for mye kake, kanskje jeg ikke burde spist kake i det hele tatt. Nei, nok snakking, jeg skal kose meg med sæmf. Ta en titt på sangen og videoen under. Jeg sier bare G to the åsehud!

I know it’s hard to tell how mixed up you feel
Hoping what you need is behind every door
Each time you get hurt, I don’t want you to change
Because everyone has hopes, you’re human after all
The feeling sometimes, wishing you were someone else
Feeling as though you never belong
This feeling is not sadness, this feeling is not joy
I truly understand. Please, don’t cry now

Jeg tror vi alle har følt det slik en gang, eller hva?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

30 kommentar to “The world is just illusion, trying to change you”

  1. Sonia Says:

    woow, det var litt skummelt, men samtidig utrolig bra!

  2. Jeanette Says:

    Lykke til på samf eksamen:)
    sv: takk 🙂

  3. Julia Says:

    Sv: Haha, jeg hater ikke LSK like mye som resten av Vålerenga fans osv. Jeg trur det er fordi de spiller så dårlig i år at jeg ikke fryter de kommer til å komme langt opp 🙂

  4. cecilie Says:

    Utrolig bra video/sang. : )
    fin blogg forresten^^

  5. www.cammycambeam.blogg.no Says:

    Lykke til på eksamen!! 🙂 Kjempe bra blogg!

  6. Jeanette S Says:

    Du kneiler sikkert den eksamen da 😉

    Tusen takk!! =)

  7. trille Says:

    I hate VNV Nation. Ugh. Så dem på Arvikafestivalen for to år siden, bare for å se om jeg skjønte styret, men nei. Vi dro, makan til skuff. Hehe. 🙂 Godt alle ikke er like.

  8. Marcus Says:

    sv; sykt kipt as :S

  9. Christine Says:

    SV: Takk!

    Lykke til på eksamen 🙂

  10. Sanne Emilie Says:

    Lykke til på eksamen da! 🙂 Btw, kjenner du Karoline Syversen? 🙂

  11. Kristine Says:

    sv: Ikke sant! Det er så deilig med en harry-tur i ny og ne! hehe..! Få kjøpt inn masse man trenger.. Men nå var det ikke så mye jeg trengte da! 😉 hehe..

    Men tusen takk for kommentar på bloggen! 😉

  12. Terese Says:

    Masse lykke til med eksamen 🙂

  13. chriistine Says:

    ingen tvil om at vi gjør det

  14. Malene Says:

    sv: aah.. føler med deg på den. jeg har heldigvis hatt min eksamen 🙂 lykke til

  15. Dorte Says:

    takk 🙂 men jeg får ikke lagret innstillingene da jeg bygger design.. velger bilde til header, farger og tekst men får ikke lagret det.. Kanksje du kan forklare meg hvordan? 🙂

  16. Kristine Says:

    SV: pizzan va ikke så ille faktisk 😀

  17. Marte Says:

    Fin tekst

  18. Anoma Says:

    lykke til med eksamen! du klarer det, samf er mye bedre enn mate muntelig:-)

    sv ; ja, du burde se den med engang, hihi 🙂

  19. Hanna Olsen Says:

    Veldig bra video, og fin blogg 😀 Stå på !

  20. adriian Says:

    takk, jeg trenger det! jeg veit det, men du trenger ikke si det høyt ;D

  21. JULIE AIDA Says:

    hahahaea hva mener du, atle? flekkene ble jo dritfine. og nå har han jo lilla hår, så det er jo ENDA finere! :DDD

  22. silje gusfre Says:

    Lykke til på eksamen. Er så glad for at jeg er ferdig altså. hehe!
    Ha en super kveld videre ;-D

  23. Teiting Says:

    Sv; Da har jo du jævelig god bloggsmak!

  24. JULIE AIDA Says:

    PRIKKER, FAEN HVORFOR TENKTE JEG IKKE PÅ DET :(((

  25. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Lykke til!

  26. Viktoria Says:

    sv; Får vel si God Morgen jeg 🙂
    Og bilde kan jeg takke flickr.com for :p

  27. Andreas Says:

    God morgen! Lykke til på samfunnsfagen (:

  28. Frøken Marry Says:

    Fine sangen, men skumle videoen :S G to the åsehud!

  29. Lilaa Says:

    for det første, takk for utrolige søte ord, Atle. Og for det andre ,å jeg få kommentere at den sangen du har lagt ut er helt utrolig skjønn, og at jeg trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde hørt den. Du er herlig!

  30. Katrine Says:

    Wow, I’m amazed… Can’t find any words.

Legg igjen en kommentar

